BD kalendern
Via TwilightSweden så såg jag länken till Breaking Dawns kalender och ett litet smakprov hur skådisarna kommer att se ut i den nya filmen.
Men vad sjutton har de gjort med Carlisle? Nu tycker jag att Jaspers hår ser bra ut och som jag helst velat ha det, Alice hår är väl okej… mer som jag tycker det borde se ut eftersom hennes hår ska vara på utväxt efter det rakades av i hennes tid på mentalsjukhus.
Men det verkar som varje regissör har en tanken om hur de ska se ut vilket gör att det blir nytt varje gång, och de som ska vara frusna i sitt tillstånd de förändrades i. Lite vampyr 101 för varje ny regissör månne?
Men gud, jag håller med dig!! Vad har dom gjort med Carlisle, jag tycker han har sett bra ut innan, dessutom ser håret inte ens ut att bara blont längre. Tycker Rosalie var väldigt snygg! Alice gillade jag bäst i första filmen även om det här också var helt okej!

#1 Ja, fram tills nu har hans hår sett perfekt ut!! Jag hoppas att det bara är en tillfällig grej…
Carlisle ser ehm… speciell ut! På Rob's Closet så jämförde de hans nya "stil" med Leo DiCaprio i Titanic, håller definitivt med :P

#3 Usch ja :P Det har dom rätt i.

ja, varför ska dom ändra. var bra som det var :)
Framförallt är allt det här hår ändrandet störande eftersom vampyrerna inte ska ändras alls! Visst, man kan göra en frisyr, men det ska ju fortfarande vara samma typ ändå. Hmm.
Nej usch jag gillar inte vissas hårfärg alls! 
Jasper har ju typ samma hårfärg som Emmett?
Och Carlisle har fått en jätteful frisyr och varför har alla blonda blivit rödblonda? 
Är det bara jg som undrar varför det str att det är en 16-månaders kalender?
Medarbetare på westernridning.ifokus

Jag troooor att de även lagt in bilder där de är tre månader i taget, alltså kvartalsvis i kalendern och då blir det 16 månader. Men jag vet faktiskt inte.
#9 Okej, ja det hade ju kunnat vara en anledning. Men då är det egnetligen två kalendrar i en?

#11 Ahaaa, ja det är en möjlig förklaring :)
#11 Aha.. ja det låter ju logiskt.

Nya bilder från kalendern! Här är länken :)

Uhh… Carlisle! What have they done to you! 
Håller med, varför ska de ändra hårfärgerna hela tiden? Edwards hår är ju inte bronsfärgat som det ska vara, mer mörkbrunt. Och typ alla har fått mörkare hår… :/

Ja… tur att de inte blir ännu en frisyrändring :P

Även om det skulle vart bra för Carilse