Bilder från inspelningen av BD
Tänkte en ny tråd där man kan posta länkar/bilder från inspelningen av Breaking Dawn som kommer titt som tätt.
En bild från Swan's julhus
BILD
Jag gillar verkligen Bill Condon! Han är den enda regissören som har fattat att bildteasers är vad vi vill ha :D

Det ser jättemysigt ut! Jag längtar tills vi får se Bella, Edward, Renesmee och Jacob m.fl i vardagsrummet! 

Bilder med lite Volturi. Från Lion & Lamb sidan
Är lite missnöjd med granen, den är för fin :P Om jag inte minns fel så står det att man kan se precis vart Charlie tröttnar på att pynta :P
Nämen ååh! Det där var verkligen en fin och magisk bild 
#6 Jag sätter den gärna på väggen ;)

Den är väldigt vacker, ser framemot fler liknande bilder som visar kärleken mellan Bella och Edward 

#12 vilket hus då?:o

En bild på Alla hjärtans dag på Isle Esme!
#15 Där hade man kunnat tänka sig å va!!
#15 Haha en amerikansk Twilighthemsida skrev så här:
"Är det bara jag som tycker att den här bilden av Isle Esme mer ser ut som en Halloweenscen än en smekmånadsscen?"

LOLS

Det finns bilder från inspelningen på TwilightSwedens hemsida :) Eller iallafall på stugan och några av skådespelarna som anländer till Vancouver!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Shit vilken konstig känsla jag fick i magen när jag såg bilden på Edward och Bella. min pojkvän är så jäkla lik Robert Pattinson ibland 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#20 Är det medvetet eller omedvetet
?

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#21 ganska omedvetet! han bara fnyser när jag säger nåt ;)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Bilder från Breaking Dawn på denna länken. Tycker Alice inte ska ändras så mycket hela tiden, men är mest likt beskrivningen nu av henne som finns i boken.

Bilder från inspelningen i Entertainment Weekly.
Är jävligt besviken på Denali systrarna (bild). Tanya har i mina ögon en mer rödaktig ton, inte platina blond och Kate ser ut som Lindsay Lohan 
#26 Den där Volturi-bilden..det är väl Irina när hon besöker Volturi och berättar att hon sett Renesmee?

Tror inte det, Irina är mer blond. Kanske en av fruarna eller Renata?
Kan bilden inte vara när Aro får bröllopsinbjudan? :P

#29 Mycket möjligt. Synd att man inte kan se ansiktet :P
#29 Men Aro tackar väl nej till inbjudan?
(Hjärnsläpp här)

#31 Jo, men han går ändå inbjudan för syn skull 
#27 Enligt Breathing Twilight (www.breathingtwilight.blogspot.com) är det Gianna, receptionisten från New Moon.

#33 Tack för den info :D Man blev lite nyfiken vem det var