Twilight iFokus

Twilight

Etikett: allmänt
Läst 896 ggr
rudyC
0

är det nån som har läst the host?

jag har sneglat på den flera gånger … men jag vill inte "förstöra" intrycket av Stephenie Meyer med tanke på att att jag e jätte kär i böckerna

är den värd att läsas ?

pebb
0

Den är helt klart värd att läsa!!!! Flört

mikkkaan
0

Verkligen värd att läsa!

Helt underbar bok, en av de bästa böckerna jag läst EVER! (Strax efter TwilightFlört) Grät typ tre kapitell i sträck, så BRA! Skrattande

rudyC
0

okej… då blir det väl nästa bok jag köper då…

några andra böcker som är värda att läsas/köpas medans vi är inne på det?

lite fattigt biblotek…

pebb
0

Om du gillar den här typen av böcker rekommenderar jag Vampire diaries starkt, vet ju inte hur gammal du är och hur bra på engelska för det är bara dom fyra första som har kommit på svenska, men det är lättläst engelska.

rudyC
0

jag har försökt att läsa dom men … ne

ja e en trogen serie tittare och dom tilltalar mig faktist inte alls och det samma med true blood jag läst 2 böcker och det funkar inte heller … men tack ändå

[morat]
0

Åh den måste du läsa! Vet inte vad som är bäst, Twilight eller The Host.. Oskyldig Man lever sig verkligen in i rollerna i Stephenies böcker och de är helt fantastiska!

Körsbär
0

The House Of Night! Riktigt bra serie! Handlar också om vampyrer. ;)

rudyC
0

av vem? låtder ju bra

LaSadie
0

#8 House of night är väldigt lättläst med.

rudyC
0

det stör mig inte så mycket… men

vem är det som har skrivit den ?

LaSadie
0
Sandrisch
0

The Host är grym! Dom första kapitlena va lite sisodär enligt mig, men när jag kom in i den kunde jag inte släppa den haha ^^ Men den är helt klart värd att läsa :P

rudyC
0

så bra … ska skriva ner den på nästa önskelista … just nu jagar jag 2 andra böcker av kelley armstrongnsom ska på hyllan innan the hoste ska in …

[morat]
0

#12 Håller med! I Början förstod jag knappt någonting heller, började läsa den en sommar, och när det var jullov så tänkte jag att "Just det, lika bra å läsa ut den!" så läste jag och tillsist förstod jag och då var den så sjuuukt bra att man inte kunde sluta! Flört

Körsbär
0

#10 Kristin Cast and P.C Cast, tror jag dem heter.

Clariiz
0

Gilalr också The Host väldigt mycket :) Även fast jag inte något större fan av slutet..

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com