Twilight iFokus

Twilight

Etikettoff-topic
Läst 782 ggr
pebb
0

OT Water for elephants

Någon mer som har varit och set Roberts senaste film Water for elephants? (Hittade ingen tidigare tråd om den, någon mer teknisk person kanske kan lägga in trailern i den här tråden)

Jag var och såg den igår fast jag egentligen inte hade tänkt se den på bio eftersom jag tyckte att den verkade tråkigt, men oj så överraskad jag blev, den var jättebra!! Alltid kul när man blir positivt överraskad! En välgjord film som väl kanske var lite förutsägbar, men ändå inte. Bra skådespeleri och härliga djur, särskilt elefanten!

[Fruktiz]
0

Jag kan inte beskriva filmen, för den var helt otroligt bra på alla sätt och vis! Blandningen mellan lycka, orättvisa och kärlek passar också väldigt bra ihop.

Water for Elephants är min nya favoritfilm!

pebb
0

#1 Jag håller med, det fanns väldigt hemska bitar i den, mixat med kärleken både mellan huvudpersonerna själva och även deras djur.

LaSadie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Trailer :)

EllanA
0

Jag har sett den och jag älskar den. Gillar speciellt elefanten och hästarna. Och Rob förstås!

AnnieLarsson
0

Jag har sett den två gånger och jag älskade den :D

pebb
0

Jag tycker att Rob passade väldigt bra i den här rollen, otroligt mycket bättre än i Remember Me. Kan tänka mig att se honom i fler filmer med den här känslan! Glad

jennyliljedahl
0

Jag såg den, och jag säger bara - aldrig igen!

Visseligen är djurplågerierna datorgjorda, men jag tar väldigt illa upp ändå.. :(

www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)

LaSadie
0

Djurplågeri är aldrig roligt att se, vare sig det är data eller riktigt Rynkar på näsan

pebb
0

#7 Jag håller med dig, just den biten gjorde att det knöt sig i magen på mig av obehag, men jag tycker att det andra väger över.