Annons:
Etikettböckerna
Läst 728 ggr
Accalia
7/9/16, 11:44 PM

Hur ofta ser ni filmerna/läser böckerna?

Hur ofta brukar ni läsa om serien eller kanske bara en bok eller se om filmerna? Känns som jag typ slutat kolla på filmerna så ofta som jag brukar trots att jag fortfarande tycker de är lika bra haha. Brukar ni ofta se om filmerna eller blir det samma för er att ni inte läst en bok på något år nu..?

Annons:
Cireea
7/10/16, 12:42 AM
#1

Jag läser böckerna ett par gånger om året och då brukar jag även se filmerna före eller efter jag läst böckerna. 🙂 Sedan kan jag ibland se dom när de går på tv. 

Har  redan dragit igenom böckerna en omgång och filmerna två omgångar i år. 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Accalia
7/10/16, 12:15 PM
#2

#1 oj, önskar man var så duktig, det var jättelängesedan jag läste någon av böckerna, har typ slutat läsa böcker alls, måste börja igen.. Filmerna blir lite oftare, några gånger per år, de är ju bara att söka upp och klicka på play, behöver inte lika mycket energi haha :)

Cireea
7/10/16, 12:57 PM
#3

#2 Då är det absolut dags att läsa böckerna igen! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Swadika
7/10/16, 8:53 PM
#4

Jag måste se filmerna när jag är sjuk i feber, så beror på hur ofta jag är det 😉 Men minst en gång per år, vi är tre personer som har Twilight maraton varje år runt jul så då ser vi alltid filmerna tillsammans. 

Böckerna läser (lyssnar) jag på ganska ofta. Jag har problem med att somna och det går något lättare när jag lyssnar på något. Ett tag kunde jag bara lyssna på Twilight böckerna men nu är det fler böcker jag kan lyssna på och inte varje natt jag behöver lyssna så det blir inte riktigt lika ofta längre. Men några gånger per år i alla fall! :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Isabella99
8/28/16, 8:59 AM
#5

Jag har läst dem några gånger per år. Samma med filmerna. Har nu även börjat läsa "Midnight Sun" fast den är på engelska och inte är färdig. Men ingen vet ju om den blir färdigskriven någon gång…. Har ni läst den? Och vad tycker ni om den i så fall?

Accalia
8/28/16, 10:11 AM
#6

#5 jag började läsa den men kom bara till att de sitter i kemilabbet, så inte långt haha

Annons:
Isabella99
8/28/16, 10:47 AM
#7

Jag tror att jag läste 2 kapitel första gången. 1:a på svenska då. Sen hade jag en paus för jag är inte jätteförtjust i att läsa e-böcker. Hade helst velat att boken var färdig också. Men nu kände jag att jag ville läsa den då jag inte vet om det som finns är det enda man kommer att kunna läsa. Jag gillar att man får lära känna Edward mer. Robert fick läsa den innan han skulle spela Edward för att förstå honom bättre.

Cireea
8/28/16, 12:39 PM
#8

#7 Nu hänger jag inte alls med, finns inte Twilight som E-bok på svenska? 😮


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Isabella99
8/28/16, 1:38 PM
#9

#8 - jag svarade Accalia (#6). Vi skrev om "Midnight sun". Den finns ju inte på svenska eller utanför internet.

Cireea
8/28/16, 1:41 PM
#10

#9 Jaha oj, jag missade det! 🥵 Blev lite förskräckt där en sekund. 
Midnight Sun kan säkert bli färdigskriven någon gång i framtiden men jag skulle inte hålla andan medan jag väntade om jag säger så. 😉


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Isabella99
8/28/16, 3:31 PM
#11

#10 Ha, ha, nej, inte jag heller…. Den kanske blir färdig men än så länge har jag bara läst om varför den inte skrivs färdigt. Men håller absolut tummarna!

Upp till toppen
Annons: