Annons:
Etikettspoilers
Läst 1770 ggr
dermot
2012-11-13 17:10

Dör Jacob i BD2?

Alltså, dör verkligen Jacob i BD 2? Det står överallt på facebook och jag kan inte ta det seriöst med tanke på att han inte gör det i boken. Motsvar till det är att det var manusförfattarnas beslut.

Jag börjar bli lite misstänksam här, vad stämmer egentligen?

*Inte för att jag är Team Jacob, men det låter skumt.*

(Satte det som spoiler, ifall det är sant)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Annons:
LaSadie
2012-11-13 17:46
#1

Jadu. det ska ju vara ett oväntat slut men jag tror inte att han dör. Skulle vara såååå fel

dermot
2012-11-13 17:55
#2

#1 Precis. Det känns ju bara fel om han helt plötsligt ska dö, när han är präglad på Reneesme.. Och om Stephanie bestämmer sig för att skriva en bok till (vilket jag hört det pratas om?) så förstörs ju hela Breaking Dawn boken lite pga att han dör..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




LaSadie
2012-11-13 17:59
#3

#2 Exakt…. tror det bara är ett rykte. vi får se imorgon :)

Frida B
2012-11-14 11:06
#4

det är bara rykten ;) har ej sett filmen men vet att det inte stämmer då dom funderar på att göra fler filmer men att då fokusera mer på jacob och reneesme

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[EmmaLillisLinsved]
2012-11-14 14:28
#5

Såg filmen igår,, det är enbart rykten!

dermot
2012-11-14 18:14
#6

Bra! :D Tack!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




Annons:
Upp till toppen
Annons: