Twilight iFokus

Twilight

Etikettnyheter
Läst 1001 ggr
AidaHakimi
0

Rob med i endast två scener?

Enligt Twilightsweden och In touch magazine kommer Robert Pattinson endast ses i två scener i den kommande filmen, New Moon. Dem som berättat nyheterna är Robert Pattinson & Taylor Lautner själva.

Buhu säger jag bara Gråter Men men, då får regissören se till att det är jävligt bra scener Flört

Med Vänliga Hälsningar

/ Aida Hakimi - www.aidahakimi.se

Anna
0

Det låter onekligen som väldigt lite!

Scenerna borde vara väldigt långa då…

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

discosadness
0

Håller med #1. Edward är ju inte med så mycket i andra boken, men han borde få mycket mer än två scener? Med tanke på allt som händer kring honom i början och slutet.

Livzson
0

Jo.. lite väl lite låter det som. Han har en stor plats i boken, både i början och slutet. Tror knappast två scener räcker för att iscensätta dem..

// Lisa, medarbetare på Twilight

Liichaa
0

jag tycekr att 2 scener är lagaon och för lit samtidigt, men han har ju två scener somär "stora" det är ju när han lämnar bella oc sen så när han e i volturi, de är nog dom "stora" i boken som jag hoppas kommer med! :O

TerriZue
0

Det låter ju väldigt skumt. Nog för att han inte är med så jättemycket i boken men bara två scener? Hur långa har de tänkt göra de scenerna då? :/

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Livzson
0

Men yeah, vi får försöka se det från den positiva sidan..
Det kommer förmodligen synas mycket, mycket mer av Jacob, och det gillar vi!

Magster
0

Snålt? Måste va två lååånga scener. Han är faktiskt rätt viktig i början och slutet så att säga.
Men, men, betyder mer Jacob åt oss :)

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Papaya
0

Nej, bort med jacob, in med edward! xD

Jag tycker det låter lite med två scener, å andra sidan så händer det ju ganska mycket i de scenerna, så jag hoppas de blir långa i sådanna fall!! Ser jättemycket framemot "Volterra"scenerna! :D

//Emma
Hartassens Kaniner - uppfödning av hartypade hoppkaniner

LovisaJacobsson
0

Låter väldigt lite? :S Vi får hoppas att de är långa!

Trollis-
0

#8 Synd bara att de inte ska filma i Volterra som det var tänkt från början. Men äsch, det blir säkert lika bra i Montepulciano.

Livzson
0

#8 Tycker Jacob är välförtjänad sin tid i rampljuset.
Dels för att han är Bellas bästa vän, och dels för att han kommer spela en väldigt stor roll även i de kommande filmerna efter New Moon.

hhannaz
0

Jag blev jättearg när jag såg det för någon vecka sen! Jag vill ha mer Edward! Haha!Glad Men jag håller med #8 och ser jättemycket framemot volterra-scenerna! Glad

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

AidaHakimi
0

#11 Jag håller med… jag förstår egentligen inte varför folk inte gillar Jacob lika mycket som Edward. Visst han kan vara jävligt irreterande (speciellt när han kysser folk utan deras samtyckte) men han är verkligen en underbar vän och en vän jag skulle vilja ha i verkligheten.

Twilight skulle inte vara Twilight utan Jacob, enligt min åsikt. Precis som det inte skulle vara Twilight utan Edward.

Visst Edward är kanske tusen gånger snyggare än Jacob, men med Jacob i fokus i New Moon tror jag filmen kommer bli en aning mer komisk. Vilket är bra det med! Glad Så jag ser fram emot mer Jacob i den kommande filmen, även om jag kommer sakna Edward med.

Med Vänliga Hälsningar

hhannaz
0

#13 Kan inte göra annat än att hålla med dig! Flört

LindaKarlstrom
0

Jag håller med er alla om att det låter väldigt lite med att han bara ska vara med i två scener, jag undrar hur dom ska lyckas få det att hänga ihop och kännas bra i slutändan…

#13. I böckerna beskrivs Edward som betydligt snyggare än Jacob, men jag kan inte låta bli att tycka att Taylor (i kort hår) är betydligt snyggare än Rob! :o

AidaHakimi
0

#15 Agreed Skrattande

Med Vänliga Hälsningar

LindaKarlstrom
0

#16. Hans leende är helt :D

Livzson
0

#15 Men sikken tur att han kapar håret sen då ;)
Blir kul att se hur het han är då.. mumm-ra!

hhannaz
0

Nej, ingen slår Rob enligt mig! Haha Glad

AidaHakimi
0

Hoho kan inte annat än o vänta Skrattande

Och alla dem scener där han har bar överkropp…
Yummi Yummi for my tummy!

Med Vänliga Hälsningar

Kimmie
0

Tycker också att Jacob är en underbar vän, stör mig då och då på honom men efter att ha läst så länge vi båda andas och fått se allt ur hans perspektiv så gillar jag honom mycket mer! :)

Taylor är snygg i kort hår, men har sett bilderna från början av inspelningen och kan tyvärr säga att han inte är snygg i långt hår nu heller enligt mig ;)

TerriZue
0

Jag har också ändrat uppfattnign om Jacob lite grann efter att ha läst Breaking Dawn. Man fick veta mycket mer om honom då och han var inte fullt lika irriterande.

Jag tyckte väldigt illa om honom förut.. eller jag gillade fortfarande karaktären förut men det var svårt att komma ihåg det då jag alltid var så fruktansvärt arg på honom. Jag tyckte verkligen att han var fruktansvärt jobbig i de New Moon och Eclipse men i Breaking Dawn hade han mognat och retade inte gallfeber på mig fullt lika ofta. :)

hhannaz
0

Nu har jag fått reda på att Rob kommer synas lite mer i New Moon iallafall… Skrattande Ni vet när Bella hör hans röst så kommer Edward synas Flört

Kimmie
0

#23 härligt! :D

oblivionocean
0

naae…det vill jag ju inte, han ska ju ….vara med i heeela filmen :'( han är så…. yummi^_^

Kimmie
0

#25, det funkar ju inte eftersom filmen baseras på boken ;)

TerriZue
0

Hehe, njae…skulle han vara med i hela filmen skulle nog känslan förstöras en aning..liksom handlingen. :P

Däremot tycker jag att det är välkdigt bra om han kommer synas då Bella hör hans röst. Det är liksom så jag har föreställt mig det på film också. :)

oblivionocean
0

#25 haha ja jag vet, men ändååå…. :D (jag har dock bara läst den första boken än så länge, har inte haft råd att köpa resten.. )