Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 1628 ggr
[Dominik]
0

Bella.....Vad tycker ni om henne?

Jag gillar Twilight men jag tycker att Bella ser ut som en KNARKARE och alkoholist, och hon är ful. Tycker inte ni att det borde finnas en ny Bella ?

LaSadie
0

Jag gillade Bella i första filmen, tycker att hur de filmat gjorde det bra. Men i senare filmer har hennes skådespeleri försämrats, men att hon ser ut som en knarkare och alkoholist, nej. Hon ser verkligen inte ut som det, en knarkare och alkohlist ser sliten ut Flört

[Dominik]
0

#1 Håller med dig. Ok, nu ska jag rätta till mig, "hon ser ut jätte trött och otrevlig hela tiden, hon ler aldrig".

LaSadie
0

#2 Skrattande

Buffaomini
0

hon har ett tafatt kroppspråk, vet inte om det är meningen. men som om hon inte vet var alla kroppsdelar är. visst hon är klumpig men ändå. sen ser hon ännu mer deprimerad ut?

LaSadie
0

#4 Hon har nog tolkat Bella så :P (får vi hoppas)

[Wera]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men ska inte Bella vara lite sån? Hon verkar vara så i boken, blyg och som #4 skriver "tafatt kroppsspråk" och klumpig. Men ja jag kan hålla med om att hon inte är jätte snygg, men Bella ska väl inte vara "snyggast i skolan" heller… som alla huvudroller alltid ska vara i filmer, det tycker jag är bra, räcker ju med att vampyrerna ska vara jätte snygga Flört

Buffaomini
0

jo visserligen men jag har ett litet annat tolkningssätt, även om det är snarlikt så är hon lite mer

men men, bra filmer ändå :-)

AnnieLarsson
0

Jag tycker du är lite hård mot henne. Det är sant att man inte ser henne le ofta och att hon ser "sliten" ut. - men tänk på allting som hon varit tvungen att gå igenom, både mentalt och fysiskt. Det är meningen att hon ska ha lite tafatt kroppsspråk eftersom hon är klumpig. Jag tycker definitivt inte att Kristen Stewart är ful - men skönhet ligger i betraktarens öga.

Det finns mycket som en skådespelare måste tänka på när de ska spela en roll - något inte många människor tänker på. Till exempel Robert Pattinson var den enda av alla skådespelare som ville bli Edward Cullen som förstod att Edward plågas varje gång han är i närheten av Bella. Det är därför han är den perfekta Edward Cullen och Kristen Stewart är den perfekta Bella. De förstår hur karaktärerna känner sig.

pebb
0

Jag gillar Kristen som Bella, även om jag uppfattar Bella lite annorlunda, men Bella ska vara väldigt tafatt och besvärad. Dock tycker jag att hon är lite kall med Edward för jag uppfattar Bella som att hon är lycklig i närheten av Edward och det syns inte i filmerna. Däremot tycker jag att Kristen är för snygg i den senaste filmen, tyckte hon var mer Bella-lik i ettan och sedan har dom stylat upp henne.

[halli]
0

Absolut inte, jag avgudar Bella, hon ska se ut så. Kristen Stewart ÄR Bella Swan, finns ingen annan som skulle kunna spela hennes roll lika bra.

Anibaz
0

Jag älskar att dem valt en skådis som inte är supersnygg med perfekta drag. Men hennes skådespel är väl inte på topp direkt.

Muppiiigast
0

10# tänkte precis skriva när jag såg att du skrivit precis de jag tänkte! (:

Som sagt, om inte bella var "bella" så skulle Twilight inte vara Twilight! (:

Denna kommentar har tagits bort.
TerriZue
0

Jag tycker att Kristen gör en riktigt bra Bella och jag tycker definitivt inte att hon är ful. Det känns uppfriskande med någon som är "naturligt" vacker i stället för någon upppumpad och översminkad blondin.

Däremot tycker jag inte om Bella över huvud taget. D.v.s, jag gillar inte karaktären Bell, varken i böckerna eller i filmerna, jag tycker hon är fruktansvärt elak.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

PaintTheSun
0

Jag tycker att hon gör rollen som Bella bra, hon är liksom sådär osäker och klumpig som det beskrivs i böckerna.

Något jag dock stör mig ganska mycket på är att hon alltid har munnen lite öppen..

[JennyNorgren]
1

#15 Åh vad glad ja är att jag inte bara är jag som stör mig på det !!. Speciellt i ettan ser det verkligen ut som att hon har bävertänder.

Nej och sen är hon ju korkad. Om man älskar två personer väljer man väll den bästa? inte den fulaste, kallaste, otrvligaste.

Den enda anledningen till att jag kollar filmerna är pga jacob. hade inte han varit med i filmen så hade jag totaldissat den .