Annons:
Etikettnyheter
Läst 1260 ggr
Hamsterlycka
2013-03-21 18:22

11 nomineringar för SÄMSTA film..

Har ni läst på aftonbladet att Breaking Dawn part II fick ELVA nomineringar för sämsta film? Det var bl.a sämsta kvinnliga skådespelerska, sämsta ressigör (stavning?), sämsta manus osvosv.. Tycker inte detta stämmer, men blev faktiskt ganska besviken av filmen. Spoilervarning nedanför.

- När de börjar slåss i slutet och Edward blir nerkastad i hålet men klamrar sig fast i väggarna började jag skratta för att det såg så fejkat och fult ut, när han "flög" upp ur hålet igen. Det såg verkligen inte bra gjort ut

- Tycker det var riktigt tråkigt att de hela tiden är i ett green-screen rum. Det gör det hela så mycket overkligare. (alltså när de skulle spela in filmen).

- Renesmee ser sjukt overklig ut från 0 år till att Meckanzie spelar henne. Det var inte bra gjort.

Det var det ända jag kunde hitta iaf som var minus med filmen. Men ja, tycker Kristen spelar jättebra, förstår inte vartifrån "Sämsta skådespelare" kommer ifrån.

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Annons:
sasha_setter
2013-03-21 20:00
#1

Va! Jag tycker att den var jättebra förutom de saker som du nämnde! Varför fick den så dålig kritik!?

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

LaSadie
2013-03-21 20:47
#2

Tror de vann en hel del Razzies med (alltså kalkon Oscarn)

sasha_setter
2013-03-22 08:38
#3

?!?!?!?! Herregud, vilken dålig jury!

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

Tokyo
2013-04-02 08:54
#4

Håller med om att Renesmee ser overklig ut, inte så bra gjort..

Upp till toppen
Annons: