Twilight iFokus

Twilight

Etikettersajtenifokus
Läst 2159 ggr
sharoon
0

ifokus; harry potter

kanske en fråga som sajtvärdarna här inne kan svara på :)
vrf finns det ingen harry potter sida här, jag skulle bli grymt glad om det fanns det. har massa frågor och tankar kring det och är nog inte ensam? är det nått man kan fixa?

MaalinF
0

Är man intresserad av det och över 18 så är det bara att skicka in en ansökan!

twilight4ever
0

Dt hade faktiskt varit jätte kul :)

Peppe
0

du kan kanske ta upp frågorna på Fantasy iFokus om det inte skapas nåt HP? =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Yaeko
0

Jaa, det borde absolut finnas ett Hp-ifokus! Förvånad

[Wera]
0

Håller med, det måste finnas. Håller på att läsa om alla HP böcker igen, så bäst :D bättre än Twilight (A)

sharoon
0

#1 - jag är 14 .. :/

JohannaCullenEnvall
0

Jag har bara läst tre av böckerna, men jag skulle gärna vilja att det skulle komma ett hp-ifokus :D

Peppe
0

Någon som vet hur mycket tid det tar att hålla i en ifokus-sajt?

jag är 18 och har läst böckerna tämligen många gånger Skäms men har inte hur mycket tid som helst… och skriva artiklar är inget jag har som intresse direkt. men med bra Medarbetare som fixar den biten så ;)

Anna
0

#8 Har du duktiga Medarbetare som hjälper dig med den biten är det absolut inga problem :)

Jag driver två iFokussajter + två egna hemsidor + har skola och annat, men jag hinner!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Caaassie]
0

Jag tycker faktiskt det är jättekonstigt att det inte finns HP iFokus. Filmerna är grymma :D

#8: You can do it! :) Finns säkert några stycken som kan bli Medarbetare.

Yaeko
0

#8 Jag kanskekanske kan tänka mig att vara Medarbetare eller nåt sånt. Fast det är samma här, vet inte hur mycket tid jag skulle ha till att skriva artiklar, men några får man nog ihop ganska lätt :) Det lär ju ska finnas hyfsat mycket info om skådisarna ;)

Peppe
0

får väl funderas lite på. jag behöver riktigt bra Medarbetare isf för det var en underdrift däruppe angående artiklarna. uppsatser är det värsta jag vet Flört

[Pancakes]
0

Måste Medarbetare vara 18 år?

Om inte skulle jag vara riktigt intresserad av att vara Medarbetare.

I live, breath and sleep Harry Potter =D

[Wera]
0

#8 Jag skulle kunna tänka mig vara Medarbetare, läst böckerna och sett filmerna som kommit ut, och jag har tid/inte merarbetare på någon sida, och har inom kort internet hemma igen :)

Någon över 18 måste iaf. vara Sajtvärd sen går det ju att ordna skulle jag tro. Konstigt att inte HP finns på iFokus liksom.

Anna
0

Medarbetare behöver inte vara över 18 år :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

sharoon
0

nån som är Medarbetare, skulle ni vilja berätta vad det går ut på och vad man gör och så ? :)

emwa
0

Har också saknat den sajten. Hoppas att någon startar den!

MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

[Pancakes]
0

Hoppas jag får nys om en vacker dag att en sådan sajt blir startad, då ska jag genast söka till Medarbetare!

[Wera]
0

#16 Jag tror man skriver artiklar, och håller koll så ingen skriver något man inte får skriva, rensar/låser trådar och om någon ber om att ändra en tråd så kanske man gör det osv… :)

sharoon
0

okej, jag tror att jag har tiden att vara Medarbetare. om det bildas en harry potter i fokus här så skulle jag nog kunna vara det, eftersom hp är mina absoluta favorit böcker.

Rero
0

Skulle bli jätte glad om det kom HP i fokus :D

Hamzter95
0

hoppas det blir ett HP forum, skulle vara kul :)

hhannaz
0

Men Attlid, om jag minns rätt är inte du över 18 år? Hur gjorde du då för att starta en egen sajt? :)

Music gives a soul to the universe, wings to the mind, and life to everything

TerriZue
0

Saknar det också, det borde verkligen finnas. Jag är över 18 och dyrkar Harry Potter men jag har dessvärre inte tid att driva en ifokus-sajt…

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Pose-idon
0

Finns ju fast inga medlemmer och verkar stå väldigt stilla… (radera inlägget om man inte får berätta, men har för mig att man bara inte får länka.)

//Elin

LaSadie
0

#25 Den kanske inte är publicerad än? Eller har den vart den men är nu borttagen? Är inne på den nu och den har bara en medlem :/

Pose-idon
0

#26 Jo, tror den inte är publicerad tror jag.

//Elin

LaSadie
0

#27 Dock är inläggen gjorde i juli månad 2009

Pose-idon
0

#28 Hmm… verkar lite inaktivt, nån kanske borde "ta över" som Sajtvärd?

//Elin

LaSadie
0

#29 Fråga sajtvärden och iFokus crew om sajten kan dra igång igen och kanske bli medarbetar?

Pose-idon
0

Jo, det kan man ju g?ra :-P

//Elin

Peppe
0

Jag kan vara Medarbetare på HP.ifokus om nån sparkar igång sidan.

….. och eventuellt Sajtvärd om jag har mycket bra Medarbetare som skriver artiklar Flört

EbbaB
0

Saknar en HP-ifokus med…  Är det ingen som kan/vill starta igång den?

[mandiiiz]
0

Jag har läst 4 böcker snart tror jag… ^^ sen började jag läsa Twilight igenTungan ute hoppas att det kommer en Harry Potter iFokus :D

Malonne
0

Åh, det skulle vara jättekul med hp-ifokus. :] Det och Härskarringen iFokus så skulle iFokus vara fulländat, enligt mig :D

/Malin

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.

Maggan71
0

Ser också fram emot en HPifokus! Älskar böckerna!! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

LaSadie
0

pga iFokus regler så ska man inte göra reklam för olanserade sajter. Inlägget togs bort pga det

MiniAndMe
0

Men det har funnits ett i alla fall! För jag minns att jag gick med på det, men eftersom det var typ 5 medlemmar och ingen skrev så "glömde" jag bort det efter ett tag. Så harry potter iFokus har funnits. Vet inte om det finns nu?

LaSadie
0

Får se vad som händer på Harry Potter. Har skrivit till crew.

[Sniff]
0

Jag vill gärna hjälpa till som Medarbetare om någon får igång sajten!Skrattande Älskar böckerna, har tid och intresseOskyldig

Ponnykanin
0

Jag vill sågärna det eftersom jag är ett stort fan till HP-böckerna och filmerna! Skrattande

#mce_temp_url#

Make pasta, not war.

bea28
0

Redigerat av Medarbetare pga iFokus.se regler

LaSadie
0

För er Harry Potter fans! Nu är sidan lanserad! Jag tog över den innan jul och efter många om och men så har den blivit lanserad och vi kan göra reklam för den. Välkomna!

http://harrypotter.ifokus.se