Vad tycker du är bäst med Twilight...
Här kan du skriva vad du tycker är bäst med twiligh serien …Skriv allt du tycker är bra ,hejdå…<3

Alltid gillar vampyrer och ha en ny twist på det är bäst med filmerna :)
yepp samma här jag tycker det är årets mäst spännande film
ja älskar faktist att dom fick till vargarna som dom fick allt vad jag hade hoppats på
Okeeej ;) kul att ni skriver :)
Allt!
Nejmen Edward såklart
Haha, men både filmerna och böckerna är otroligt bra och man lever sig verkligen in i rollerna och det känns äkta. Börjar nästan fundera över om vampyrer och varulvar finns på riktigt ibland.. ;)
klart att dom gör…
AAA hjälp en varulv !!!!!!!hahahaahahaha dom lyckas få det så värkligt visst??
allt!
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
jaahh
Jag gillar handlingen jätte mycket, men också alla vampyrer och ja, ALLT men både böckerna och filmerna.
Stephenie Mayer är en otrolig författare! Hon skriver så bra böcker, man liksom lever sig in i dom!
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
mest edward och alice! utan edward eller alice är filmen blää tycker jag
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Jag är en hopplös romantiker och sättet dom beskriver denhär hopplösa kärleken mellan Bella och Edward och så får vi inte glömma Jacob är ett vinnande koncept för att jag ska bli fast. Böckerna är väldigt välskrivna och det finns alltid en rödtråd att följa, filmerna är också välgjorda men blev lite besviken över Breaking Dawn som inte alls var lika bra som dom tidigare (enligt mig)
Precis som #11 skrev om Stephenie Mayer så blir man verkligen tagen i sättet hon skriver och berättar handlingen inte bara i Twilight utan också i hennes andra bok utanför Twilight-serien "The Host" som också är en toppenbok.
Men sen är det helheten i Twilight som gör det så bra, det är övernaturligt med Vampyrer men jämför man varulvarna i Twilight med tex. "The Wolfman" så känns det också mer äkta med varulvar som faktiskt ser ut som riktiga vargar, det blir mer verkligt med en overklig twist 
#13 exakt:) Fast jag äälskar Bd:)^^
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
de bästa är väll dehär som dom flästa tjejer gillar med förbjuden kärlek och monster och att man skulle villja vara en vampyr själv det är ju riktigt spännande och händer saker hela tiden så att man inte väntar till slutet med de roliga
alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år
Det bästa med Twilight serien är den jättefina handlingen och skådespelarna! Tycker böckerna är lite bättre än filmerna, men jag älskar Kristen och Taylor. Jag kan STOLT säga att jag såg dem här i Stockholm för ungefär ett år sen :') Tyvärr fick jag igen autograf, hoppas att dem kommer hit igen. Jag tycker bäst om Breaking Dawn och kan knappt vänta till andra delen. Den kommer bli fantastisk. Idag är det bara 147 dagar kvar! :'D
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13