Annons:
Etikettallmänt
Läst 1158 ggr
Cireea
2015-01-14 12:23

Välj ett par (vargarna)

Utöver Jacob och Nessie finns det flera par i vargflocken(flockarna) och därför tänket jag att ni skulle få välja det par ni shippar mest. 

Det finns inget "annat" alternativ då undersökningen går ut på att ni verkligen tänker till och väljer ett par ni kan sätta överst på listan.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Annons:
Cireea
2015-01-14 12:24
#1

Paul och Rachel för min del 🙂

Innan Rachel kom var Paul oberäknelig och hade ett häftigt temperament men med henne har allt förändrats.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

molam
2015-01-14 12:43
#2

Sam och Emily valde jag

Detta pga att det verkligen är äkta kärlek, dom trivs bra ihop och Emily stannade med Sam trots att sam Slet upp hennes ansikte i princip, för att han tappade tempramentet

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

MoaLava
2015-01-22 11:37
#3

Väljer Quil och Claire Man märker att det inte handlar om kärlek på det sättet, Quil gör allt för Claire och han är en underbar vän för henne. Och hon kommer alltid ha någon att prata med, leka med osv. Därför gillar jag dem verkligen ihop.

Hälsningar Moa =)

Cireea
2015-01-22 11:39
#4

#3 Haha som i boken när Claire slår Quil i huvudet med stenar när dom är på stranden, hahah det var hur sött som helst! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

MoaLava
2015-01-22 12:32
#5

#4 Ja! :D

Hälsningar Moa =)

LaSadie
2015-01-22 14:07
#6

Jag valde Sam och Emily, håller med #2 :)

Annons:
Roze4235
2015-01-23 18:35
#7

Här valde jag såklart också Sam & Emily, klart jag håller med både dig LaSadie & molam!

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

inthegame
2015-02-05 18:48
#8

Sam och Emily! Håller med övriga kommentarer!

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

 

Cireea
2015-02-05 18:50
#9

åååh vad jag tycker synd om Jared och Kim! Jag måste heja lite på dom också, älskade verkligen hur dom blev tillsammans.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Cireea
2016-02-22 18:32
#10

Puttar upp den här tråden lite! 😃


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Swadika
2016-02-23 15:29
#11

Jag valde Jared och Kim för den är så söt. Att hon varit förälskad i honom och sen präglas han på henne, som om hon visste eller något haha.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cireea
2016-02-23 15:32
#12

#11 ELLER HUUUR! 😍 Deras story är en av de finaste, även fast man inte får veta så mycket om den egentligen. Har läst många riktigt bra fanfics om hur just Jared och Kim. 👍


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Katniss
2016-02-23 17:31
#13

Jag valde Quil och Clare av samma anledning som #3, det blir liksom att han växer upp med henne, att han först är barnvakt, sedan vän osv..

R.I.P. Anton 💔

Annons:
Maryam Cullen
2017-04-03 14:14
#14

Sam och Emily. Deras förhållande är komplicerat, med tanke på att Leahs hjärta krossas  och att Emilys ansikte rivs upp, men i slutändan förstår man att det handlar om äkta kärlek. Önskar verkligen att Leah hittar någon som hon älskade Sam och att han älskar henne tillbaka.

"Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Albus Dumbledore, av J.K Rowling

Upp till toppen
Annons: