Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1400 ggr
LaSadie
0

Mest besviken över?

Nu har inte sista filmen kommit ut än, men vad i filmerna tycker du minst om? Något de missat från böckerna eller något de la till som verkligen är "buuuuuuuuuu"

LaSadie
0

Vet att många saknar blodscenen från första Twilightfilmen, själv så är jag mest besviken över skådis och hårfärg valet på Denaliklanen,

Misarn
0

Oj vilken svår fråga, det är så mycket detaljer som dom inte har tagit med som finns i böckerna.

AnnieLarsson
2

Jag tycker att det är synd att de inte hade med mer av blondinskämten och hundskålsscenen i Breaking Dawn Part 1. Hörde i en intervju att de hade spelat in hundskålsscenen, men tydligen hade den inte kommit med i filmen eller bland extramaterialet.

LaSadie
0

#3 Jaaa det var trist, hade längtat efter det litegrann… Var så roligt i boken.

Misarn
0

#3 Åh ja det hade varit superkul att få se =)

Teja-Bea
4

Jag är JÄTTEbesviken på Kirsten. Jag tycker inte alls att hon speglar Bella.

Bella är stark, självständig, envis, visar mycket känslor och har humor. Kirsten ser mest hysterisk ut och visar inga känslor alls…!! =(

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

LaSadie
1

Jag ser Bella om inte alls så stark utan agerar bara utifrån sina hormoner, typ

[Hamster 4 ever]
0

bella ska vara nästan KOMISKT klumpig, snubbla på sina egna fötter osv. (missförstå inte, men komiskt men det är SÅ mycket) men i filmerna så är hon inte alls det. det förändrade hela karaktären

sasha_setter
0

Jag är väldigt besviken på första filmen. Det var jätte många scener som de tog bort eller ändrade! T.ex scenen på ängen är ändrad, biologilektionen är inte med, scenen i bilen påväg hem från Port Angeles…

Hälsningar Sasha, Zally och mig!

rudyC
0

hallå folket ni glömmer ju den viktigaste senen av alla !!Skrattande

det är då bella ber edward att stanna första natten och hur hon reagerar när han var kvar i rummet när hon vaknar det är ju då han säjer

you are my life now

det är ju efter det dom kommer på hur förälskade dom är!!

annars i buu-faktorn är att både bella och edward pratar JÄTTE lite… i böckerna är dom ju knapt tysta alls

vart dock supernöjd over dom 2 sista filnmerna då dom fick med rätt komentarer på rätt ställen