Annons:
Etikettskådespelarna
Läst 866 ggr
ilenna90
1/22/15, 2:37 PM

skådisarnas övriga filmer

Har ni tips på några bra filmer där twilight-skådisar medverkar? (ni kan ju givetvis berätta om dåliga filmer dom medverkat i också om ni vill haha, kan ju ändå vara kul att se någon av karaktärerna i en annan miljö. Även om jag personligen undviker att se Kristen i fler filmer än dom jag redan råkat se.) 

Jag har sett en film med Peter Facinelli (Carlisle) och jag vill minnas att den var bra! Fast det gjorde förmodligen sitt lilla till att det var just Carlisle ;D 
Loosies - love is not a crime. 

Gillar inte Rob särskilt mycket (och särskilt inte som ´min´ Edward) men har gillat några filmer där han haft huvudrollen ändå. 
Water for elephants - jättefin och sorglig story. 
Remember me - trots titeln kan jag inte säga att jag minns någon exakt handling haha, mer än att det var en ganska så långsam film, men kommer ändå ihåg att jag tyckte den var ganska så bra :) (om det är någon mer som såg på Lost när det gick så är det Claire därifrån som är den andra huvudpersonen :))
Och så förmodar jag att ni vet att Rob hade rollen som Cedric i Harry Potter (Kommer ihåg att jag på den tiden tyckte han var jättesnygg haha!)

Jamie Campbell Bower (Caius) syns ju inte sådär jättemycket i twilightfilmerna, men han har desto större roll i the mortal instruments! (nån mer som fangirlar Jace? ehehe) En superbra film med coola karaktärer! 

Taylor Lautner(Jacob, ifall någon skulle ha missat hans riktiga namn ;)) syns i Valentines day, som jag tycker är jättebra - typiskt hollywood-romcom-feel good-film, där han är tillsammans med Taylor Swifts karaktär ;D 
Har även sett honom i Abduction, en action-thriller, men som jag personligen tyckte var en ganska så trist film 

Har ni sett några av dom eller/och några andra? :)

Annons:
[Yllhilda]
1/22/15, 2:50 PM
#1

Bel ami har ju Pattinson varit i. Riktigt bra faktiskt.

molam
1/22/15, 3:27 PM
#2

Taylor Lautner i Fullt hus 2, Älskar den filmen

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Cireea
1/22/15, 6:53 PM
#3

Jace 😍Jamie's Hans roll som Caius var verkligen..örk men som Jace.. MHM!! 🤤

Kellan Lutz (Emmett) har varit med i några filmer såsom Immortals där han spelar guden Poseidon men han har också varit med i The legend of Hercules. 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MoaLava
1/22/15, 7:05 PM
#4

Jamie Campbell Bower är med i Sweeney Todd också 😎

Hälsningar Moa =)

ilenna90
1/22/15, 10:42 PM
#5

#3 eller hur *__* köper i princip aldrig filmer men kunde inte låta bli att inhandla den när det var kampanj på hemmakväll tidigare hehe 8) 

åh var någon av dom bra? ifall du sett dom? Känns verkligen som typiska filmer för honom haha ^^

Cireea
1/22/15, 10:45 PM
#6

Immortals var bra och imorgon ska jag se Hercules så jag återkommer om den filmen :) Men den verkar grym i alla fall :) Typiska filmer för honom - som du säger :)


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Upp till toppen
Annons: