LEK - Vad skulle du göra om....
Nu har jag kommit på en lek vi kan göra här inne :)
Den går ut på att man ställer en fråga så svarar nästa person på den och sedan ställer den en ny fråga
Frågan ska vara såhär: Vad skulle du göra om…
Sen fyller man i något roligt istället för punkterna :)
Okej jag börjar:
Vad skulle du göra om: Robert Pattinson stod utanför din dörr med blommor?

bjuda in hanoch bah, hej typ :O (är inte så galen i han faktiskt :P)
Du blev erbjuden en roll i en av filmerna?
Bli helt galen och springa runt och hoppa. Nej men jag hade nog tackat nej.
Vad skulle du göra om Kristen Stewart ville ha din autograf?

gett henne min och frågat om hennes :P
Vad hade du gjort om Tayler sätter sig bredvid dig på bussen med solglasögon och låtsas vara någon annan , men du märker att det är han?

Jag hade tagit reda på regisörens e mail och spammat han som bara den att han är dum som avbröt inspelningenn , xP haha
Vad hade du gjort om Robert inte fick spela Edward i Breaking Dawn?

Jag hade först börjat gråta,sen skrikit,sen dampat på summit, och sen försöka på något sätt få tillbaka honom (:
Hur skulle du reagera om David Slade hade sett ett klipp på youtube där du sjöng och han föll direkt och ringde upp dig för att han vill att just du ska va med på Soundtracket av Eclipse.?
hehe lång fråga ^^

Jag skulle bli skitglad och typ skrika och hoppa runt och tacka ja.. Allvarligt f*n va kul :D!!!!
Vad skulle du göra om: Du såg en vampyr på riktigt ?
Hehe be honom att bita mig (A)
Vad skulle du gjort ifall Rob ringde på hemma hos dig och frågade om du ville gå på en dejt med honom?
eh svimmat tror jag x) sen då ja vaknat skulle jag tacka ja :D
vad skulle du göra om du vann biljetter till en privat rundtur på Eclipse set guidad av Taylor Lautner?
Självklart ta emot dem! :O Omg.. faan vad kul det hade varit! <3
Vad skulle du gjort om hela familjen Cullen inklusive Bella stod utanför din dörr en dag?

Frågat hur det gått sedan boken slutade och bett dem skriva ner det och gett ut på bok :D
Vad hade du gjort om din mamma satt och fikade med Robert när du kom hem sfter skolan vid erat köksbord? :P

gå upp på mitt rum och skrika sen gå ner och vara med :3 vi skulle leva lyckliga i alla våra evigheter. och så skulle jag fråga om hans atograf :D
vad skulle du göra om taylor ringde till din mobiltelefon ?

Inte tro att det var han först. Men sen bli helt.. knäpp och inte kunna prata!
Vad skulle du säga om Stephenie Meyer frågade dig hur du tycker att nästa bok ska vara?
Det kan jag nog inte skriva här… blir för mycket spooilers :) Men jag skulle be henne skriva mer om *hm* och *hms* relation. Ingen fattar nog vad jag menar men jaja! :) Den skulle vara mycket ur Bellas perspektiv i alla fall.
Vad skulle du göra om jacob stod utanför din dörr?

Jag skulle bli helt galen och troligtvis svimma och sen fråga hur det är att vara just Jacob Black.
Vad skulle du göra om Taylor Lautner ringde dig och bjöd dig på en resa där du fick vara med på inspelningarna till alla filmerna?
Dum fråga. haha. Skulle bli helt överlycklig, fyfan vad kul! Skulle lätt tacka ja!
Vad skulle du göra om Edward skulle stå utanför din dörr och säga att han dumpat Bella för dig?
Coolt , men jag är inte bög . Bättre att du går tillbaka till Bella : )
Skulle du tacka ja om du fick klippa Bellas hår [Frisyr] Dum fråga ,)

Åh shit. Sådan fatasi har ja inte xD Meen, ja skulle typ försökt komma på en fortsättning, och en till, och en till.. x')
Vad skulle du göra om du typ råkade se någon förvandlasig till varg när du va ute och gick? ^^
Jag skulle bli helt "WOOOW!" och typ.. dö. Eller någoti den stilen xd
Vad skulle du göra om du var Bella för en dag?

vara med edward :D <33 och jacob<33
vad skulle du göra om helt plötsligt edward kom och kysste dig?
Hehe kyssa tbx och aldrig villa släppa honom (A) men sen hade jag nog smällt till honom för att han var otrogen mot Bella! ;)
Vad hade du gjort ifall du blev erbjuden rollen som Bella och isf skulle ta över rollen i Breaking Dawn?

Herregud … jag skulle tacka ja såklart! Men även tyckt att det var synd, för Kristen är ju vår Bella nu! <3
Vad skulle du göra om det stod om ett stort vargliknande djur i tidningen och bredvid en bild på en rödbrun, stor varg? ;)
Omg. Skrika högt typ. Hhaha, shit vad häftigt om det hade gjort det :D Ja, jag vet inte xD
Vad hade du gjort om du kommit på att en i din klass var vampyr?

