Twilight iFokus

Twilight

Etikett: böckerna
Läst 1347 ggr
pwestermark
0

Har jag missat någon bok?

När jag läser här inne om böckerna så blir jag lite förvirrad. Jag har läst: om jag kunde drömma och när jag hör din röst. Har jag missat någon emellan dom två?det står på böckerna att de är boken som blev duccefilmen Twilight och dn andra till nw moon. Ska jag läsa den som bleveclipse sen? Eller finns det någon fortsättni g på någon av de jag har läst? Jag vill inte missa någonting om edward o bella så lite tips vore bra? Utan att försäga er om hur de slutar så att säga.

LaSadie
0

1. Om jag kunde drömma - Twilight
2. När jag hör din röst - New Moon
3. Ljudet av ditt hjärta - Eclipse
4. Så länge vi båda andas - Breaking Dawn

Sen finns det Bree Tanners andra liv - The short second life of Bree Tanner (osäker på svenska titeln) som bygger på de nyfödda vampyr Cullens träffar i Eclipse. Det är en extra bok till tredje boken.

Sen finns det Midnight Sun på nätet som bygger på hur Edward upplever och hans tankar när han möter Bella. Den är inte avslutat då materialet läkte ut på nätet innan Meyers hann avsluta den.

Det kommer komma en slag "uppslagsverk" över karaktärerna i Twilight. Vet inte när bara…

pwestermark
0

Jag köpte bree taners andra liv ,tänkte läsa den nu innan den som hör till Eclipse. Hoppas det är i rätt ordning.

pwestermark
0

Är boken av stephenie meyer:genom dina ögon Twilight.?

LaSadie
0

Bree Tanner boken läsed med fördel efter Eclipse :) Iallafall i min mening.

Nej, det är inte Twilight utan en annan story. Tror det finns en tråd om den boken här….

pwestermark
0

Jag började läsa den igår och jag ångrade mig när jag läste förorden , det avslöjades lite där om bella som jag inte ville läsa. Jag har läst halva boken på engång o den var inte så rolig. Kanske blir bättre om några sidor. Okej men då får jag köpa hem eclipse

EllanA
0

#5 Ge den en chans. Den är jättebra när man väl fått lära känna Bree.