Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1869 ggr
LaSadie
1

Flera filmer?

Som ni kanske redan läst så vill Summit ha fler filmer ur Twilightserien. Vad anser ni? Vill ni ha fler filmer eller räcker det med de fem som har spelats in?

skotty
1

Skulle vilja se mer av Renesmee <3

LaSadie
1

jag med! Skulle vara roligt med bok och film med Nessie, man är så nyfiken vad som händer med henne och Jacob :)

pebb
0

Jag håller med, skulle kunna tänka mig en extra med Nessie och Jake, däremot vill jag inte att Twilight ska dras ut en massa till lite halvtaskigt gjorda filmer bara för att dom vill tjäna mer pengar.

AnnieLarsson
0

Jag är lite splittrad gällande frågan… Antingen kan det vara en bra eller dålig idé!

Körsbär
0

Jag skulle vilja se mer om reensme också och typ hur Volturi var innan dom bildandes och fruarna i tornet. ;)

LaSadie
1

#5 En Illustrerad guide film :)?

[Fruktiz]
0

Först var jag helt emot det, för jag vill inte att Twilight skulle bli som Vampire Diaries, en tv-serie som de ändrar handlingen i. Och så vill jag inte att något filmbolag heller ska hitta på någon ny handling. Jag tycker Stephenie måste skriva en bok först, sen kan det bli film.

Men nu efteråt när jag tänkt lite skulle det vara kul att se en film om Nessies och Jakes liv. Eller Bree Tanners andra liv som film. Eller Midnight Sun.. Glad

LaSadie
0

#7 Fast Vampire Diaries baseras som Twilight på en bokserie. Nu har jag inte läst böckerna, men läst sammanfattningen av varje bok och de följer böckerna ganska väl. Nu har jag inte sett senaste säsongen förutom några avsnitt då och då.

Tror att något som kan bli problem är om de väntar för länge och de blir "gamla", deras utseende kommer ju förändras medans tiden går. Om de skulle vara med Bella och Edward. Jake kan de bara skylla på att han slutar bli varg =D

pebb
0

#8 Där måste jag säga tvärtom, Vampire diaries serien följer inte böckerna för fem öre, det enda som stämmer är deras namn i övrigt är ingenting samma. Jag ser det som 2 helt olika saker som råkar dela namn bara. Sen finns Stephans diaires böckerna som stämmer överrens, men dom är skrivna för att följa tv-serien.

LaSadie
0

#9 Som sagt, jag har inte läst böckerna utan bara sammanfattningen :)

Körsbär
0

6# Precis! ;)

[ElinaQ]
0

Jag tycker det skulle vara kul om de gjorde en filmserie med edwards synvilkel på hela storyn… :)

[morat]
0

Man vill bara se mer och mer, läsa mer och mer… Så självklart vill jag ha fler filmer/böcker! Men bara om det tar sin lilla tid så att det blir bra såklart! ^^

pebb
0

#13 Fast när det gäller filmerna så måste dom ju göra en direkt i så fall så inte skådespelarna hinner åldras!

LaSadie
0

Läste på en sida att om Meyers skriver en bok till så blir det en film till. Hoppas då att det blir en bok mellan Jake och Nessie, lättare att förklara åldrandet

[morat]
0

Ja det har jag faktiskt tänkt på, hade sett lite lustigt ut om dom helt plötsligt hade åldrats med flera år och såg mycket äldre ut xD

Mandi_
0

#16   Men det kanske man kan fixa med smink och krämer ;)  I alla fall om det var rynkor ni tänkte på. HAHA :D

Mvh. Mandi__

fd. CHoPSTiX

LaSadie
0

Visst kan man sminka bort rynkor med ansikten mognar mer, man kan se stora skillnader mellan Twilight och Breaking Dawn. Speciellt när de visar snuttar från Bellas liv i slutet av BD

LaSadie
0

Meyers verkar inte så pigg på att det ska bli fler filmer och även Rob har sagt att det kan inte vara med han eftersom han skulle vara just för gammal för att spela en 17-årig vampyr

[josefineomar]
0

Jag tycker det lätt blir för mycket och att man hinner tröttna innan filmserien är slut.. Tråkigt om de gör film utanför Meyers böcker - blir ju inte samma sak då längre :)

rudyC
0

som alla andra har sakt men då vill jag en BOK och nessi jake och den andra snubben som dom träffat

mer film ? ja det beror på vem som för dom för den första och den sista är bäst och dom i mitten kunde kvittat

[Fruktiz]
0

#21 "Den andra snubben som dom träffat", vem menar du då? Glad

rudyC
0

ja, alice och jasper kommer ju i sista stund med en grabb som oxå är hybrid kommer inte på vad han heter…

[Fruktiz]
0

#23 Jaha du menar Nahuel. Okej då är jag med Glad

rudyC
0

Obestämd juste =D

LaSadie
0

Jag vill också se mer om Nessie och Jake… men tror man får fantisera ihop eget, tror tyvärr inte hon skriver mer Twilightböcker :(

rudyC
0

står längst upp att summit vill göra mer filmer … hur kan dom det ? det är ju bara 4 böcker??

LaSadie
0

Om Meyers skriver en bok till ur serien vill dom göra en till film, eller tror mer att deras uttalande är till för att locka/pressa henne att skriva en till

Peppe
0

Jag vill se mer, det behöver inte ens hända något, jag vill bara njuta av deras vampyrliv lite till Skrattande

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LaSadie
1

problemet är väl mer att de inte kan göra mer filmer pga dom inte är vampyrer på riktigt och åldras =D

Peppe
1

#30 dom får skynda sig! SkrattandeFlört

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

rudyC
0

det finns annars riktigt bra människor sok sminkar bort 10-20 år utan nnågra problem

LaSadie
1

#31 hahaha

#32 Själv tycker jag ser en enorm skillnad på Bella och Edward, grejen är att ansikten mognar en del under åren. De andra som är lite äldre ser man mindre skillnad på, som Carlisle ser lika snygg ut hela tiden Tungan ute

mylife00
0

Jag vill oxå se mer av Nessie, men skulle även vara jätte kul med fler filmer!!!

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

LaSadie
1

Tror det skulle vara mer naturligt att fortsätta med Nessie och hur hennes förhållande med Jacob kommer att bli

mylife00
0

Ja, det skulle det

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