JAG HADE BLIVIT KÄÄÄÄR, speciellt om det var en söt kille (a) haha xP
Vad hade du gjort om du började höra röster i huvudet? (Andras tankar)
Haha, jag hade nog trott att jag blivit galen xd Sen hade jag nog tyckt att det var rätt coolt, att ha samma gåva som Edward :D
Vad hade du gjort om Alice hade dykt upp på din födelsedag och planerat en megastor fest à la Alice?
Hehe efter det festen hade jag kedjat fast henne så hon inte kunde sticka ifrån mig 
Vad hade du gjort ifall du upptäckte att en kille på din skola liknade Rob på pricken?

Jag hade blivit rädd och tyckt att det var snd att han inte liknade Taylor istället xP
En helikopter landar i din trädgård och ur kliver skådisarna från Twiligt och frågar om dem får låna telefonen?

Jag skulle låna ut telefonen och samtidigt försöka hinna prata, kolla och krama på alla ^^ Haha, om jag hade vågat dvs!
Vad skulle du göra om det visade sig att resten av Twilight-filmerna blev ett totalt fiasko?

döö!! jag skulle bli galen !!!!
vad skulle du göra om din kompis var tsm med rob elr taylor
Vara REJÄLT avundsjuk…<3
Vad skulle du göra om ni en dag skulle ha vikarie - och in i klassrummet kliver Robert?

Antingen stå helt stum och stirra, eller skrika, eller svimma. Ingen jävla aning :D
Vad skulle du göra om du fick ett telefonsamtal där meyer själv ringde och frågade om hon fick använda dig som karaktär i ännu en twilight-bok?
Det hade varit sjukt kul, och jag hade såklart sagt ja! :D Fast frågan är vad hon skulle ha mig till xd
Vad skulle du göra om Edward frågade dig om han fick förvandla dig till vampyr?

BIT MIG !!
vad skulle du göra om kristen står utan för din dörr och frågar om hon får låna toan ?
Stått förstenad i ca 3 minuter sen sagt ja
Vad skulle du göra om din bästa vän blev en varulv?
Frågat ut henne/honom en massa och velat veta allt :P
Vad skulle du göra om du såg en kille på stan som såg ut exakt som Robert?
Haha ni är skitroliga :-D

Jag skulle nog stå och peka på han xD
Vad skulle du göra om Kristen ringde och berättade att hon inte får spela Bella längre?

Jag skulle läsa den, såklart. Skulle tyckt att det var jättekul tror jag :D
Vad skulle du göra om Ashley Greene skickade vänförfrågan till dig på facebook?
Acceptera, såklart. Och sen typ dö, eller något xd
Vad skulle du göra om Robert Pattinson ringde till dig och sa att han mycket hellre skulle vilja att du spelade Bella?
Jag skulle säga att det var minsann på tiden ;) Nä.. Mitt hjärta skulle rusa och sen skulle jag fråga om det var ett skämt.. Om det inte var ett skämt skulle jag vilja ha hans nummer så vi kan gå ut.
Vad skulle du tänka om skådespelare från Twilightfilmen mysteriskt börjar dyka upp döda, tömda på blod och enda synliga beviset på våld är två punkteringar på halsen?

OMG !!! jag skulle leta upp vampyren !!! och döda den (önska mig lycka till )!! om det inte var edward <33
vad skulle du göra om du fick veta att din favorit skådis (från twilight) ligger döende på sjukhus och du är den ända som vet om det ?

skrikit högt som in i.
Vad skulle du göra om dom sa på nyheterna att Robert hade dödat Kristen?
Jag hade börjat fundera på om kändisskapet hade fått dem att börja med droger eller nått. Strypsex kanske…
Vad hade du gjort om vampyrer fanns på riktigt?

Åååå… allvarligt funderat på att låta dom förvandla mig… Mest för jag vill se hur världen utvecklas. Livet är för kort när man är nyfiken. Lite mer mytologi typ =):
Hur skulle du reagera om shapeshifters/hamnbytare fanns på rikitgt?
Söka upp dom och spamma dom med frågor (!)
Vad skulle du göra om du gick på stan en solig dag, och någon kom fram till dig och frågade varför du glittrade?

Jag skulle tittat på mig själv, om om jag glittrade så skulle jag förmodligen svimma … eller justja, jag är ju vampyr då, kan inte svimma ;)
Vad skulle du göra om du låg på sjukhuset och din läkare var blond, blek och såg bättre ut som vilken filmstjärna som helst? ;)
SPAMMAT SUMMIT MED MEJL!! (eller typ sf….)
Vad skulle du göra om… du vaknade en dag och Edward låg brevid dig?
Skrika högt och nypa mig i armen för att försäkra mig om att det inte var en dröm. Sen skulle jag ta mig samman och bjuda på frukost. Eller nej, det skulle jag ju inte…Haha, vad dum jag är. Men ja. Ta mig samman iallafall.
Vad skulle du göra om du upptäckte en ö med bara vampyrer och det bara var du som visste om den?
Garvat ihjäl mig typ, och hoppats att de har bra illustratörer och grafiker :D och att de gör den bra :P
Vad skulle du göra om du var ute och gick i skogen och de plöttsligt rusar 2 fotgängare förbi dig skrikandes och efter dem se en vit suddig blixt som formar sig till en "människa" ju närmare den kommer?

