Inspiration
Har ni fått inspiration från twilight- filmerna eller böckerna som ändrat er eller eran livsstil på något vis? :)
Jag har bytt klädstil helt och inspireras ganska mycket av bellas ful-snygga kläder från filmerna. Jag har även bytt musikstil och lyssnar mycket på musiken som är med i filmerna.
jag klippte mig som alice! :) jag tyckte att hon hade jättesnygg frisyr!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jo, den är häftig. :) Kul att du vågade. ;)
*Jag vet att det är en gammal tråd men skriver i den ändå ^^*
Jag läser mer böcker än förut, mer vampyr böcker och fantasy/ verklighets böcker. ;)

Jag har inte ändrat mig så mycket… kanske för jag är gammal 

Jag klippte mitt hår kort (Alice-style) och har blivit vegetarian (typ Cullens) ;)
Nej, jag har inte ändrat mig någonting. :)
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Lyssnar på musik som är med i filmerna och ja… mamma säger att jag snart inte får titta på/läsa Twilight mer, för då slänger hon ut mig! *tjatar kanske liiiiite mycket om vampyrer och hur snygga och awesomea dem är* 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag lyssnar på musiken och ibörjan var jag helt beroende av Twilight nu börjar det avta lite….
Jag har precis börjat läsa böckerna. Jag låg hela natten och läste första boken. Haha, jag kunde inte sluta. Jag läste säkert i fem timmar. :p Jag har bara sett filmerna tidigare men böckerna verkar vara mycket bättre, fast så är det väl oftast. :)
Heh, jag klippte mig också som Alice ;P