Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 662 ggr
Moalinn
2011-07-31 16:12
0

twilight, new moon, eclipse... ? Breaking dawn?

Hej!

Nu börjar jag få lite panik här, för det känns som att jag väntar på en film som inte finns. Jag har ju sätt Twilight, New Moon och Eclipse.. Eclipse släpptes väl förra året? Frågan är, ska det inte komma en fjärde film? När jag sökte på google så kom Breaking Dawn upp, vad är det? Jag vet att det är en bok just nu, har sätt den lite överallt, men är det också med edward och bella och dom eller är det något annat?

Har för mig att det är 4 böcker (har inte läst dom men syrran har alla) så då finns det en till film som ska komma, eller? Någon som vet när ? ;p

Känns som att jag inte har någon koll alls just nu även om hela den här twiight sagan är en av dom bästa filmerna! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

LaSadie
2011-07-31 16:16
0

Den kommer den 16 november :)

Det finns två spikade trådar på första sidan som handlar om de två delarna som kommer. En iår och den andra kommer nästa år :) Två filmer att se framemot!

[backenskaniner]
2011-07-31 16:16
0

Det ska komma en till film som är uppdelad i två delar, en kommer i november iår & en nästa år :)

[Dominik]
2011-07-31 16:17
0

Japp. Det ska komma en fjärde film, o den ska handla om Bella, Edward o olika vampirklaner från hela världen.

O det ska finnas 2 Breaking Down delar.

Moalinn
2011-07-31 16:20
0

jo, men det är väl Breaking Dawn? Ska det inte komma en fjärde film som heter något annat,  den efter Eclipse? :p

Och det är Breaking Dawn? :p

Okej, vad heter den filmen då? Alltså den efter Eclipse för jag är väl säker på att det inte är Breaking Dawn för dne hade jag inte hört talas om förra året?

känns som att jag rör till det, alla dessa filmer och namn .__.

Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
2011-07-31 16:30
0

nu ni, haha. Jag har bara tänkt fel, tänker på engelska och svenska att det är olika böcker men efter en stunds letande på google kommer jag ju på att Breaking Dawn och så länge vi båda andas är samma bok. Så nu fick jag det klart för mig, tack för att ni hjälpte mig att tänka lite längre! :)

Medarbetare på Djurfoto

LaSadie
2011-07-31 16:36
0

#4 Breaking Dawn Part 1 och Part 2. Part 1 kommer den 16 november 2011 och den andra kommer ett år senare. Och ja det är Breaking Dawn :)
Tänker du på The short second life of Bree Tanner? Den som handlar parallelt med Eclipse?

Moalinn
2011-07-31 16:40
0

det kan hända att jag tänkte på den andra där ja eftersom att jag lyckades blanda ihop det. tack! :)

Medarbetare på Djurfoto