skrika "BITE ME, BITE ME"
vad skulle du göra om alla skådespelare kom till Sverige?
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Åka dit och träffa dem såklart! (om man kunde, xd)
Vad skulle du gjort om ditt fönster stog uppe en natt och någon är i ditt rum.?
Förmodligen dö av skräck och inte ens ha en tanke på att kolla efter om det var Edward ^^
Vad skulle du göra om din bästa kompis en dag skulle avslöja att han/hon är vampyr?
Fråga om han/hon känner The Cullens och om jag också kan få bli biten ;)
Vad skulle du göra om Jacob kom till dig och ville ha hjälp med att röja Edward ur vägen så Bella blev singel?

Jag skulle nog inte ens höra vad han sa om just JACOB kom till mig, jag skulle vara helt inne på att han ens stod där xD
Vad skulle du göra om du fick ett mejl där det stod "Du har vunnit en resa till Isle Esme"? ^^
skicka tillbaka och fråga om Edward ingår ;)
Vad skulle du göra om Edward kom och frågade om ni kunde byta bil?

hade svarat självklart och gett honom min cykel p.g.a ja har ingen bil
vad skulle du göra om du såg en vampyr som såg ut som din mamma?

Jag skulle spärra upp ögonen. Sen vet jag inte. Kanske skratta lite, mamma skulle inte passa bra som vampyr :D
Vad skulle du göra om New moon-premiären och hela alltihopa blev framflyttat ett år?

jag skulle bli förtvivlad o typ sura i evigheter ;P
Vad skulle du göra om du var ute o gick en kväll i skogen och en vampyr plötsligt springer fram och biter dig?

antaglien ligga i smärtor xD Efter skulle jag nog vara glad efter den nyfödda tiden xD
Vad skullle du göra om the Twilight saga la ner?
Jag skulle blivit helt förstummad, inte kunnat gör NÅGOT ALLS! Sedan när jag nypt mig själv i armen för att försäkra mig om att det VAR på riktig; och sen om det verkligen var på riktigt, skulle jag skrika som en idiot och gråtit dagar i sträck.
Vad skulle du göra om du var väldigt, väldigt deprimerad och försökte gå till världens ändä, och sedan kommit in i en djup skog, och såg Cullens hus?
skulle skrika så högt jag kunde sen springa och knacka på och se om dom va hemma;) och va dom det skulle jah typ dö^^
Vad skulle du gö om Alice kom fram till dej när du var ute och gick och fråga om du ville följa med henne hem på pjamasparty;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

bite me.
hahahaha, nämen ahdeklart att jag skulle följt med!
och sen frågat om hon kunde sminka mig i eeeeeeeeeevigheter och sen skulle jag frågat om hon kunde se min framtid, om hon inte hade kunnat det hade det varit toppen……hehehehe, (jaaaacob)
vad skulle du gjort om biljetterna till New Moon (20 nov) släpptes NU och du inte skulle hunnit få några, och att det typ var 5 veckor tills det fanns lediga platser? (om du har biljetter till 19 nov, bortse från det!)

jag skulle gråta ihjäl mig! Jag SKA ha en biljett till premiären kosta vad det kosta vill! hehe :Y
Vad skulle du göra om du fått biljetter till premiären, och så kommer du till bion och föreståndaren vägrar släppa in dig för att h*n tror du är under 15, och så har du glömt leget?
hmm.. eftersom jag är under 15 kankse det inte är så konstigt, men skulle få halv damp och typ tvingat h*n att släppa in mej;)
Vad skulle du göra om du hörde Jacobs röst i huvudet och du upptäkte att du blivit varulv?;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
GRÅTIT IHJÄL MIG! Neej. Jag är TEAM EDWARD! Men jag skulle nog inte kunna göra så mycket, fast jag skulle nog fråga honom om han visste var Bella och Edward var, men först skulle jag få PANIK!
Vad skulle du göra om du en dag inte kunde sova, och kände ett otroligt sug för att "äta" dina föräldrar?
Allvarligt börja fundera över om jag var vampyr. Och blir överlyckligt, vampyrer är kärlek <3
Vad skulle du göra om Jacob präglades på dig?

Hm, inte så mkt.. jag ska ha Edward :D<33
Vad skulle du gjort om du bröt armen och på sjukhuset så stiger Dr. Carlisle in för att gipsa din arm ?

jag skulle se förvånad på honom ?! sen skule jag fråga var edward och hans syskon var . och sen bli helt galen !!!
vad skulle du göra om du fick veta att din mystiska granne var edward!

Jag skulle skrika högt som f*n :P Och sedan hoppat på Carlisle och sagt `` BIT MIG , BIT MIG!!!``
Vad skulle du ha gjort om det vissade sig att filmbolaget ville att Jacob skulle vara vampyr och Edward varulv?

blivit sjuukt deprimerad och försökt komma på något sätt att förhindra det!!
vad skulle du ha gjort om du vaknade upp en dag som vampyr och inte hade någon aning om vad som hade hänt?

Ringa mig absolut bästa vän och berättat vad som hänt. Efter det så skulle jag lova att försöka fixa en snygg Emmettvampyr till henne ;)
Vad skulle du göra om det visade sig att Summit Entertaiment bestämmer sig för att Jacob ska dö i Breaking Dawn-filmen?

Jag hade skrikit! Utav ilska sedan gjort allt för att förhindera detta.
Vad hade du gjort om det visade sig att Meyer skrev en ny bok men i den boken så dumpar Bella Edward och går till Mike istället??

OO, skulle blivit väldigt förvånad!
Kan inte tänka mej att det ska hända så vet inte hur jag skulle reagera :D
Vad hade du gjort om dom tänkte byta ut Robert Pattinson mot någon annan i sista filmen?

#78 skulle aldrig kunna tänka mig att det skulle hända :O Alltså vet faktiskt inte hur jag skulle reagera, skulle typ dö.. nej men jag vet ju iofs att han typ skrivit på att han ska vara med :)
Vad hade du gjort om det visade sig att stephenie inte skrivit böckerna, utan att det var Jk Rowling ?? xD
#73 Har faktiskt en granne som är sjukt lik Robert Pattison, dock inte sminkad som Edward.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

# 79
Jag hade nog inte brytt mig, blivit sur för att hon tog åt sig äran kanske, dom är ju forfarnde lika bra.
Vad skulle du har gjort om Jane kom och knackde på din dörr och var helt förtvivvlad över att hon hade tappat bort Edward och Bella.
Bjuda in henne och bjudit henne på te som var fyllt med knockoutmedel och sen gömt undan henne från Edward och Bella så dom var säkra (A)
Vad skulle du gjort om Rob ringde på hemma hos dig och frågade om han fick låna en kopp socker eftersom han skulle göra sockerkaka?
Fråga varför han inte går till ICA xD Jag tycker inte om Robert Pattinson, bara Edward Cullen :) Ändå skulle jag fråga om jag fick hans atograf. ^^
När du gick upp på ditt rum en sommarkväll och du har dina fönster öppet och när du precis har bytt om så smyger Aro in på ditt rum och ser törstig på dig. Vad skulle du ha gjort då?

Ropat på Edward o; Läskigt det hade varit.. fast hade nog blivit lite glad samtidigt på något konstigt vid o:
Vad skulle du gjort om du kom hem från skolan och din mamma sa att det var någon Robert Pattinson som hade varit här och sökt dej?

ehh typ bangat ut och fråga vart han skulle och leta rätt på han !
iich jag skulle bli galen ::
vad skulle du göra om du gick ensam i skogen och känner att någon ting flåsar dig i nacken . och du vänder dig om och det är en enorm varg med en röd brun färg dom står och glor på dig?
Skulle nog först bli väldigt rädd, och sen om den inte gjorde ngt skulle typ börja klappa den :P
Vad skulle du gjort om du skulle vara på en äng med dina kompisar och det plötsligt kom ut tre vampyrer ut ur skogen?
Skrika och hoppa. Men sen be dem bita mig xD Visserligen är jag Team Jacob. Men att bli vampyr hade inte varit dumt xD
Vad skulle du göra om du blev nertagen till Volturis grotta och Aro börja gå runt dig och babbla på italienska?

höjt ett ögonbryn o frågat: "come again?" sen hade jag bett om o få vara med :) o spanat runt efter Alec (OMG)!!!!
vad skulle du gjort om…….du blev biten på en fest….o det visa sej att det inte va en vamp utan en wanna be? (dah…dålig fantasi)
Letat upp wannabe:n och bitchslappar personen ;)
Vad skulle du göra om Vanity Fair ringde hem t dig och frågade om dom fick använda ditt hus/din lägenhet t en photoshoot med Rob, Kristen och Taylor?
Först skulle jag skrika JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Sen när dom kom skulle jag kasta ut alla förutom Rob och aldrig släppa ut honom:D
Vad skulle du göra om Robert skulle frågat chans på dig?

gapflabbat o undrat om han hade fel på synen… va ska han me "en gammal tant" till? sen hade jag tackat för komplimangen men avböjt…ja e ju trots allt mer såld på "Jacob" o "Alec"
vad skulle du göra om du snubblade på stan o trilla rätt in i nån av gojtingarna i filmerna? (välj vilken du vill)
-
Medarbetare på Sphynx iFokus
-
Medarbetare på Sphynx iFokus

typ börja springa där ifrån gap skrattandes!

vad skulle du göra om "charlie"(vet inte vad han heter) ringer till din mobil och säger att han är sambo med din mamma?
Säga att han var sjuk i huvudet eftersom mamma bor ihop m mig och pappa
Vad skulle du gjort om David Slade hade e-mailat dig Eclipse och frågat vad du tyckte om filmen? (jag vet att svaret är självklart men har dålig fantasi…
)
Jag hade svarat att jag inte sett filmen men att den troligtvis kommer vara underbar? x)
Vad skulle du gjort om Stephenie Meyer ringt på, på din dörr å undrat om du kunde hjälpa henne att skriva en bok tillsammans med henne? (Dålig fantasi, såklart (a))
Tyckt synd om henne eftersom jag nt har ngn fantasi :O Men tackat ja såklart, hade kunnat bidra m fika! ;D
Vad skulle du göra om en familj som såg precis ut som Cullenfamiljen flyttade t din stad och började på din skola?

