Bellas Lullaby
Är det bara jah som är besatt i den ? ;D Vet att den heter nått annat men orkar nt skriva det ;>
Den heter Bella's lullaby, den som var med i Twilight. Dock var det många som tyckte att Yiruma's River Flows In You skulle vara Bella's lullaby, men eftersom dom var tvungna att ha ett tema som löpte igenom hela filmen komposerade Carter Burwell Bella's lullaby t filmen. :)

Yirumas är så mycket vackrare än Burwells, mest för att den består av enbart piano och Burwells blir bra med mer instrument än bara piano.
Jo jag vet :)
Jag tycker också den är helt underbar vet inte hur många gånger jag börjat gråta till den bara för den är så vacker :D
#4 Samma häär ;D Den är såå fin ;D

bellas lullaby och the river flows in you är jättefina båda två, men the meadow som finns i new moons soundtrack, den slår båda två tycker jag :D
Håller med dig bea28 nu när jag lyssnat på den på youtube att den är bra den med men inte bättre tycker jag:D

The Meadow var verkligen vacker!
Lyssnar på den nu och den är riktigt fin :']
Gillar den låten starkt jag också. Den är verkligen underbar.

I play it on the piano =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Vadå? Är inte River Flows in you samma låt som Bella's Lullaby?
Är det någon som vet vart man kan få tag på enbart Bella's Lullaby?

jag spelar river flows in you, bellas lullaby och the meadow på piano:) har spelat i 7½ år;)

#13 Carter Burwell eller nåt liknande heter han =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#13 - Gick in på ITunes eftersom jag har fått gratis låtar att ladda ner, men fattar ingenting 

#16 vad var det du inte förstod?
#17 - Eftersom jag är medlem på Amy MacDonald's fansite fick jag ett grattis-mejl när jag fyllde år. Där stod det att om jag fick en IPod i födelsedagspresent kunde jag ladda ner Amys musik. Fast egentligen vet jag inte om det är gratis..
Klickade på länken och där står det att man ska ladda ner ITunes..

Om du har en kod så skall du kunna välja Redeem så kan du knappa in din kod och köpa/få en musiken du vill ha. Men du måste ha iTunes innan såklart och sedan ha ett användarnamn på iTunes store
#19 - Okej. Men vet du hur man gör om man inte har en kod? 

#20 Då får du köpa via ditt kontokort, du skaffar en användare, reggar ditt VISA kort eller liknande och sen dras pengarna automatiskt från ditt kort. Vet inte om man får eller kan göra det om man är under 18 år. Eftersom man måste ha VISA eller dylikt och tillexempel Mecenatkort inte funkar via internet (Mecenat kan man bara betala med om affären är uppkopplad till en bank)
#21 - Jag är under 18, men jag kommer nog få tag i Bella's Lullaby på något annat sätt.
Tack ändå! 
Du kan söka på youtube på "Bellas lullaby carter burwell" 😉
Hälsningar Sasha, Zally och mig!
jag kan båda två på piano 

#24 bra jobbat!
Någon som har lyssnat på "Love, death, birth"? Jag är helt kär i den låten!
Hälsningar Sasha, Zally och mig!