Trailer till Breaking Dawn är äntligen här!!!

Visst är det underbart!!! Såg den på Perez Hilton sidan just. Trodde Bellas hår skulle vara utsläppt på bröllopet men it's all gooooood 
Underbart!! Även om jag nästan tycker att det blir ännu värre nu när man får se bitar, då längtar jag mycket mer! Bara väldigt irriterande att det är så länge till sista filmen!
Var bröllopet utomhus? Jag har fått för mig att det var inne, men jag kanske minns fel?

I boken är det inne men dom har nog ändrat. Med tanke på hur "trångt" huset i filmen så skulle nog inte allt få plats
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ojj nejj! Kan inte vänta tills 18 november… Gaah..
Vet nån ännu vad det blir för åldersgräns? Tippar på 15?
För mig gör det inget eftersom jag är över 15…. :)
Hoppas denna part 1 film är lång..
Med vänlig hälsning,
Jenny

Jag tror det är 15 eftersom den ska innehålla "sex" och lite mer blod i och med födelsescenen
Okej, misstänkte det med… men tkr det bara e bra med 15 års gräns!
oj, Ops! Såg inte att det kom understreckat förra inlägget..:S
Med vänlig hälsning,
Jenny
Attans, då kommer jag säkert få vänta i två år innan jag får se filmen om det blir 15-årsgräns. Och jag som vill se Breaking Dawn NU! 
Har alltid hoppats på att det ska bli från 11 år eftersom jag är 13, fast jag är ganska säker på att det blir 15 årsgräns ändå..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#7: Jaha, oj det är lite synd för vissa som kan uppföra sig på bion, dom borde få gå ändå om det blir 15 års gräns x)
Här finns det dessvärre såna tjejer som är under 15 som inte kan uppföra sig, skrattar, fotograferar med mobilen osv osv…
Hoppas det ändå fixar sig! :D
Med vänlig hälsning,
Jenny
#8 Mmm det är jobbigt när folk håller på så där och förtstör för alla andra som enbart vill se filmen.
Ja för trailern är jättebra och boken likaså. Jag får ta och köpa filmen så snabbt den kommer ut om jag inte kan gå på bion 
Älskar trailern :D
Trailern är så himla bra! :D
Fast om det är 15årsgräns kommer jag försöka smuggla in mig, hehe

Jag är ju 14 ½ då så jag kanske kan lyckas ta mig in ändå ;p