Springa raka vägen till deras hus och skrika BITE ME:D
Vad skulle du göra om Esme kom till ditt hus och frågade om du kunde gömma Cullens ett tag?:)

Jättekul lek förresten:D

Jag hade garanterat gömt dem ;) Utan tvekan :D
Vad hade du gjort om din mamma hade erkänt att hon dejtar Rob och att du numera skulle kunna kalla honom för pappa? :O ( hemska tanke, eller hur?! ;) )
Hade tyckt det var grymt äckligt! Han är ju, beroende på hur man ser på det, antingen väldigt mkt äldre eller väldigt mkt yngre ^^
Vad hade du gjort om du hade fått reda på att det inte var Rob som spelar Edward i Eclipse och Breaking Dawn, utan Johnny Depp?
Skrikigt NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO och gråtit i flera dagar i aldrig se filmerna igen ( inte för att johnny depp är ful) men för att det skulle förstöra allt, det är ingen Vampyr utan en Pirat haha.
Nån utav Edward och Jacob friade till dig?

fallit raklång baklänges och svimmat xD Sen hade jag sagt att han fick vänta på mig tills jag fyllt 18 XD
Vad skulle du göra om Edward knackade på din dörr och du öppnade och nös honom rakt i ansiktet för att du var förkyld? (äckligt)

SKÄMMAS LIVET UR MIG :O Hemsk tanke !!!
Vad skulle du göra om du en morgon vaknade upp som vampyr ;)
Tycke de är ass kolt och va både glad och ledsen.de kan inte va kull att villja ätta alla runt omkringen.
Vad skulle du göra om Carlisle blev din doktor inomm allt
(jag skulle luta mig över bordet och be han bita mig och lite annat)
Hmm.. Be honom bita mig och sen bli bästis med Edward! :D
Vad skulle du göra om Bella, Edward, Jacob, Alice, Rosalie, Jasper, Emmett, Carlisle och Esme kom och hälsade på dig på din födelsedag och i present fick du göra vad du vill med dem? :D
Hmm väger mellan att tvinga dom bita mig lr be dom att betala massa resor t olika länder 
Vad skulle du göra om du var på sjukhuset och låg i en sjuksäng m dörren öppen och du ser ngn som ser ut som Carlisle gå förbi i korridoren?

Kasta mig upp ur sängen och slita av mig alla sladdar (om jag hade några) och kuta efter honom och skita fullständigt i hur illa skadad jag var! xD
Vad skulle du göra om du en dag var ute i skogen och ser Edward stå och dricka blod från en hjort? (fy vad hemskt…)
ja sku stirra antagligen :D o sen skulle jag försöka gnugga mig i ögonen o se om jag riktigt såg rätt :D
vad skulle du göra om det började en som såg ut som edward i din skola och fick platsen bredvid dig?:D
JAG SKULLE DÖ! Nej men jag skulle nog prata med honom, och säga att han var jättelik honom, och att han såg bra ut.
Vad skulle du göra om du fick reda på att några på din skola var vampyrer?
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Be dom att bita mig (A)
Vad skulle du göra om du märkte att ngn förföljde dig och du såg en silvrig volvo var du än gick?

Hoppas att de var Edward och skulle de vara de har jag ingen aning om vad jag skulle göra
Vem i Twilight skulle du helst vilja vara?
Jag skulle nog helst vara Alice.. ^^
Vad skulle du göra om din mamma/pappa bestämde att du inte får se Eclipse när den kommer på bio!
Med vänlig hälsning,
Jenny

Gå endå, säga att jag ska på en annan bio! Aldrig i livet att dom kan hålla mig borta från den! ;D
Vad skulle du göra om du ser Jacob-vargen komma travandes genom din trädgård en morgon?
jag skulle springa ut och prata med den, så att han förstod att jag visste, sedan skulle jag närma mig sakta o krama honom :) sen be honom byta om sig o komma i änsklig form och prata (a)
Vad skulle du göra om du plötsligt någon dag vaknar och märker att du står slår upp ögonen och sedan ser hela familjen cullen omkring dej som frågar oroligt "what did u see alice" och titta förbryllat på dig, för att reda upp din hjärna sedan gå o se dig i en spegel och uptäcka att du är alice :D?
jag skulle springa ut och prata med den, så att han förstod att jag visste, sedan skulle jag närma mig sakta o krama honom :) sen be honom byta om sig o komma i änsklig form och prata (a)
Vad skulle du göra om du plötsligt någon dag vaknar och märker att du står slår upp ögonen och sedan ser hela familjen cullen omkring dej som frågar oroligt "what did u see alice" och titta förbryllat på dig, för att reda upp din hjärna sedan gå o se dig i en spegel och uptäcka att du är alice :D?

jag skulle gå tillbadrummet och börja gråta (om man nu kunde vilket ma kan ), både av glädje och sorg, sedan skulle jag gå tillbaka säga vad jag såg om jag såg något och seda lägga mig med täcket över huvudet.
vad skolle du göra om du drömmer en jätte verklig dröm om någon snygging i twillight och sdean vaknar ovh upptäcker att alt var en stor dröm?
Haha det har hänt många gånger med mig! Jag vaknar alltid och blir såklart lite ledsen men man kan ju nt få allt i livet ;)
Vad skulle du gjort om du gick på en restaurang och servitören för kvällen såg exakt ut som Edward och hette Edward?

