Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1063 ggr
Frida B
0

BD: Vilken del av boken? :O

hej! det finns ju 3 "böcker av så länge vi båda andas, men vilka kommer på filmen?

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LaSadie
0

Vad menar du? Att Meyers skiftar mellan Bella-Jacob-Bella. De kommer bryta filmen när Bella föder Nessie, eller hon kommer ut genom kejsarsnitt…

Frida B
0

aa det är det jag menar :)

mm det var det jag trodde ;) men får man följa jake som man får i boken?

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LaSadie
0

#2 Nja jag tror inte det (tyvärr). Som när wolfpack träffas så är det i sin mänskliga form inte sin vargform

Frida B
0

synd :/

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Fruktiz]
0

#3 Ja just det, jag undrar hur de kommer göra med allt vargsnack i filmen. Kan ju bli ganska långttråkigt att bara se skog hela tiden Glad

Frida B
0

#5 kanske dom har satt in röster? ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

teddykaniner
0

#1 : SPOILERVARNING?

Alltså så Breaking Dawn part 1 kommer sluta precis när hon föder Nessie eller hur menar du ?

Och nej har inte sett filmen ännu :P

Med vänlig hälsning,
Jenny

Workingdog
0

#1 Nope, feeel ;) haha dom bryter inte då Nessie föds :)

#7 och dom kommer inte bryta där. Såg filmen nyss och ja det är inte då hon föder iaf :)

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Frida B
0

#8 var filmen bra!? var slutar dom? :O sääg :DDD

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Workingdog
0

#9 den var jätte jätte bra!!!

Ni som inte vill läsa hur det slutar, sluta läs här ;)

Det var inte så förvånande, den slutar då Bella öppnar ögonen som en vampyr. Fast efter det så är det en liten scen till ;)

/Mvh Jennifer

Frida B
0

åhh!! fyy vad taggad jag är inför imron! ska se den då, håller på att läsa boken för tredje gången nu haha :DD

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Skogsdalens
0

#10 Vad är det för "liten" scen till? Förvånad

Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk Glad

Frida B
0

#12 såg filmen nyss och det är en liten sen till efter några texter :P typ hälften av folket i bion hade gått då, men inte vi haha :P

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LaSadie
0

#13 vad var det då :D???

Frida B
0

#14 för dom som inte vill veta, läs inte detta inlägg!!!

dom visade volturi som vfick ett brev från cullens att bella var vampyr, och så hände det lite saker som jag inte orkar ta upp :P

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

LaSadie
0

Då hoppas jag att min syster vill se den i helgen så även jag kan se det slutet :) Tack för att du berättade. Är det förresten lite från den första trailern dom visade?

Workingdog
0

#16 japp det är det :) Då den blonda tjejen dras bort. Det kommer i den scenen :)

/Mvh Jennifer

Skogsdalens
0

Vad dåligt att det kom efter, jag missade den.. Rynkar på näsan
Men ska se filmen igen om någon dag!

Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk Glad

pebb
0

Om man inte springer iväg förrän dom tänder i biosalongen så missar man inte ;)

Frida B
0

#19 haha jag stannade för att jag inte kunde se min jacka ^^

_(f.d MelvinMimmiLufsen)