BD: MacKenzie Foy som Renesmee
Ja iallafall enligt IMDB
Har ingen aning om det kommit ett officiellt medelande från Summit än men jag tycker att hon funkar jättebra som rollen för Nessie. Och nu när de som var med och skapade Benjamin Button så kommer det bli bra 
Läste det med, tycker att hon passar jätte bra iaf 

Tack EllanA som uppmärksammade att det är bekräftat att MacKenzie Foy kommer att spela Renesmee i Breaking Dawn. Då det är en svår roll att hitta en perfekt skådis till så är MacKenzie snudd på perfekt
(Kunde vara några år yngre (enligt mig)
)
på twilightsweden läste jag att författaren har utsatt henne till rollen till Renesmee!
Håller med #4 kunde ha vart lite yngre :)

Det är bra att Meyers har fått vara med och bestämma vissa skådisar. Hon har ju en bild av personen när hon skrev böckerna
Jag tycker Mackenzie passar jättebra som Renesmee och jag tycker också det är bra att Stephenie fått vara med och bestämma lite! 
Det blir nog bra! Fast dom behöver ju ha en som är yngre också för scenerna när hon är mindre.
#8 De ska använda samma teknik på henne som på Benjamin Button, så de får henne att se yngre ut.
#9 Aha, okej.

Slökollar på Hawaii Five-O där MacKenzie dyker upp. Tycker de har gjort ett perfekt val för Nessie!