Hillywood Show: Eclipse
Äntligen har Hillywood Shows parodi på Eclipse kommit ut MEN av någon anledning kan inte jag se på den… Verkar som det går via andra länder då det står att den är blockad i vårt land pågrund av upphovsrättliga skäl… Någon som har den och kan lägga upp den här?

Denna text kommer upp när jag försöker titta på den:
"Detta videoklipp visar innehåll från sony music entertainment, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl"

Samma för mig
Det är trist då dom är väldigt roliga 
Jag såg den imorse :P

åååå tell me how!

Kollade in på JckSparrows kanal på Youtube som jag antar är Hillywood shows egna kanal. Den ska komma upp nästa vecka förhoppningsvis för oss i europa 
Jag gjorde inget speciellt, men vet inte om det är någon skillnad att kolla på iPhone :P
Samma sak här… Det är GANSKA olidligt ;D Längtar tills någon ser till att även vi kan se den…
Gå in på breathingtwilight.blogspot.com, där kan man se den. Den är awesome!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack så mycket EllenA
Den är verkligen super!!
#9 Ingen orsak! Visst är den bra?

Den var jättebra :D

De är helt fantastiskt duktiga! Men jag tycker att New Moon-parodin är bäst hittills ;)

Är det någon som vet varför jag inte kan se den? Jag har kunnat se den förut men nu verkar det inte fungera längre 

#13 testa att söka efter den på youtube.com och på deras egna youtube kanal. Tror det är jacksparrow

#14 Jag har letat som en galning nu men hittar ingen som fungerar :(

Det är riktigt synd :( Dumma upprätthovslagar 

Ja, speciellt när det fungerade ett tag men inte längre! Konstigt… Nån får väl hojta till om det börjar fungera igen!