Skära mig,så ja blödde^^
Vad skulle du göra om Taylor Lautner hade skapat en fan sida om dig?
skrattat och tagit kontakt med honom. och frågat varför och såklart känt mig mycket smickrad.
vad skulle du gjort om du en dag i gick i skogen och hittade ett stort vitt hus med en flod lite längre bort med en silverfärgad volvo på parkeringen. Dessutom skulle du höra piano spel från huset?:D
SPRIIIING! *KnackKnack* Edward? *SKRIIIK*
Vad skulle du göra om du en kväll inte kunde sova, och kände en stark lust att sluta strupen ur dina föräldrar? (haha)

Bege mig till Forks! XD
Vad skulle du göra om du vaknade upp med att Carlisle satt bredvid din säng?

Jag skule faktiskt helt ärligt sätta mig rak lång i säng och slå honom i ansiktet sen springa skrikandes till ett hörn hyperventillerandes! varit skit skraj

vad skulle du göra om du vaknar upp helt ner blodad bredvid ett bergs lejons lik och hela Cullens familjen stod och stirrade på dig och alice säger till edward: jag sa ju att det skulle hända.. ?

Fråga:-Vad? XD
Vad skulle du göra om det inte blir någon Braking Dawn film?
Jag skulle bli jättearg och jätteledsen!!!!
Vad skulle du göra om Cullens hus verkligen fanns på riktigt och att hela familjen var därinne och väntade på dig? 
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
Vad skulle du göra om din mamma och pappa skiljdes, sedan letade din mamma efter dejtingannonser på nätet, och rätt vad det är, så står Robert utanför din dörr o frågar om din mamma är hemma?
Hade nog svimmat och sedan vaknat och sprungit därifrån eller ngt xD
Vad skulle du göra om en annan bil gjorde en buckla i din och när du går ut för att skälla ut föraren sitter Taylor där?
jag skulle bli chockad men vilja att han tar ansvar för bucklan , sedan kanske lite små prata och försöka komma överens lite och ta kontakt och framförallt hålla kontakten :)!
Vad skulle du göra om du plötsligt en dag vaknar upp och är rosalie i forks hos fam cullen?

Tänka: OJ! Vad hände igår?! Sedan skulle jag nog fråga vad som egentligen hände ._.
Vad skulle du göra om du en dag var i ett bibliotek och så "ramlar" helt plötsligt en bok ner från hyllan och när du ska lägga tillbaka den så ser du Edwards ansikte vara i luckan med sitt sneda leende?
Antagligen svimmat av….
Vad skulle du göra om Summit bestämmer sig för att aldrig släppa Eclipse?
Skrika och skriva argt om det på internet! xD
Vad skulle du göra om du var ute på stan och gick, och så råkade du se en likblek person som börjar "glittra" i solen? 
//Elin

tänka : eh okej!? What the heck?? och typ börja skratta och försöka fortsätta att gå!

Vad skulle du göra om Jacob Black kom in på samma café som du, och började beställa en cappuccino?:)
Skit roligt att läsa ;D
Jag skulle gå fram (på vingliga ben) och ba: H.. Hi O_O
Vad skulle du göra om du vann en heldag att vara med när dom spelade in en scen i BD?
#140 Skulle bli jätteglad och åka dit. :P
Vad skulle du göra om du blev erbjuden en roll i Breaking Dawn. :
//Elin
jag skulle tacka ja! heelt utan tvekan eftersom jag har velat bli skådespelare så länge som jag minns, och att få vara en del av den film serie jag älskar mest skulle vara som en dröm! jag skulle skrika av lycka! 
Vad skulle du göra om Kristen Stewarts agent ringde hem till dig och frågade om de fick använda erat hus att "gömma" henne i under deras sverige besök ?
Skrika av lycka och utropa;" JA!!!"
Vad skulle du göra om Edward Cullen verkligen var vampyr & du var Bella?
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Vet inte riktigt, be honom bita mkig? Nej men skulle nog vilja bli mig själv igen faktiskt. 
Vad skulle du göra om du började höra folks tankar? 
//Elin

