Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmmusik
Läst 1762 ggr
LaSadie
0

Musik Breaking Dawn part 1

Vilken musik och band vill ni ska vara på OST Breaking Dawn part 1.

Den som jag tror absolut kommer vara med är Muse. Meyers favorit band när hon skrev, bra Twilightmusik gör dom :)

Av tidigare filmmusik kommer semi-kända indieband dyka upp. Indie är absolut inte min genrefavorit så det är svårt att gissa :)

Vill däremot att Ashbuty Heights ska finnas med, synth dock och det faller ju inte alla på läppen :(

AnnieLarsson
0

Muse tycker jag definitivt måste vara med!

LaSadie
0

#1 Jag hoppas att de vill vara med också, men med tanke på hur mycket uppmärksamhet det ger så tycker man nästan att de borde överväga det iallafall

Mimmulih
0

jag skulle jätte gärna vilja att Chris daughtry-Life after you skulle vara med! jag vet inte varför men då jag hör den tänker jag bara på BD! Tungan uteGlad

LaSadie
0

Läste liveuppdateringarna från Comic Con panlen då Kristen sa att de spelade Band of Horses - For Anabelle under bröllopsscenen to get in the mood. Lyssnar på den nu, och den kan gärna vara med i filmen tycker jag medSkrattande

Mimmulih
0

samma här ! jag gjorde precis samma nyss! ^^'' ÅÅH jag kan inte vänta tills någon laddar upp klippen!

LaSadie
0

#5 Instämmer Skrattande

LaSadie
0

11:55

Question: I was wondering can you tell us what songs will be in the mvoie?

11:55

Bill: We're just figuring that out now. We have 15. I don't know if we should say it yet because we haven't made deals with everyone but I think you'll be happy.

LaSadie
0

"Fans will also be excited to learn that some of the same principles will apply to the highly anticipated “Breaking Dawn – Part 1″ soundtrack. Condon confirmed that Carter Burwell, who scored the first movie, will be back for “Part 1,” which means familiar themes like “Bella’s Lullaby” will be in play again for the first time since “Twilight” first hit theaters."

Inte illa :)

[Fruktiz]
0

#8 Carter kommer garanterat göra en lika bra "pianolåt" som Bellas Lullaby! Skrattande

Mimmulih
0

aah skulle vara så gulligt om bellas lullaby eller en pianomelodi som går in lite olikt och sen kommer till bellas lullaby liksom precis i slutet! aah d skulle vara så romantiskt! Glad sluten cirkel liksom Tungan ute

LaSadie
0

#10 Indeed :)

Läste på Twilightsource att Evanecense (eller hur dom stavar) har skrivit en låt som de vill ska vara med i filmen. Jag säger buuuuuu till det, tycker inte om dem alls. Sångerskan kan inte sjunga öht :P Men tack vara det så hade jag Going under på hjärnan resten av kvällen.

LaSadie
0

Åttonde november släpps skivan för part one. Så hinner man lyssna in sig på låtarna ;)

LaSadie
0

En artist som ska vara med är Bruno Mars!

We’re happy to announce exclusively on BrunoMars.com that Bruno’s new song “It Will Rain” will be featured on The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1 Original Motion Picture Soundtrack.

“It Will Rain” will be available worldwide* exclusively on iTunes this Tuesday, September 27th.

*UK single will be available October 31st.

The soundtrack album will be available everywhere November 8th.

AnnieLarsson
0

YES!

LaSadie
0

Är sååå nyfiken på vilken musik som är till födelsescenen! På måndag kommer listan :D

MiniAndMe
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

åh… inte bruno mars. Jag är SÅ trött på honom…. men jaja, låten passar kanske endå… :)

LaSadie
0

Ja, låten är fin tycker jag och passar in i filmen IMO