Annons:
Etikettnyheter
Läst 1898 ggr
[Allergi1]
7/26/12, 2:42 PM

Stackars Rob Pattinson...

Annons:
LaSadie
7/27/12, 1:54 PM
#1

Ja, det är väldigt korkat gjort av henne. De ser så fina ut tillsammans så det är inte smart och undrar varför hon gjorde det öht.

emmanoak
7/30/12, 12:12 PM
#2

Ja har hört att Robert har flyttat ut deras hus tror du att de är sant?

[Allergi1]
7/30/12, 12:25 PM
#3

#2 Ja det är tyvär sant

emmanoak
7/30/12, 2:39 PM
#4

Jag happas att de hittar tillback till varandra Vad tror ni?

LaSadie
7/30/12, 5:14 PM
#5

Jag hoppas det, men det beror på hur förlåtande Rob är. Grejen är att är man otrogen så är det något som fattas i relationen, om allt var tipp topp så är man inte otrogen

emmanoak
7/30/12, 8:29 PM
#6

undrar vad hon tänkte på? Ja tror att rob förlåter henne

Annons:
LaSadie
7/30/12, 8:34 PM
#7

Det verkar mörkt nu, det ser ut som att Rob har lämnat huset de har tillsammans i LA

emmanoak
7/30/12, 10:25 PM
#8

Undra om man kan förlåta en sak? Hoppas rob kan de

LaSadie
7/31/12, 7:10 AM
#9

Man kan nog förlåta, men svårare att komma över och lita på den andra personen

emmanoak
7/31/12, 10:39 AM
#10

Jo vi får se hur han gör

[morat]
7/31/12, 12:48 PM
#11

Men aah vad dumt, stackarn… Förstår om de inte blir tillsammans igen, men hoppas att det löser sig på något vis. :/

emmanoak
7/31/12, 8:15 PM
#13

Så Rob ska prata med rupert undra hur d går

Annons:
emmanoak
7/31/12, 8:47 PM
#14

Kristen Stewart är övertygad om att Robert Pattinson kommer att förlåta henne efter otrohetsaffären! Hon kan alltid hoppa

Peppe
7/31/12, 10:31 PM
#15

Så puckat! Förutom allt det "vanliga" hemska med otrohet så är det ju verkligen heeelt idiotiskt att göra det NU, innan sista filmen. Hon har ju helt förstört magin Edward och Bella!

Tänk så många som vill ha Rob och så väljer han en som är otrogen. Och kristen sen, som har den mest eftertraktade mannen i världen och gör så?

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LaSadie
7/31/12, 10:54 PM
#16

Jag tycker inte att magin är borta. Detta är riktiga livet där människor gör misstag. Bella och Edward lever i en film, en fantasi där misstag inte görs, men om man tänker på det så var Bella också otrogen i den mening att hon kysste Jake i Eclipse Glad

emmanoak
8/1/12, 11:11 AM
#17

Är de snart en vecka som Rob fick veta?

emmanoak
8/1/12, 12:07 PM
#18

Ja tror att de är slut för alltid nu:-(

LaSadie
8/5/12, 4:52 PM
#19

www.gossipcop.com så kommer det uppdateringar om Rob och Kirsten nästan dagligen. Det är mycket skit men en del sanningar med.

[Allergi1]
8/5/12, 5:46 PM
#20

Han är ju dum om han går tillbaka till Kristen..

Annons:
mylife00
8/10/12, 11:18 PM
#21

Jag tycker jätte synd om Robert:(

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Misarn
8/10/12, 11:39 PM
#22

Senaste nyheten som jag har läst är att det helt är slut och att Rob har portat Kristen ifrån hans filmpremiär av hans senaste film "Cosmopolis". Kristen är också så djupt deprimerad så hon har stängt in sig själv och dök inte ens upp på sin egen filmpremiär "On the road".

Dock vet man ju inte om det är sant, tidningar skriver ju en hel del sladder.
För Rob hoppas jag inte att han går tillbaka, tror det kommer vara väldigt svårt att kunna få tillbaka tilliten till varandra efter en sådan här sak. Man kommer nog alltid hålla ett extra öga öppet.

Läste i en artikel att Kristen hade utalat sig om varför hon gjorde som hon gjorde. Att hon ville bryta sig fri ifrån Bella, att gå tvärs emot vad hon skulle göra. Att hon inte ville bli reflekterad med sin karaktär i Twilight. Om det är sant tycker jag det är en urusel ursäkt och då har hon inte mycket innanför pannbenet enligt min mening.

LaSadie
8/11/12, 12:13 PM
#23

Det är nog den mest korkade anledningen om det skulle vara sant, men tror inte det. Det finns flera orsaker till otrohet, tror mest att det var något som saknades i deras relation samt att vi är i grund och botten djur som styrs av våra känslor.

Misarn
8/11/12, 2:21 PM
#24

#23 kunde inte ha sagt det bättre själv.

Hamsterlycka
8/16/12, 8:35 PM
#25

Det senaste jag hört är att Rob funderar på att förlåta henne och flytta tillbaka till deras hus. Hoppas det Skäms

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

bambiiii
8/17/12, 6:19 PM
#26

Stackars lilla underbara fisen(rob)

Det är så synd att se bilder på honom när han grtåter

 Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

 

 

 

 

 

 

mylife00
8/19/12, 3:42 PM
#27

Nu har jag läst i en tidning att Rob och Kristen fejkade hela romansen. Fast jag tror INTE på det! De gifte sig ju, eller?

De var så lyckliga ihopGråter

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Annons:
LaSadie
8/19/12, 4:15 PM
#28

#27 De var inte gifta men hade en lång relation, hur lång vet väl ingen dock…

mylife00
8/20/12, 12:00 PM
#29

Okej, hoppas de kommer att bli tillsammans igen

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

Tawny
10/12/12, 2:09 PM
#30

jag tycker det är bra gjort av kristen.

död åt monogamin!

[Emma--]
10/12/12, 2:42 PM
#31

#30 men vill man inte vara monogam ger man sig inte in i en sån relation :P

Maliceangel
10/12/12, 4:35 PM
#32

"De var så lyckliga ihop". Hur vet vi det? Uppenbarligen inte. Och till er som tycker att dom borde bli tillsammans igen: Hon var otrogen! Dom borde absolut inte bli tillsammans igen. Hon har ju totalt krossat förtroendet dom emellan. Och blir dom tillsammans igen kommer båda vara väldigt olyckliga under väldigt lång tid.. Dom borde gå vidare.

Nu känner inte jag Robert, men eftersom att han förmodligen var trogen så är han en bättre pojkvän än vad hon är flickvän och då förtjänar väl han en bra tjej, eller hur? Och som en person tidigare sa, film är film och hur dom är som privat personer har ju ingenting med filmen att göra. så vi tittare får försöka hålla isär verklighet och fiction ;)

Upp till toppen
Annons: