BD: Denali skådisarna
Som vi visste innan så kommer Maggie Grace spela Irina men nu har de andra medlemmarna fått "ett ansikte"
Eleazar: Christian Camargo
Carmen: Mia Maestro
Tanya: MyAnna Buring
Kate: Casey LaBow

Jag är ganska nöjd med de som har valt. Dock tycker jag att de ska byta skådisar för Kate och Tanya… I mitt huvud så skulle det vara perfekt…

Anledningen är att MyAnne ser så… bräcklig ut på bild och jag har fått en känsla av att Tanya är en stark karaktär och Kate är mer bräcklig.
Men YAY att en svenska är med i världens bästa film!
Jag tycker om skådisarna för Kate och Tanya. De passar jättebra, men däremot är jag osäker på Christian Camargo. Tycker inte riktigt att det är rätt, men det blir säkert bra.
Vem är svensk??:p
Tycker dom var ganska bra :D

MyAnna som ska spela Tanya
Hon MyAnna passar verkligen bra som Tanya tycker jag. Och även Casey passar till sin roll.
Alla tre; Tanya, Kate och Irina har fått bra skådespelare som liknar varandra!

Håller med LaSadie, dom kan byta skådisar för Tanya och Kate:p Eleazar och Carmen va nästan precis osm jag tänkt :Dmen inte Tanya och Kate .. Men det blir säkert bra ändå :)
Jag tycker alla är perfekta :D
Jag tycker Carmen var den de träffade bäst med. Tanya känns bara helt fel för mig (håller med #1; de skulle ha bytt skådisar för Kate och Tanya). Eleazar kan nog också bli riktigt bra, jag har inte riktigt haft någon bra bild av honom för mig själv, så jag får väl vänja mig vid den här bilden och se om det känns rätt i fortsättningen. :P
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus