Annons:
Etikettnyheter
Läst 1016 ggr
Cireea
2015-10-07 14:27

Ny Twilight bok!

Ni har väl inte missat att det kommit en alldeles ny bok om Twilight? Om ni råkar ha gjort just det så är det ingen fara! Nyheten är ganska färsk även för oss andra. 

Den nya boken 'Life and Death: Twilight Reimagined' är väldigt lik de tidigare böckerna vi fått läsa i Twilight-serien förutom en liten (stor?) detalj, alla har nämligen bytt könsroller. De enda som inte behövt byta kön är Renee och Charlie, Bellas föräldrar… eller jag menar, Beau's föräldrar. 

Är det här en bok ni tänker köpa? Funderar

http://www.mtv.com/news/2338955/twilight-novel-gender-swapped/


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2015-10-07 14:30
#1

Många fans är dock upprörda över att detta är det enda som Stephenie Meyer lyckats åstadkomma sedan hon skrev boken 'The Host'. Många är rasande över att det inte kommit en fortsättning på The Host eller en fortsättning på Twilight, en fortsättning där man får läsa om Nessie och Jacob. Det finns de som även föreslagit andra riktningar såsom en bok där man fokuserar på vargarna eller varför inte en bok om Alice? Carlisle? Esme? Volturi? Ja, förslagen bara haglar in.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

LaSadie
2015-10-07 16:28
#2

Jag läste om nyheten igår och åkte iväg och köpte den. Jag har läst ett kapitel än så länge och det funkar än så länge. Hon skrev en förklaring till varför boken skrevs som ett förord och det ska bli intressant och roligt att läsa resten 😃

Cireea
2015-10-07 16:45
#3

#2 Åh, lycka! Vill också ha boken! 😭Har inte hunnit köpa den än..


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

LaSadie
2015-10-07 20:42
#4

Den finns på Adlibris! Man måste köpa första första boken igen dock men varför inte ^_^

Cireea
2015-10-07 20:55
#5

Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MoaLava
2015-10-07 20:57
#6

Vill också ha ju! Får ta och beställa så fort jag får möjlighet. Berätta gärna vad ni tyckte om den ifall ni läser den, leveransen tar ju alltid så lång tid hit till Gotland och är ju lite nyfiken på åsikter om den :P

Hälsningar Moa =)

Annons:
LaSadie
2015-10-07 20:59
#7

Japp det är boken!

Cireea
2015-10-07 20:59
#8

Eller denna? http://www.adlibris.com/se/bok/twilight-9780349002484

Jag fattar inte skillnaden på dom! 😂


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

LaSadie
2015-10-07 22:48
#9

Vet inte skillnaden på dem men de har olika IBSN nummer. Jag köpte med IBSN nummer: http://www.adlibris.com/se/bok/twilight-tenth-anniversary-edition-9780316268394

Den har ett pappersomslag runt boken, hatar dessa typer då pappret alltid blir fult och går sönder.

Cireea
2015-10-07 22:52
#10

Åh okej, damn it. Tycker inte heller om när böcker har ett papper runtom 😛


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Upp till toppen
Annons: