Annons:
Etikettskådespelarna
Läst 1155 ggr
LaSadie
8/10/12, 10:44 PM

Det som har hänt

Med grund på det som har hänt, har det ändrat eran syn på Bella och Edward?

Annons:
LaSadie
8/10/12, 10:45 PM
#1

Personligen tycker jag det är skönt att alla scener och filmer är avslutade så det inte ändrade kemin mellan dem.

Ska bli intressant att se premiären i november

mylife00
8/10/12, 11:10 PM
#2

Ja de måste ju båda två gå på premiären. Och Rob vill knappt veta av Kristen.

Men jag tyckte det var fel av Kristen att vara otrogen.. Rob älskar ju henne. Jag har sett bilder på han efter otroheten, han ser helt förstörd ut stackarn…

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Misarn
8/10/12, 11:44 PM
#3

I Ärlighetens namn så har jag aldrig tyckt om hur Kristen spelar Bella. Hon stämmer inte alls in på hur jag flöreställt mig henne i böckerna.  Men Det kommer alltid vara Edward och Bella i filmerna. Det kommer inte Kristens otrohet förstöra .

LaSadie
8/11/12, 12:12 PM
#4

Jag själv tycker inte det förstör filmen, det är ju en film och inte riktiga livet. Jag hade inte läst boken innan jag såg första filmen så har ingen speciell åsikt om Kristen även om hon inte är den bästa skådisen, men tycker hon passar som Bella.

[Emma--]
8/14/12, 8:45 AM
#5

Nej vad som händer i verkliga livet spelar ju ingen roll. Men det kan nog vara tur att dom redan spelat in filmerna.

AnnieLarsson
8/14/12, 7:57 PM
#6

Det tycker jag inte. Robert gjorde sitt första publika framträdande idag/igår och han hanterade det väldigt bra och såg inte "förstörd" ut enligt mig. Jag tror inte att det kommer bli något problem vid premiärer eller liknande. Dock är det väldigt bra att de inte ska spela in några fler uppföljare.

Annons:
Hamsterlycka
8/16/12, 8:30 PM
#7

Tycker också att det var bra att de hann avsluta alla filmer så att det inte förstörde nått.

Men tycker väldigt synd om Rob, men gillar Kristen Stewart alldeles för mycket för att hata henne/sluta gilla henne. Har alltid tyckt att hon är en otrolig skådespelare och verkar vara en härlig person. <3

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Hamsterlycka
8/16/12, 8:32 PM
#8

Tycker även att Kristen passar perfekt som Bella, kan inte tänka mig någon annan som spelar henne. Tycker hon passar mycket bättre som Bella än som Snövit i Snowhite and the huntsman. ^^

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

Upp till toppen
Annons: