Twilight iFokus

Twilight

Etikettkaraktärerna
Läst 1055 ggr
LaSadie
0

Vem är Toshiro?

Toshiro är listade som en karaktär och konfirmerad av Summit att han är med i filmen, men vem är karaktären? Har ni någon idé om vem det kan vara?

Izan
0

Va? De får ju inte lägga till några nya ju (tkr jag) :o

[Fruktiz]
0

Jag har ingen aning.. Det kan väl heller inte vara en utav städarna på Isle Esme, för han heter väl något annat?

LaSadie
0

#1 Nej det vill man inte riktigt, men om det gör en sekvens mer förståelig så är det ok i mina ögon.

#2 Fast ingen av dom är liksom japan

AnnieLarsson
0

Han är väl Angelas pappa som viger Bella och Edward?

LaSadie
0

Nej, det är en annan som är det. Angelo Renai kommer spela minister Weber.

Izan
0

Ja kanske.. Fast jag fattar inte var de ska få in honom? Obestämd
Och den manliga städaren på Isle Esme heter Gustavo så han är det ju inte :)

LaSadie
0

Funderar vidare på varför det inte finns japanska vampyrer i Twilight serien… han kanske är med för att asiater inte ska känna sig utanför :)

[Fruktiz]
0

Kan det vara någon utav Volturis vittnen…?

De nämns ju aldrig vid namn eller ursprunglighet..

wilda-zero
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag läste nånstans att Toshiro e han som ska viga bella och edward istället för angelas pappa, fast angelas pappa är fortfarande med i filmen :)

LaSadie
0

#9 Men det står på IMDB samt på andra twilightsidor att det är en Minister Weber, alltså han som ska viga dem, inte Toshiro. Vad har liksom Angelas pappa annars för någon roll i filmen, hans roll är ju i sig liten, att han inte ska viga dem känns lite fjompigt. Samt efter att ha kollat på trailern så ser det ut som att Angelo Renai är den som står längst fram

wilda-zero
0

#10, du kanske har rätt, kmr inte ihåg var jag läst någonstans Glad

LaSadie
0

Vi får se den 16 november Skrattande

wilda-zero
0

Skrattande