först försäka mig om att jag inte sov och sedan skulle jag nog gå och gömma mig ….
vad skulle du göra om Dacota Fanning (stavning?) kom hem till dig och bad att få gömma sig hoss dig från galna fans?
Säga "Visst kom in men det är inte säkert du kommer ut xD"
Vad skulle du göra om du såg en rekalam för GB gräddglass där det stod "vad heter Robert Pattinson i filmen New Moon? Svara rätt på denna fråga och vinn en heldag med robert pattinson"
Jag skulle svara Edward Cullen + all info om han typ x) Sen skulle jag vinna och vara en hel dag med honom :D
Vad skulle du göra om du en natt vaknar och Edward sitter på din säng och säger "I love you, and I will always love you." Sedan kysste han dej och frågade "If you want me to bite you, I can do it.. I want to live with you forever" (Haaha stava säkert fel massa)
Haha skrika HELL YEAH! och packa ihop lite grejer och följa med honom (A)
Vad skulle du göra om du fick erbjudande att umgås med din favoritskådespelare i filmen 2 veckor, men i så fall fick du inte se Eclipse förrän den kom ut på dvd om typ 3 månader?
jag skulle lätt ta erbjudandet
det skulle vara lite sorgligt att få vänta så länge men men……
vad skulle du göra om du vaknade upp i din säng och jacob stod och stirrade på dig?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Svimma typ ;o) Hade nog inte fått luft 
Vad skulle du göra om du såg Edward gå utanför din dörr och rasta hunden ?

Stalka honom *s*
Vad skulle du göra om du bryter benet och sedan åker in till sjukhuset, och Carlisle är din doktor?
Bryta armen när jag kommer hem för att få åka tillbaka till sjukhuset igen ;)
Vad skulle du göra om du plötsligt såg något glittra i ögonvrån en solig dag ute i skogen?

#152 Först skulle jag nog inte bry mig, sen skulle jag vända mig om och kolla vad det var och sen springa gråtandes och ropa "JAKE HELP ME, PLEASE!!!! I DON'T WANT TO BE A VAMPIRE"
Vad skulle du göra om du såg varulvar och vampyrer slåss på gatan?

Heja på varuvlarna!!
Vad skulle du göra om du fick valet att vara en varulv eller en vampyr?
Välja varulv såklart. Gud vad tuff xD
Vad skulle du göra om Det fanns en sida där man kunde chatta online med Jacob eller Edward ?

Jag skulle snabbt som fan gå in på de sidan och börja chatta med Jacob:D
Vad skulle du göra om du såg Taylor Lautner på en datingsida?
Haha be min moster bli ihop me han (a) Då kan man träffa han ofta ;) Haha tyvär är jag för ung ;/
Vad skulle du göra om du träffade en kille, som var kall, blek & hade samma ögon som Edward?
Säga "öh..Är du en vampyr?…"
Vad skulle du göra om du fick reda på att Edward hade flyttat in i grannhuset med anonymt namn?

Eftersom jag inte gillar Edward så skulle jag försöka bli kompis med honom och smöra in mig riktigt ordentligt så jag fick träffa Jacob (a)
Vad skulle du göra om både Taylor och Edward stod på din gräsmatta på morgonen och båda ville dejta dig?
Haha jag skulle, precis om Bella, välja Edward :D Jakob skulle bli bästa vännen min (a)
Vad skulle du göra om du mötte Edward i en mörk gränd i på natten?

Jag skulle nog skrika och springa så fort mina ben orka, sen kommer jag på att det inte finns vampyrer egentligen och vänder och säger förlåt för att jag blev så rädd, sen går jag hem.
Vad skulle du göra om något av dina syskon startade en anti-twilight grupp?
Förstöra så mycket som möjligt och antagligen fått damp!
Vad skulle du göra om någon addade dig på Msn och hette Edward.cullen@hotmail.com?

Jag skulle acceptera och hoppas att det var han!:D
Vad skulle du göra om du fick reda på att Alice och Jasper hade flyttat in i huset bredvid ditt?
jag skulle sprungit dit och sakt att jag älskar Twilight och er och så skulle jag hoppats att edward och bella skulle komma på besök ((; och sen skulle jag sprungit runt och hoppat och nt vara lungn i en sekund ;D
Vad skulle du göra om Robert och Kristen gjorde slut IRL?
hah, jag skulle fått damp och fixat ihop dom igen ('x

Hmm.. Jag skulle nog inte bry mig så mycket, haha! Jag skule nog bara "JAHA!!! Ah..hm…whatever." x)
Vad skulle du göra om du var på bio på Breaking Dawn (premiär) och så gick du på toa inna filmen började och när du kom tillbaka säger din kompis "Du missade Robert, Kristin och Taylor, dem var här på scenen och introducerade den nya filmen"?

" Attans " :P
Vad skulle du göra om dem beslutade sig för att inte göra Breaking Dawn till film?
då skulle mitt liv gå under ('x hah, nej men skulle ringt till producenten (stavning? ;s) och tvingat dom att göra filmen :D
om du skulle varit i USA och varit i en mataffär och framför dej står robert och kristen vad skulle du gjort? ;D
Skulle säga hej och fråga om jag fick en kram (a) Sen skulle jag gå därifrån alldeles darrig i hela kroppen ;s Sen skulle jag kommer på att jag glömde ta kort & autograf & springa tbx x)
Vad skulle du gjort om din lillasyster (om vi låtsas att du har en om du inte har) blev erbjuden rollen som [SPOILER] Renéesmee? :)

Jag skulle vara glad för hennes skull och fråga om hon kunde ta med mig så jag fick träffa skådespelarna och om inte så skulle jag mörda henne och lägga hennes kropp i skogen (MOHAHAHA!)
Vad skulle du göra om Robert gjorde slut med Kristin för att han var "lagd åt det andra hållet" (vet konstig fråga men fantasin är slut i det här huvudet x))

skulle typ bli "
" sen typ säga "ehm… okeeeeeeeeeeej…O.o" och tycka det var fett skumt att rob plötsligt bara "nej nu gör jag slut med dig kristen för jag är bög"<-- typ iaf 
Vad skulle du göra om du fick reda på att Victoria var ute efter dig? (samma sätt som hon var ute efter bbella) (lite konstig fråga menmen)

typ börja gap skratta och inte tro den somsaa det och sen när jag skulle börja tro på det skulle jag börja undvika killen/ tjejen och typ smyg hata personen men sen skulle jag nog vänja mig och då skulle jag nog vara glad paret!!
vad skulle du göra om du bodde på ett hotell i new york och helt plötsligt knackar det på dörren och Kellan Lutz (Emmett) behöver låna socker för att han lagar panckakor??

#172 Säga att mitt socker också e slut så vi kan gå och handla socker tillsammans, medans jag frågar ut han om allt :D:D
Vad skulle du göra om Robert Pattinson dog imorgon?
typ , skrika NEJ jag vill ju se Breaking Dawn .( inge kul om nån annan som ska spela honom :O Annars skulkle jag faktiskt inte bry mej särskilt mkt ;P
vad skulle du säga om robert pattison åt en smörgås med gurka på ?
♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥
~ Blogg: Laoop.tk ♥
~ Hemsida: Laoop.weebly.com ♥
På en bild eller om man såg honom på riktigt? Om jag såg honom på riktigt så skulle jag fråga om jag fick smaka.
Vad skulle du göra om de ville byta ut Kristen och ge dig rollen istället?
Jag skulle vänligt men bestämt säga att Kristen spelar och kommer alltid att spela rollen som Bella bättre än mig!
Vad skulle du göra om du fick träffa Robert, Kristen och Taylor i samband med Breaking Dawn's biopremiär?

Skrika!! Sedan skulle jag såklart gjort det!:D:D
Vad skulle du gjort om Jasper blev utbytt i den sista filmen(BD)?
Oh , det skulle absolut inte bli bra! men klart att man ville få tag i den som hade bestämt det!
Din favorit i Eclipse? ;)
Alice alice och mera alice ^^
Vad skulle du göra om alla i ''film teamet'' för Breaking Dawn kom hem till dej och ville filma för att miljön och huset var helt perfect för filmen ?

Definitivt! :d
Vad skulle du göra om Ashley Greene visade sig vara sin näst kusin?
Jag hade blivit jätteglad och sett till att få träffa henne och så.
Vad skulle du göra om Jackson Rathbone ville att du skulle hjälpa dem att spela in en låt med 100 monkeys?

Typ sagt eh varför då? jag kan inte sjunga eller något sånt…. men eh okej… Och så klartskulle jag ha fnittrat som en idiot!
vad skulle du göra om du drömmde att taylor hade ett föredrag om att vara skådespelare på din engelska lektion och sen när du kommer till engelska lektionen på riktigt så står han där?
Wow! Jag skulle ha svimmat eller nåt, och sen skaffat en autograf och pratat med honom.
Vad skulle du göra om Renesmee kom och väckte dig en morgon?
#185 Jag skulle ha bett henne ta mej till hennes familj så att dom kunde göra mej till vampyr om några år (a)
Vad skulle du göra om Robert Pattinson dog? [ :''''( ]
Tycka att det var tråkigt..
Vad skulle du göra om Taylor Lautner var alldeles framför dig? ???
Svimma och sen be om hans autograf och sen prata med honom.
Vad skulle du göra om Robert Pattinsons hund sprang bort och du hittade den?

Begära personlig upphämtning av hunden^^
Vad skulle du göra om Taylor Lautner visade sig vara en 51 årig gammal snuskgubbe?
undra om han opererat sej :O
vad skulle du tänka om du vaknade en morgon och kunde läsa andras tankar ?
Jag skulle tänka wow.. men samtidigt vad som hänt..!
Vad skulle du göra om ni sålde erat hus/lägenhet/där du bor och så skulle Taylor Lautner ringa och vilja köpa din bostad??
Med vänlig hälsning,
Jenny

Typ säga att han kan få den gratis om han kan vara med mig i all evighet.:D
Vad skulle du göra om du fick en heldag med Edward Cullen?
Wow! Svimma eller nåt, och sen såklart utnyttja den dagen.
Vad skulle du göra om Summit ville att din lillasyster skulle spela Renesmee i stället för Mackenzie?

Jag skulle blivit chockad då jag inte har ngn lillasyster xD Men om jag hade det hade jag blivit asglad och krävt att få vara med vid inspelningarna och få träffa alla :D
Vad hade du gjort om du hade skickat iväg ett brev till Taylor och så får du ett videomeddelande tbx där han säger till just dig, att du får komma och träffa honom och hela twilightgänget då du verkade väldigt snäll och ett stort fan? :)
Wow, jag hade lätt åkt dit.
Vad skulle du göra om det visade sig att din mamma egentligen var en förklädd vampyr?