Twilight iFokus

Twilight

Etikettallmänt
Läst 818 ggr
pigelina
2011-04-14 21:35
0

Premiär

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

SKulle inte BD ha premiär i sommar igentligen eller är det bara jag som läst fel förut? :o

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Fruktiz]
2011-04-14 22:35
0

Breaking Dawn ska ha premiär någon gång i november. Glad

LaSadie
2011-04-14 23:01
0

Som #1 säger så är det i november. De tjänar mer pengar på att ha premiär på vintern Rynkar på näsan

pigelina
2011-04-15 05:47
0

Men då Rynkar på näsan Det är ju två år efter förra filmen och jag orkar inte vänta så länge:/

Har det altid varit så att den skulle ha premiär i november? Känns som om jag läst att det ska vara Juni eller Juli hela tiden.

// Hanna

Alexandra-S
2011-04-15 06:39
0

#3 Men det är ju inte två år emellan? Eclipse hade ju premiär i somras, i juni! Glad

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

pigelina
2011-04-15 18:09
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

aja ett och ett halvt då;)

// Hanna

pebb
2011-04-15 18:28
0

Vad jag tycker är värst är att sista delen inte kommer förrän vintern 2012, jag menar har man sett filmerna så går man ju på den oavsett när den här premiär och har man inte sett dom andra filmerna så går man ju knappast och ser sista delen fast den har premiär på vintern!

Bättre med Harry Potter där första delen av sista boken gick i vintras och nästa går i sommar.

Det hade varit en sak om dom skulle spela in sista delen efter att del 1 har haft premiär men så är det ju inte, nu behöver dom inte den långa tiden mellan!