Annons:
Etikettböckerna
Läst 807 ggr
Maryam Cullen
2018-10-27 19:46

En ny Twilight-bok!!!

Tänkte bara tala om att Stephenie Meyer jobbar på en ny Twilight bok!!! Den kommer att handla om Jacob och Renesme. Kan knappt fatta att det är sant! Ser såå mycket fram emot att läsa deras berättelse!

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Annons:
Själshjärta
2018-10-27 20:02
#1

Wow,  vad häftigt! 😃 Hade ingen aning om det! 😊

Welcome to the Black Parade

Cireea
2018-10-28 00:03
#2

Förlåt för att jag är skeptisk, men finns det någon mer pålitlig källa? För allt jag hittar är att Stephenie funderat på att skriva en bok om dom och börjat lite smått. 

Det står dock inget på hennes officiella sida att det är något som liksom är på gång eller som hon faktiskt tänkt slutföra. 😐 Vill bara inte bli taggad om det visar sig vara något som inte ens är säkert. 

Men som sagt, superkul om det faktiskt kommer en ny bok! Hur grymt som helst.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maryam Cullen
2018-11-01 22:16
#3

Nej jag har faktiskt inte letat efter en annan källa än den här videon. Jag förstår absolut vad du säger och du har helt rätt, det kan visa sig vara något flyktigt som inte ska följas upp, men jag tycker det är spännande att möjligheten till en ny bok finns :)

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

thistletoe
2018-11-02 20:30
#4

Som jag förstår har ryktet florerat i några år, men enligt vissa har smeyer på något sätt blivit av med sina utkast. Ställer mig tveksam till att det faktiskt blir något och är glad för det, är inget jättefan av typ allt som händer i sista boken. Ser hellre att hon skriver färdigt midnight sun (även om det också känns inte så troligt).

Cireea
2018-11-02 21:42
#5

#4 Jag har sökt runt en hel del men hittar inga bra källor för att en till bok skulle vara på gång, så det du säger stämmer nog. OberördPrecis som jag misstänkte..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Huygens
2020-05-04 22:13
#6

Nyheter. SVT

Annons:
Cireea
2020-05-04 23:06
#7

#6 ÄNTLIGEN!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: