Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 1724 ggr
Accalia
6/8/16, 12:24 AM

Vilken vampyr skulle du vara?

Om du fick bli en av vampyrerna i Twilight, vem hade du varit? Du får både utseende, personlighet och eventuella gåvor som vampyren har. Själv hade jag nog vart Alice, hon är så underbar

Annons:
Cireea
6/8/16, 12:33 AM
#1

Åh, vilken svår en.. 🤦‍♂️

Jag skulle nog välja Benjamin, just för hans kraft att styra de fyra elementen. Det är en annorlunda kraft och inte lika begränsande. 

Annars skulle jag även kunna tänka mig att vara Vladimir eller Stefan just för att få uppleva allt det dom upplevt. Att få vara med om uppbyggnaden och fallet av deras imperium. 

Eller också Aro, just  för den styrka som finns bakom honom i form av en armé. Eller också för den styrka som finns inom honom, som ledare. Han kanske inte styr rätt men han styr och är extremt mäktig.

Så någon av dom fyra  står det mellan, närmare än så kan jag inte komma. 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Calcifer
6/8/16, 1:25 AM
#2

Benjamin helt klart!


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Katniss
6/16/16, 8:47 PM
#3

Jag kör nog också på Benjaminkortet! De flesta vampyrer har ju mentala krafter, men han har fysiska. Annars hade det nog blivit Alice, just av anledningen att jag tycker om henne så mycket. *edit*: eller Carlisle, för den delen. Han är så snäll och pålitlig.

R.I.P. Anton 💔

Maryam Cullen
4/4/17, 1:21 PM
#4

Jag skulle helt klart ha valt Bella. Visst, hennes förmåga ser kanske inte mycket ut för världen, men den räddar ju henne till och med från Alec. I en värld full av vampyrer med så många mentala förmågor som kan göra allt möjligt med en vore det bara att ha ett så extremt skydd. Sen tycker jag, i motsats till de flesta, att hon har den mest intressanta personlighet bland de andra. Snäll, osjälvisk, envis, smart… Ja, ni fattar

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

[Tuulikki]
5/2/17, 3:02 PM
#5

Edward🙂 fast om jag faktiskt var en vampyr skulle jag nog vara Alice, hahah.

[KatarinePierce]
10/3/17, 3:54 PM
#6

Jag skulle också ha valt Rosalie för att hon är fin hahaha

Annons:
[EM_L]
2/28/18, 12:54 PM
#7

Bland tjejerna så är det Alice. Bland killarna är det Edward.

Upp till toppen
Annons: