Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2255 ggr
Cireea
10/27/16, 2:27 PM

Klottertråd #3

Förra tråden började bli lång så det har blivit dags för en ny klottertråd! 
Här kan vi prata om allt möjligt mellan himmel och jord, det är bara din egen fantasi som sätter stopp i den här tråden. 

Write responsibly Cool


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
10/27/16, 2:27 PM
#1

Lever ni här inne? 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
10/31/16, 9:49 PM
#2

Nej. Ingen lever. Massbegravning..

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
10/31/16, 9:55 PM
#3

😢


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Snurrig
10/31/16, 10:17 PM
#4

Dom återuppstår säkert och äter upp oss. Luuugnt! =^_^=

… och godnatt för idag! 🤗

                 "The secret of happiness, you see, is not found in seeking more,
                                       but in developing the capacity to enjoy less."

Cireea
11/1/16, 12:22 AM
#5

*väntar på att någon återuppstår för att äta upp mig* 😇


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
11/24/16, 3:26 PM
#6

Har haft så fullt upp med grejer att jag knappt ens orkat vara på iFokus eller online öht på flera veckor… Nu börjar det äntligen lossna. :P

Fast lever gör jag inte, boo, jag är ett spöke!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Cireea
11/24/16, 3:39 PM
#7

#6 Skönt att det börjat lossna för dig! 👍

😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
11/29/16, 1:32 AM
#8

Sen blev jag sjuk istället men är nu ÄNTLIGEN relativt frisk. PHEW. 🤦‍♂️


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/29/16, 1:36 AM
#9

Och nu är jag  sjuk 😂 Alltså jag orkar inte med förkylningar och sånt skit. Min förkylning bryter inte heller ut ordentligt utan håller sig sådär i bakgrunden men är tillräckligt irriterande för att påverka mig.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
11/29/16, 1:50 AM
#10

Jag vet vad du menar. Ibland är det bättre att bli rejält sjuk några dagar än när man är småsjuk i flera veckor.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/29/16, 2:25 AM
#11

Verkligen.. 😐 Jag har hellre magsjuka än en långdragen förkylning.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
11/29/16, 3:09 AM
#12

Nja, där sätter jag stopp dock! Jag struntar i om magen krånglar - det gör den rätt ofta ändå - men det värsta jag vet är att kräkas. Jag gråter och får panikångest och tror typ att jag ska dö varje gång. 🤦‍♂️


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/29/16, 1:31 PM
#13

Det är ju inte så att jag älskar att kräkas jag heller. 😂 Jag är ju hellre frisk än sjuk, men måste jag välja så kör jag hellre magsjuka i två dagar än en förkylning i två månader. 😂 Dock behöver ju inte magsjuka betyda att man spyr..

Men jag förstår dom som har det extra jobbigt med magsjuka, för det är verkligen inte trevligt.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2/11/17, 10:03 PM
#14

Hej gott folk! 

Någon som ser på New Moon som går på TV6  ikväll? 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
4/3/17, 4:45 PM
#15

Här inne har man verkligen inte varit på evigheter… Men hej på er alla! 😍

R.I.P. Anton 💔

Cireea
4/3/17, 4:57 PM
#16

#15 Heeeej! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
4/3/17, 7:27 PM
#17

Tjingeling!

Brukar kolla in då och då men har inte sagt nåt på evigheter. XD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
4/3/17, 7:33 PM
#18

Jag kikar också in emellanåt men ingen har direkt varit aktiv så då har inte jag heller varit det. 😛 Men nu känner jag mig väldigt motiverad.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
4/3/17, 7:45 PM
#19

#18 samma här!

R.I.P. Anton 💔

Maryam Cullen
4/4/17, 2:10 PM
#20

Någon annan än jag som längtar tillbaka till första gången man läste Twilight? För som Edward sa till Bella: "Allt känns så starkt för att det är färskt". Inte för att jag uppskattar böckerna mindre eller inte får hjärtklappning varje gång jag kommer till biten där James kände Bellas doft, men… Förstår ni vad jag menar?

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Annons:
Cireea
4/4/17, 2:15 PM
#21

#20 Faktiskt inte! 🙂
Jag tycker böckerna blir bättre och bättre då man upptäcker nya små saker varje gång man läser om böckerna. Man ser saker ur andra perspektiv ju äldre man blir och man lägger märke till delar man inte ägnat en tanke tidigare.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maryam Cullen
4/4/17, 2:26 PM
#22

#21 Oj, missförstå mig inte 😃Tycker absolut att man hela tiden upptäcker och upplever nya saker som man kanske inte hade en aning om att man skulle göra, och då får man ett starkare band till boken. Men den där första känslan när man kommer in i Twilight världen och inser "Ja, här har jag hittat något som jag vet kommer att följa mig i hela mitt liv", den är lite speciell, tycker jag,  för man läser bara en bok första gången en gång 😂Fast det är klart, vi kan ha helt olika åsikter ;)

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Cireea
4/4/17, 2:38 PM
#23

#22 Jag missförstod dig inte, utan jag delar bara in den åsikten. 😃 För mig så är det roligare att ha nått det här bandet till böckerna och hela Twilight-världen. I början var man ju lite vilsen och hade inte alls samlat på sig all kunskap man har nu. 

Jag vill inte upptäcka Twilight igen 😛 Jag vill upptäcka nya delar av det universum jag redan tagit del av.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maryam Cullen
4/4/17, 2:45 PM
#24

#23 Japp, olika åsikter alltså 😂Bra motiverat!

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Cireea
4/4/17, 2:51 PM
#25

#24 😃

Jag är lite nyfiken, om du fick välja en uppföljare (bok) som inte handlar om Bella, Edward eller ens Cullens över huvudtaget. Vad skulle du vilja läsa mer om? 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maryam Cullen
4/4/17, 3:18 PM
#26

Nu får jag tänka efter lite… Jag skulle nog vilja att boken handlade om Seth, för han är en av mina favoritkaraktärer, och då får man ju också veta vad som händer med Leah, om hon kommer över Sam och så, och även Sue och hennes förhållande med Charlie. Ja, Seth vill jag definitivt läsa mer om. Han är i händelsernas centrum fast ändå inte, så det skulle vara intressant att ha honom som huvudperson.

Tänk om man skulle ta och skriva fanfic på det, haha ;)

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Calcifer
4/4/17, 4:05 PM
#27

AAAAAAAAAH. Allt mitt hår är äntligen bortklippt! GUD VAD SKÖNT!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Cireea
4/4/17, 7:03 PM
#28

#26 Jag har många Twilight Fanfictions 😃 

#27 Skönt! 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
4/5/17, 6:38 AM
#29

#27 👍👍👍

R.I.P. Anton 💔

Maryam Cullen
4/5/17, 9:21 AM
#30

#28 Har du? Det låter väldigt intressant 🙂

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Cireea
4/5/17, 12:12 PM
#31

#30 Jajemen 😃 Jag skriver mycket fanfics, blev faktiskt sugen på att skriva en ny Twilight-fanfic nu när det blivit mycket aktivitet här inne igen. 

Heja oss här inne! 🤗


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
4/5/17, 12:51 PM
#32

Skriver också fanfics men har inte skrivit nåt seriöst om Twilight faktiskt. En parodi på Twilight och Harry Potter men inget annat.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Maryam Cullen
4/5/17, 12:54 PM
#33

Det här är riktigt inspirerande. Har inte tänkt på att göra det tidigare. Hur lång är din längsta fanfic, Cireea?

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Cireea
4/5/17, 1:36 PM
#34

#32 Haha! Parodier är alltid kul! 

#33 Oj, 156 A4-sidor är nog den längsta. Och den är inte avslutad ännu heller. 🙂 Så i bokform skulle den väl vara lite på över 300-sidor hittills.  

Min längsta Twilight-fanfic är på runt 150 A4-sidor. Runt 300 sidor i bokform.

Annars håller jag på med en bok - alltså ingen fanfic - som för tillfället är på ca 200 A4-sidor hittills. Och den är långt ifrån avslutad. Del 1 är 178 A4-sidor, så dubbla det om du tänker i bokform. Del 2 är nyligen påbörjad. 😃

Jag dubblar alltid antalet sidor när jag tänker på mina böcker och fanfics i bokform eftersom böckerna skulle bli betydligt mindre än ett A4 och troligtvis med lite större text, hatar böcker med myrtext. 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Maryam Cullen
4/5/17, 2:04 PM
#35

#34 Wow, vilken energi! Måste krävas mycket talang för att skriva så många sidor. Något som du känner för att skicka till ett bokförlag och publicera?

Själv skriver jag också rätt mycket. Min första roman (opublicerad) var 224 sidor lång, och den andra 500. Jag håller också på med en bok just nu som ju mer jag skriver på desto mer blir det kvar att berätta. Men var härligt att stöta på någon som skriver lika mycket som jag!

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Cireea
4/5/17, 2:08 PM
#36

#35 Jag har ett par som jag gärna vill skicka till ett bokförlag. Dock vill jag redigera  och läsa igenom dom innan. 🙂

Den bok jag håller på med nu är helt fantastisk, den kommer jag faktiskt skicka in. Hela storyn är helt olikt allt jag skrivit tidigare.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maryam Cullen
4/5/17, 2:50 PM
#37

#36 Vad handlar den om? Om du vill berätta alltså, annars får vi vänta tills den är utgiven 😃

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Calcifer
4/5/17, 3:10 PM
#38

Min längsta fanfic är på 600+ sidor i word. ^_^

#34 Ja den är askul att skriva för den är visserligen bra skriven med bra språk etc. Men den är helt uppåt väggarna. Dessutom gör den narr av mycket annat också. Karaktärer från det mesta dyker upp. Lord Voldemorts sidekick är Darth Vader. ;)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
4/5/17, 3:32 PM
#39

#37 Stridande klaner i dagens Sydkorea 🙂 Krig, död, sorg, kärlek, förräderi och allt däremellan. 
Storyn följer en tjej som blir kidnappad av en rivaliserande klan, jag vill inte berätta för mycket då det skulle förstöra handlingen. 😎 I den första delen utspelar 90% av handlingen i ett enda rum faktiskt.  

#38 Den hade jag velat läsa! 😂 Vad handlar din 600+ fanfic om?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Maryam Cullen
4/6/17, 9:00 AM
#40

#39 Spännande!

#38 Verkligen ambitiöst 😃

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Katniss
4/6/17, 8:02 PM
#41

Hmm… min längsta fanfic är väl 40-50 A4 sidor änsålänge, dock väldigt mycket kvar. En zootopia highschool au där nick blivit anklagad för mord och Judy måste rentvå hans namn. Sedan håller jag även på med en 'egen' historia (alltså inget ff) men än sålänge är den bara på idéstadiet då jag måste forska runt lite och lära känna min karaktär ordentligt först. Men värst vad många skrivare vi har här då! Vad trevligt :P. Författartankar eller bara en hobby?

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Cireea
4/6/17, 9:30 PM
#42

#41 Ooh, Zootopia! 😃 Är det fortfarande i djuruniversumet eller har du gjort karaktärerna mänskliga?

Själv vill jag verkligen bli författare. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
4/6/17, 10:49 PM
#43

#42 det är i djuruniversumet, personligen tycker jag inte om den mänskliga au:n eller när det kommer människor in i Zootopia. Sedan skippade jag åldersskillnaden också, åtta år blir ju alldeles för mycket… har för mig att jag gjorde de lika gamla. Samma här! Mitt mål är att skriva klart en bok tills jag gått ut gymnasiet, tänkte använda sommarlovet till att lägga grunden.

R.I.P. Anton 💔

Cireea
4/6/17, 11:09 PM
#44

#43 Intressant! 🙂 Är det något du kommer lägga upp på exempelvis Wattpad eller blir det mer för .. din egen beundran? 

Väldigt spännande! 😃
Jäkta inte, låt det ta den tid den behöver.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
4/7/17, 6:41 AM
#45

#44 jag har faktiskt redan lagt upp den på fanfiction.net ! Förstår mig inte på hur jag kan få all den positiva feedbacken, men det värmer i hjärtat 🙂 Haha nej, jäkta tånker jag inte göra. Men målet har jag ändå kvar 😊

R.I.P. Anton 💔

Cireea
4/7/17, 1:51 PM
#46

#45 LÄNKA LÄNKA LÄNKA! 😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
4/7/17, 7:59 PM
#47

#46 https://www.fanfiction.net/s/12246185/1/Sometimes-things-just-happen Du får stå ut med några småfel i början dock 🙈

R.I.P. Anton 💔

Katniss
4/10/17, 6:55 PM
#48

Äntligen påsklov 😍

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Cireea
4/10/17, 10:02 PM
#49

#48 Kul! 

Några planer? 

Och btw, tack för länken! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
4/10/17, 10:58 PM
#50

#48 att sova 😄😄 du? Varsågod haha

R.I.P. Anton 💔

Cireea
4/10/17, 11:03 PM
#51

#50 Sova är bra! 😃
Nu har ju jag inget påsklov, men jag och sambon ska umgås med mina föräldrar över helgen. 🙂 Ska bli mysigt!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
4/11/17, 3:49 AM
#52

#39 Det är en Saw fanfic, så den dealar mycket med typ rätt och fel, är allt svart/vitt, går det att ursäkta vissa handlingar hur hemska de än är bla bla. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
4/11/17, 2:13 PM
#53

#52 Oj, den lät fan bra. 😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
4/11/17, 8:17 PM
#54

#53 Jag gillar den, det är den historia jag jobbat mest på. Men annars har jag lite bandfics, en Walking Dead fic, plus en massa random oneshots också.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
4/11/17, 8:51 PM
#55

#54 Ja, de fanfics eller storys överlag man lagt ned mycket tid på står en allt som oftast nära hjärtat. 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Katniss
4/12/17, 1:16 PM
#56

#52 kan man få läsa den eller är den privat? 🙂

R.I.P. Anton 💔

Calcifer
4/12/17, 1:50 PM
#57

#56 Jag har inte bestämt mig än faktiskt. Jag har lagt ut den förut men har sedan dess skrivit om och redigerat rätt mycket. Den är uppdelad i fem olika delar, de första tre tycker jag är riktigt bra publikt sett, eller hur man ska säga. De sista två delarna skrev jag 99% enbart för min skull, för att hantera tuffa grejer jag gick igenom då, så kvalitén skiljer sig drastiskt. 

Däremot kan man läsa del 1-3 på egen hand, de har ändå ett riktigt slut. Så vi får se, om jag bestämmer mig för att lägga ut den igen så kan jag länka den här. Vi ska se om jag får lust att lägga ut min Twilight parodi, i så fall kan jag länka den också, höhö. Men varningens ord: den är 100% oseriös, och det är inte meningen att man ska fatta vad den handlar om. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
4/12/17, 1:59 PM
#58

#57 Håller tummarna att vi få läsa båda! 😃

Jag blev så otroligt inspirerad att jag tänker påbörja en ny Twilight-fanfiction. 😎 Flera år sedan sist.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
7/4/17, 4:46 PM
#59

Nä fan om en ska läsa om böckerna igen kanske. 🤐

För övrigt älskar jag mina nya ballerinaskor jag köpte i helgen för nu syns min Twilight tatuering när jag är ute på vift. XD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
7/4/17, 5:07 PM
#60

#59 Det tycker jag att du ska! 😍

Har du visat den tatueringen? Får en känsla av att du gjort det men är osäker på om det stämmer. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
7/4/17, 5:13 PM
#61

Hm, det var en bra fråga… Det tror jag kanske…

Är bara loggan, så står bara "twilight" i samma stil som på omslagen till bok/film.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
7/4/17, 5:17 PM
#62

Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Calcifer
7/4/17, 5:30 PM
#63

Ja det hade jag ju! :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Swadika
7/4/17, 5:34 PM
#64

Oh jag vill också ha en Twilight tatuering. Jag har till och med en planerad och har haft i flera år. Sedan första filmen typ, men jag är för feg och rädd att ångra mig. Sen är jag osäker på placeringen så det är nog mest det jag är rädd att ångra, tror inte jag efter trots allt snart 10 år ångrar själva tatueringen utan det är mest placeringen ^^

Din tatuering är jättefin Calcifer 😃

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Calcifer
7/4/17, 5:45 PM
#65

Ja det där med tatueringar kan vara svårt. Jag har mest typ… kört. xD

Skaffade min första för 10 år sen och har inte ångrat någon av dem. ^^

Tack!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Swadika
7/4/17, 6:50 PM
#66

Jag har en som jag haft sedan jag var 18, så fem år sedan ungefär. Och aldrig ångrat den så jag tror inte jag kommer ångra mig men det är placeringen som är knepig :/ Vill att den ska synas men det är lite känsligt med tatueringar i mitt jobb så jag vill också kunna dölja den (:

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cireea
7/4/17, 6:56 PM
#67

Jag har massor av tatueringar planerade, men det enda som sätter stopp är pengar för min del. Har en tatuering sedan tidigare och vill så gärna ha fler.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
7/5/17, 12:34 PM
#68

#66 Ja jag förstår. För mig har det varit viktigt att kunna se de tatueringar jag har än så länge, men jag jobbar inte heller så har inget problem där. Det störde i Japan dock för kunde inte träna på gym eller bada på onsens (traditionella badhus).

#67 Jag har minst 10 till jag vill göra, haha. Men pengar hindrar här också.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
7/5/17, 2:31 PM
#69

Alltid pengar det sitter i 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Katniss
7/6/17, 7:06 AM
#70

Började jobba denna veckan, väldigt spännande :) Vad har ni för er?

R.I.P. Anton 💔

Cireea
7/6/17, 1:06 PM
#71

Oj, spännande! Var jobbar du? 😃

Jag skriver faktiskt! 😊


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
7/6/17, 5:21 PM
#72

Jag gör inte så mycket. Är extremt trött typ jämt så finns liksom inte energi till så mycket.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Swadika
7/7/17, 8:49 PM
#73

Själv försöker jag bara stå ut till min semester börjar om exakt en vecka ^^ Alla mina kollegor i mitt arbetslag har redan gått på semester så det känns så konstigt att jag ska jobba 1 vecka till 😛😊

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Calcifer
7/7/17, 8:51 PM
#74

Trevligt med semester snart dock!

Jag är ju sjukskriven så har "semester" jämt men önskar jag kunde jobba med nåt. Vore kul med mer pengar om inte annat.

Idag har jag varit duktig och tvättat flera maskiner. Första gången jag tvättar mer än underkläder och myskläder på flera månader…


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
7/7/17, 8:51 PM
#75

Hur kommer det sig att du går på semester en vecka senare? 😛
En vecka kommer gå snabbt!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Swadika
7/7/17, 10:40 PM
#76

#75 mest beror det på att jag har färre dagar att ta ut och jag tog en vecka i början av juni :) Sen jobbar jag på förskola och nästa vecka går vi ihop alla avdelningar och då är det bra att en ordinarie från varje avdelning är med första veckan tills barnen lär känna övrig personal 🙂

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Annons:
Cireea
7/7/17, 11:19 PM
#77

Aha, det förklarar ju saken =)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
7/8/17, 9:46 PM
#78

#71 på ett äldredomshem, faktiskt! Åh spännande, vad skriver du? Har själv börjat på något men har inte tagit mig i kragen och fortsatt det ännu 😅 någon här som sett Café Society? Tycker den var jättebra, och roligt att se Kristen i en ny roll som faktiskt gör henne rättvisa.

R.I.P. Anton 💔

Cireea
7/9/17, 1:58 AM
#79

#78 Jag skriver på något som jag faktiskt kan tänka mig ge ut! 😊 Den där boken om stridande klaner som jag nämnde längre upp (i  inlägg #39

Har skrivit klart del 1 och har nu påbörjat del 2. 

Har inte sett den men ska nog göra det, den verkar bra! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
7/9/17, 3:27 PM
#80

Nä, jag såg nyss Personal Shopper med henne dock, och tyckte den var bra. Har Equals på min watchlist som jag ska försöka se i veckan också.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Katniss
7/10/17, 12:06 AM
#81

#79 Coolt! #80 Hmm, den har jag inte hört talas om.. vad handlar den om?

R.I.P. Anton 💔

Calcifer
7/10/17, 1:07 AM
#82

#80 Personal Shopper?

Hon spelar en tjej som jobbar som… ja personal shopper, haha, åt en kändis medan hon är i Frankrike där hon är i sin tvillingbrors hus för han dog nyss och de hade typ en deal att de skulle ge varandra ett tecken om någon av dem dog först - från andra sidan liksom, för de är typ medium eller så. Är en thriller/drama typ. Är lite speciell, men min stil. Bifogar trailern!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
8/4/17, 1:10 PM
#83

*svär lite*

Åh vad jag är less på folk som påstår att om man läser Twilight så måste man enligt någon konstig regel vara korkad och oförmögen att kunna läsa "riktiga" böcker. Krääääks på sånt. 🤮


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Swadika
8/5/17, 8:45 AM
#84

#83 Håller helt med dig :/ Det är så tråkigt

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cireea
8/8/17, 2:06 AM
#85

#83 Urk! 🤮 Hatar också sånt!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
10/20/17, 8:05 PM
#86

#83 Hatar också sånt! 😐

Tre prov nästa vecka…. usch

R.I.P. Anton 💔

Cireea
10/20/17, 8:30 PM
#87

#86 Vilka ämnen? 🙂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
10/20/17, 9:17 PM
#88

#87 Matte, historia och samhällsvetenskap…. sen bara ett prov till innan jag kan ta det lugnt igen 🙂

R.I.P. Anton 💔

Cireea
10/21/17, 12:59 AM
#89

#88 Hang in there! 🤗


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/21/17, 12:19 PM
#90

Jag var nyligen i Stockholm och förverkligade en dröm då jag såg Game Grumps och Jacksepticeye (youtube gameare) live, och det var heeelt fantastiskt. :D


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Katniss
10/21/17, 1:17 PM
#91

#89 Jag ska göra mitt bästa 😃

#90 Coolt! Personligen har jag ingen aning om vad du pratar om men det låter bra 😛

R.I.P. Anton 💔

Calcifer
10/21/17, 2:30 PM
#92

#91 Nä man måste nog vara lite insatt för att förstå, haha!

Men det är iaf tre personer som spelar spel och filmar sig själva när de gör det och lägger upp på youtube. Pewdiepie som är svensk har du kanske hört talas om? Han har den största spelkanalen på hela youtube med över 50 miljoner subscribers.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
10/21/17, 2:35 PM
#93

Gud vad roligt Calcifer! 😍 Måste ha varit sjukt kul!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/21/17, 2:44 PM
#94

JA! Det var helt underbart! De spelade Mario Party 10, så var två av dem varsin spelare, och halva publiken spelare 3 och andra halvan av publiken spelare 4. Sen slog de tärningen åt oss men när det var minispel tog de upp en från varje sida av publiken som fick sitta på scen och spela med dem. Jättehäftig upplevelse. Gick därifrån med en t-shirt som jag faktiskt kunde ha på mig (Är rätt stor, beroende på storlek och typ kan jag ibland komma i en XL och ibland kan jag knappt ens komma i en 4XL och deras största storlek var XXL men den kom jag som sagt i!) och en signerad affisch som nu sitter ovanför min datorhörna. Det var en dream come true. Jag har följt Jack i typ 3 år nu eller så.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
10/21/17, 3:17 PM
#95

#94 Låter som en helt amazing upplevelse! 😍
Det där med storlekar är ett helvete 😐 Vet själv hur det är, att kunna ha asiatiska storlekar är bara glömma typ. Jag lyssnar mycket på Kpop och vill ofta köpa t-shirts eller liknande från de grupper jag gillar…men deras XL är typ som våran M och ibland som vår S..sjukt löjligt 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/21/17, 3:20 PM
#96

#95 Jo det kommer jag ihåg ifrån Japan. Min kompis som är smal måste ibland ha XL fast i Sverige kommer hon i S eller M. Galet. Så blev positivt överraskad över att jag kunde ha den tröjan. Jag frågade innan jag köpte om jag fick se tröjan och hålla upp mot mig själv för att se om den kunde tänkas passa.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
10/21/17, 3:21 PM
#97

#96 Det är verkligen jättelöjligt med deras storlekar!
Men grym att du kunde ha din, måste kännas kul 🤗


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Calcifer
10/21/17, 3:52 PM
#98

#97 Ja blev sjukt glad! Sen hade mamma i sen födelsedagspresent köpt en Markiplier hoodie (det är också en youtube gamer) som gick upp ända till storlek 5XL och jag valde den för att ha en stor och mysig tröja. Och utefter den vet jag att jag nog kan ha deras t-shirts som aldrig blir större än 3XL. Det är dessutom tröjor som ENBART säljs när de gör sin charity stream en gång i månaden. Vilket betyder att när de typ 2-3 dagarna är över så går de inte att köpa längre. Så känns häftigt att ha en hoodie som kanske såldes i bara 1000 exemplar över hela världen.

Det har varit så många gånger jag velat köpa en T-shirt men inte vågat pga storleksskillnaderna. Sen att de är lite dyra gör inget då ALLA pengar oavkortat går till den välgörenhet de valt för den månaden. Själva tjänar de inte ett öre på tröjorna.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
10/21/17, 4:33 PM
#99

#98 Åh, förstår att det måste kännas häftigt med en sån hoodie. Jag vet inte om du vet vilka Yogscast är (?) men min sambo beställde en T-shirt till mig från deras shop, t-shirten är kopplat till både en av medlemmarna (Turps) och ett spel han spelar (Hearthstone). Det var seriöst den bästa julklappen jag någonsin fått.😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/21/17, 4:38 PM
#100

#99 Nä tyvärr noll aning, men kul ändå!

Mamma betalade även för att jag skulle kunna åka till Stockholm och se Jack och Game Grumps. Det var en förtidig julklapp. För han (Jack) sa till typ två veckor innan datumet att han skulle följa med Game Grumps på den delen av europa turnen. Hur fasiken skulle jag ha kunnat spara ihop pengar då som går på aktivitetsersättning från FK liksom. Men mamma vet hur viktigt det är för mig, så hon ställde upp. Det betydde jättemycket, att hon liksom såg på mig hur mycket jag behövde något positivt för att orka med allt negativt som händer mig typ varje dag.

Sen hjälpte hon mig att färga om håret och klippa det så jag återigen fick Jacks "vanliga" frisyr. Dvs längre ovanpå huvudet och illgrönt och resten kort. Bifogar en bild på mig i min nya T-shirt och där man ser håret. Den är på sniskan men om man klickar på den ska den vara rätt.

(Bilden på min sida, ritad i photoshop, är för övrigt jacksepticeye)


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

  • Redigerat 1/12/22, 3:23 AM av Calcifer
Cireea
10/21/17, 4:46 PM
#101

#100 Wow, fasen vad snyggt hår! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/21/17, 4:48 PM
#102

#101 Tack, jag älskar det. 1) Enkelt med kort hår för jag behöver knappt använda handduk för att få det torrt. 2) Grönt är en cool färg och det är roligt att färga utefter någon man beundrar. 3) I min lilla stad är det ingen annan som har samma frisyr och färg.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Katniss
10/21/17, 7:27 PM
#103

#100 fint! Det äe jätteskönt att ha kort hår, fast själv passar jag inte i det haha Själv ska man också färga håret om någon vecka, kan ladda upp bild när det är gjort 😃

R.I.P. Anton 💔

Cireea
10/21/17, 10:43 PM
#104

Jag tycker inte jag passar i kort, jag älskar mitt långa långa långa (och extremt tjocka) hår 😃 Det tar cirkus ett dygn att få det torrt om man bara låter det lufttorka alltså. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Katniss
10/21/17, 11:14 PM
#105

Hur långt är det?

Kommer ihåg när jag hade midjelångt, tog evigheter att torka. Nu är det väl mer vid… okej kollade nyss och bara en bit kvar till midjan igen hahah

R.I.P. Anton 💔

Calcifer
10/22/17, 12:31 AM
#106

Mitt hår är extremt tjockt i vanliga fall. Om jag t.e.x.hade långt hår så torkade det inte fören dagen efter och och hårklämmor gick inte att ha. Är så skönt att ha kort hår som är klart på några minuter.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
10/22/17, 1:26 AM
#107

Mitt går en bit ner på rumpan 🙂 Det växer sjukt fort, jag klippte bort en rejäl bit förra året. Tog typ 1-1,5 månad och sen var det tillbaka igen 😛 Helt sanslöst.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/22/17, 3:09 AM
#108

#107 Ja mitt växer lite över 1 cm per månad så växer fort det med.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Katniss
10/22/17, 12:12 PM
#109

#107 Samma här, fast själv är jag tacksam för det. Bra om man ångrar en frisyr 😛

R.I.P. Anton 💔

Cireea
10/22/17, 1:45 PM
#110

Haha håller med dig Katniss 😂 "Nä.. det här blir inte bra.. oh well.. om en månad är det borta!". Dock är det mindre bra när man är nöjd med en hårfärg eller sådär, då vet jag att jag måste färga om det minst en gång i månaden. 😕


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/22/17, 11:41 PM
#111

Jag ogillar det för att jag vill ha kort hår nu ett tag och måste klippa om det en gång i månaden annars står håret i nacken rakt ut….


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Katniss
10/26/17, 7:08 PM
#112

#110 det är därför jag ska skaffa ombré😃

R.I.P. Anton 💔

Cireea
10/26/17, 8:57 PM
#113

#112 Oooh! 😍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
10/28/17, 1:47 PM
#114

Ja ombre är ju perfekt men då ska man nog ha lite längre hår än mig. xD


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Calcifer
11/20/17, 2:40 PM
#115

Såg om alla filmerna häromdagen när jag inte kunde sova, och ack vad de fortfarande får mitt hjärta att smälta lite. *swoon*

Visst, jag kan se all kritik de fått, och jag förstår dem. Men jag har aldrig sett varken filmerna eller böckerna som något mer än vad de är menade att vara - lättsam underhållning med övernaturliga inslag. De är inte menade att typ förändra liv, få en att fundera över världens existens, etc. Tycker de passar perfekt för myskvällar eller när man är trött men sugen på att läsa så man plockar upp dem och gosar ner sig i soffan med en filt och tar en paus från världen.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/20/17, 2:44 PM
#116

#115 Håller med 😃 Det är ju inte tänkt att vara något revolutionerande.. 

Det jag dock aldrig förstått är kritiken mot vargarna och hur dom är gjorda. Alltså, att det ska vara dålig CGI. 🤔Tycker dom är bra gjorda och ser realistiska ut.
Allra helst med tanke på hur illa det kunde ha sett ut.. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
11/20/17, 2:55 PM
#117

#116 Jag håller med. Ja, de ser inte jätteverkliga ut. Men hur skulle de kunna göra det? Vargar blir inte så stora, vargar ser inte ut exakt så… De kunde ju inte direkt använda vanliga vargar som exempel, speciellt när de alla ska ha olika utseende så man kan se skillnad på dem. Ska man gnälla över specialeffekter finns det annat att hänga upp sig på. :P


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/20/17, 3:05 PM
#118

#117 Ja alltså man kan ju inte jämföra dom med vanliga vargar.. eftersom man inte försökt efterlikna vanliga vargar. 😃 Jag tycker dom fångat stiftarnas vargformer bra och dom funkar i filmerna. 

Jag menar, det finns betydligt nyare filmer och serier med sämre CGI där man verkligen inte kan se bort från hur overkligt det ser ut. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Calcifer
11/20/17, 3:20 PM
#119

#118 Precis så. De ÄR inte vanliga vargar, så öhm, varför ska man gnälla över det? Sen som sagt finns det många andra scener i så fall som ser mer konstiga ut än vargarna.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/20/17, 3:22 PM
#120

Agreed 😃 

En grej som alltid stört mig är hur ögonfärgerna ändras mellan filmerna, inte att dom mörknar och ljusnar i förhållande till när dom ätit för det vet jag ju att dom ska. Typ mer som att dom inte kunnat få tag på samma sorts linser i varje film 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
11/20/17, 3:24 PM
#121

#120 Och frisyrerna. Glöm inte frisyrerna.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
11/20/17, 3:25 PM
#122

#121 OCH FRISYRERNA!! 🤐
Jättestörande …


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
11/20/17, 8:05 PM
#123

#122 Nåt som fan inte är såååå svårt att få rätt. Hårfärgerna stämmer inte ens alltid.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Katniss
1/19/18, 11:18 PM
#124

Oj… här har det varit lite oaktivt 🤪 Vad har ni gjort hittills under det nya året?

R.I.P. Anton 💔

Cireea
1/20/18, 12:50 AM
#125

Jag har varit i ett enda stort kaos..

själv?


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Swadika
1/20/18, 10:15 AM
#126

Här har det varit väldigt stressigt än så länge och jag ser inte att det kommer att förändras på ett tag :P

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Calcifer
1/27/18, 12:41 PM
#127

Kaos här med, vareviga dag, så har knappt orkat sitta vid datorn alls.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Katniss
2/6/18, 6:54 PM
#128

Hade den bästa dagen i skolan idag på länge… kändes som att jag faktiskt förstod saker? Alltså va?

R.I.P. Anton 💔

[EM_L]
3/2/18, 12:22 PM
#129

Har läst den första "Om jag kunde drömma"

Blev helt fast!😃

Och såg filmen nyss😐 Inte alls lika bra, tillochmed så att serieboken är bättre.

Stod det ens i boken att det var personer som dödade. Eller snarare vampyrer som heter James, Victoria och Laurent😉

Jaja, filmen var inte som jag tänkte mig och jag föredrar att läsa!

För när jag blundar så kan jag se deras ansikten, särskilt Edwards ansikte i serieform😊❤️

Han är så snygg! 

Really! Om någon ser honom så be honom att komma hit och döda mig😍😉😃

Cireea
3/3/18, 12:44 PM
#130

#129 Jag tycker första filmen är klart den sämsta. 
Sen får man nog ta filmerna för vad dom är. Alltså att dom självklart måste ha gjort om dom lite för att skapa intresse. Vore väldigt tråkigt om vi bara såg allt ur Bellas perspektiv..man skulle vara otroligt ovetandes och filmerna skulle vara tröga. Då skulle filmerna bara tilltala dom som läst böckerna, vilket inte var meningen. Man ville självklart locka en sån stor publik som möjligt.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Swadika
3/3/18, 10:27 PM
#131

#129 Filmerna blir bättre, skillnaden mellan Twilight och New Moon är redan där jättestor. Men böckerna är såklart bättre då det är mer detaljer och det är författarens egna ord🙂

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[EM_L]
3/4/18, 11:32 AM
#132

#130 Ja, det säger ju en hel del om att dem vill ha stor publik.

Såg New Moon i förgår och jag tyckte faktiskt att den filmen var bättre. Men den första boken är bättre än den andra boken tycker jag.

Det blir rörigt 🤪

#131 Jag läser böckerna innan jag ser filmerna så oroa dig inte för det =)

Annons:
Calcifer
3/7/18, 1:16 AM
#133

#132 Fast det är inte direkt exklusivt till Twilight. Jag skulle vilja påstå att 99,9999999% av alla böcker som blir filmer görs på ett sådant sätt att man inte ska behöva ha läst boken för att förstå filmen. Annars är det ju att skjuta sig i foten ekonomiskt typ. Och ja, då måste man ju hitta nya sätt att berätta historien på, speciellt i filmer baserade på böcker skrivna i första person. Så det säger egentligen inte så mycket alls om just Twilight. ;)

Men jag tycker också att filmerna blev bättre och bättre. Det är vissa saker jag inte gillar med alla fyra, men största "felen" tycker jag fanns i första filmen. Böckerna är definitivt bättre, men så är det ju oftast.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

[EM_L]
3/7/18, 10:40 AM
#134

Min lista=)

Filmform:

1. Breaking Dawn part 1 and 2

2. new moon

3. eelipse

4. twilight

Bokform:

1. twilight

2. breaking dawn

3. eelipse

4. new moon

Jag tycker om Breaking Dawn för att där föds Renesmee och Bella blir vampyr.

Och så retar Emmett henne för hennes liv med Edward 😂

Cireea
3/9/18, 8:20 PM
#135

#133 Håller helt med i det du säger 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Swadika
3/10/18, 12:34 PM
#136

Om man jämför med vissa andra böcker i denna genre som blivit filmer så tycker jag Twilight filmer följer böckerna väldigt bra 🙂 Om man jämför med typ divergent, mortal instrument(även serien haha), beautiful creatures, maze runner och säkert fler som jag nu inte kommer på 😊

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cireea
3/10/18, 7:12 PM
#137

#136 Det där håller jag helt med om!


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
4/29/18, 2:14 PM
#138

BU! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
4/29/18, 3:57 PM
#139

😮

Idag ska jag tvätta för första gången på typ en månad, har ingenting rent kvar så är väl dags, men ack vad jag hatar att tvätta. Tvättstugan ligger i källaren i ett annat hus och jag bor på femte våningen så blir sånt jäkla spring upp och ner.

Det är för övrigt åtta år sen nu nästan exakt på dagen sen jag skaffade min Twilight tatuering. Tänk att tiden gått så fort!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
Cireea
4/29/18, 4:06 PM
#140

#139 Jag måste också tvätta.. 😕 Varför var du tvungen att påminna mig 😂

Visst har du visat den för oss här inne förr? 🤔


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
4/29/18, 4:19 PM
#141

#140 Ja men du skrämdes ju, nåt ska du väl få tillbaka för det. 😎

Ja flera gånger är jag säker på. Bilden jag visat är väl lika gammal som tatueringen själv men jag har inte så många bilder på den. Det är sjukt svårt att ta en bra bild på sin egen fot i bra vinkel.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Cireea
9/22/20, 4:45 PM
#142

Oj här väcker jag ett gammal grottinlägg till liv igen.

Lever ni? 😎


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: