Jag gör den tyvärr överdrivet jobbig
Mest för man har sett den en hel del gånger och den ska inte bli fööööör lätt 
Fick bara 3 rätt, var ett tag sen jag såg den nu. Å nu efteråt kom jag ihåg hur klänningen såg ut :P Väldigt svårt med vad det är för märken på saker och ting ;) Fick rätt på hurnumret av en ren slump! Motorcyklarna chansade jag på att dom hade samma färg som i boken men icke. Hehe, får skämmas lite här känner jag ;)
3/7
Inte illa från någon som inte har sett ett enda avsnitt.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Endast ett fel! :)
O jag har ändå inte sett filmen på riktigt,riktigt länge.

#6 Bra gjort!
5/7 o har sett filmen en gång för lääänge sen, hihi :D Fast alla var typ rena gissningar.. Hehe
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
5/7 får kolla på filmen igen och ta quizen igen ;)

#9 Gör det ;)
Jag kanske inte minns för det var ett tag sedan jag såg filmen. Men jag fattade inte fråga nummer 5: Var är Edward när han pratar med Jacob?
Jag fick 3/7, svårt med så detaljerade kluringar.
Medarbetare på westernridning.ifokus

#11 Jo, när Edwards ringer till Cullens så svarar Jacob. När man ser Edward igen, där man ser att han gör sönder sin mobil, så ser man att han är i Rio :)
#12 aha.. då fattar jag =P
Medarbetare på westernridning.ifokus
Som stolt twilightnörd kan jag ju säga att jag hade alla rätt haha

#14 Well done :D Du, jag och en till :)
Jag har sett New Moon flera gånger (ett tag såg jag den en gång varje vecka) så man kan ju tycka att jag ska kunna det mesta i quizen, men det här var lite svårt!
Bellas klänning t.ex. det var jättesvårt! Husnumret, vart Edward ringde ifrån, motorcyklarna (som jag hade för mig var svarta och röda, i alla fall i boken), Alices handskar också.. 
2/7 rätt blev det. Det enda jag var riktigt säker på var Bellas skrivare och vilken låt som spelades i slutscenen. 
Och sen insåg jag att den var perfekt för en