Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 3183 ggr
pebb
0

Twilight-parodi - Vampyrer suger

Såg precis på sf.se att det kommer en parodi på Twilight i augusti "Vampyrer suger", verkar rätt rolig, särskilt när Jacob förvandlas till en chihuahua :P

AnnieLarsson
0

Hahah JAG ÄLSKAR DEN! XD

Kommer DEFINITIFT se den! XD

Älskar när "the wolf pack" börjar dansa till "It's raining men" XD

spiritedaway
0

man måste ju nästan se den Tungan ute jag har dock inte särskilt höga förväntningar. Vissa parodier blir klockrena, men vissa brukar bara bli löjliga. 

typ sådär så att risken finns att det enda som är roligt har man redan sett i trailern.

Yaeko
0

Den ska jag självklart se! Verkar faktiskt bra men det kan dock vara som #2 säger tyvärr

Lindzen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hehe trailern är bra så jag hoppas hela filmen också är det :P Kan inte sluta skratta åt den xP

(lägger upp trailern ifall någon inte har sett den)

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se

kaka1234567
0

Asså den där va ass kul hahahaSkrattande

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

LaSadie
0

LOL, men kommer nog vänta tills den kommer på DVD Glad

KitoBonito
0

HAHAHAHAH OMG DET ÄR DET BÄSTA JAG SETT EVER *länkar vidare*

emeliekarlssoonn
0

HAHAHA!
Det är så min humor. C:  Totalkass I know. xD

Zakaraa
0

Haha den där måste man ju se :P
Fast jag tror precis som #6 att jag väntar på DVDn

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Duffismylife
0

Jag vill oxå se den!! den verkar vara skit bra:D eller så är det en sån film som dom sätter inn allt roligt i trailern och sen  är det inge mer…

TerriZue
0

Haha, den verkar rolig men jag väntar nog också tills den kommer på DVD. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

hannakb
0

jag bara måste se den! fast jag håller med, kanske nåt som man köper för en lite billigare peng  på dvd

Mimmulih
0

jag älskar trailern men själva filmen är en besvikelse faktiskt inte alls lika roligt :S

hannakb
0

#13 har du sett filmen? Fattade inte riktigt inlägget … Skäms

Zakaraa
0

#13 filmen har ju inte kommit ut än ;O

hannakb
0

#15 Va det jag mena, fatta inte nånting just nu… o__O

LaSadie
0

#13 kan ha sett filmen i tex USA där den troligen redan har kommit ut i Skrattande

hannakb
0

#17 Tror du? Bara att vänta på svar från #13 Skrattande

Mimmulih
0

ja jag har sett den :) men det var från twifans.com och på internet men med dvd kvalitet så jag kopplade in tvn till datorn..jag tycker inte ni ska lägga pengar på denna film till bio biljetter eller något om ni ens lite är osäkra den är verkligen inte så bra :S

kaka1234567
0

kan du länka ??

_Mvh kaka
_

Medarbetare på Arabiska fullblod,Burfåglar,undulater,Irish Cob och NH ifokus

teamedward
0

HAHA ska lätt se den! Brukar tycka att parodier kan vara rätt löjliga, men nej, denna måste jag helt enkelt se ;)

[molly-macy-ajax]
0

måste se den XD verkar sjukt rolig tkr jag XD

[Fruktiz]
0

Trailern är jätterolig, men vet inte om jag ska gå på bion eller köpa dvdn.. Skrattande

Linus-the-bunny
0

har sett den - den är askul hihi XD

Mimmulih
0

jag har tappat bort länken :S! men man kanske hittar den om man googlar lite? jag brukar gilla parodier oxå men denna var bara så dåligt gjord, trailern var asrolig men ja..filmen not so much..

KitoBonito
0

Jag såg just en workprint av filmen - SPOILER AHEAD:

Det fanns några få roliga bitar i filmen men allt som allt förstår jag inte varför filmen existerar. Det finns ingen mening med den!

hannakb
0

Mina kompisar och jag garvar typ ihjäl oss när vi ser filmen, men jag är bra osäker på den …. kanske att man hyr den billigt nånstans?

TerriZue
0

#26 Men det brukar väl inte direkt finnas någon mening med parodier… förutom att driva med originalfilmerna och det tycker jag det verkar som att den lyckas ganska bra med. Handling och liknande brukar vara ganska oviktigt i såna filmer, så länge de lyckas trycka in så många skumma scener som möjligt brukar de vara nöjda. :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

KitoBonito
0

Sant, men mycket var skräp liksom, inte roligt över huvudtaget.. Men visst, sånt förekommer också.. Tänkte mig ändå något mer välgjort.

emms
0

Tänker inte gå på bion men jag ska se den :)

Emma

Brownie
0

Kommer kanske gå på bion ;)

elinskogsberg
0

Den var skit dålig… tyckte inte att trailern var rolig heller… Det var verkligen allt annat än min humor helt enkelt

Ilya
0

Måste hålla med #32.. tråkigaste jag sett på länge Obestämd

RenesmeeCarlieCullen
0

Den verkar rätt rolig :) Fast ändå lite "löjlig", enligt mig… Men ska se den ändå :D

linnearydqvist
0

SÅÅÅ min humorrrrrrr! :D:D

även om jag gillar Twilight så älskar jag twilightparodier av hela mitt hjärta :) det skönaste med trailerna var lätt när två tjejer med team edward och team jacob tröjor kom haha xd

LaSadie
0

Alltså, det känns som den kommer vara som scarymovie. Så dålig att man bara skrattar typ hela tiden Skrattande

LlinneasFoto
0

Usch, hatar bara trailern. Förstör ju hela sagan..

RenesmeeCarlieCullen
0

Jag håller med #37. Visst, den kanske är rolig, men vissa kanske får en dålig uppfattning om Twilight efteråt?:)

Linus-the-bunny
0
#37 AA  om man typ gillar en film mkt sen så gör dom en parody då tkr man inte att det är lika roligt .
Ilya
0

#39 Jag kan gilla en parodi av en film jag gillar, inga problem alls, men denna film var helt enkelt inte min typ av humor. Helt enkelt dötrist, 3 årings humor på det hela i mina ögon!

Linus-the-bunny
0

#40 ok men jag brukar vara så :)

Fling-pling
0

Den ser väldigt kul ut, jag och min kompis ska se den!!!

Jag tycker att det är roligast på slutet när Team Jacob-tjejen slår till Team Edward-tjejen med spaden, det gjorde hon rätt i! XD

Birke
0

Ska helt klart se den xD Tkr att Twilight filmerna är det sämsta jag har sett och helt saknar handling, medans böckerna är bättre.

LaSadie
0

Finns en tävling på Bilddagboken.se

RenesmeeCarlieCullen
0

Håller med #39 & #37 verkligen……..!

spiritedaway
0

#39 Det blir ju snarare tvärtom för då förstår man oftast skämten bättre :P Jag gillar verkligen Twilight men såg fram emot en bra parodi.

Sett den på nätet (dålig kvalitet men ändå) och den var tyvärr riktigt dålig. Det fanns några roliga saker i filmen. Men allt som allt blev det tyvärr en riktigt kass parodi :/

emms
0

HAHAHA! Såg den nyss. Jätterolig ju! xD Skrattade högt flera gånger (A)

Emma

RenesmeeCarlieCullen
0

#47 Du menar att du såg trailern va?:D XD

emms
0

#48 Nä såg filmen ;)

Emma

[molly-macy-ajax]
0

#49 Visst är den bra  ^^ !!!!! hahahaha XD

RenesmeeCarlieCullen
0

#39 Men den har väl inte kommit ut än? xd Har du laddat ner den då eller?:)

emms
0

#50 Ja xD Skitrolig! :)

#51 Kollade på internet ;)

Emma

hannakb
0

#52 Hur kollade du på internet??Förvånad

emms
0

#53 Streamar ;)

Emma

hannakb
0

Oki! :D

Fling-pling
0

Filmen har premiär på onsdag!!!

Izan
0

Ni som har sett den på nätet kan väl länka eller ngt? =)

emms
0

Länk

Kan komma upp lite fönster men bara att klicka ner :)

Emma

Izan
0

Tack så mycket! =)

Zakaraa
0

Är det bara för mig som det hackar något otroligt?
Har provat att vänta i en timme så den skulle få ladda men det hjälpte inget alls

emms
0

#60 Jo det hackar som fasen. Blir dock bättre om man stänger av allt annat och loggar ut från msn osv :)

Emma

Zakaraa
0

Ah missade msn :P Får prova att stänga ner det också ^^

ceciliasinicka
0

Jag fick filmen av min mammas kille i fredags och den är skitrolig! Man kan inte låta bli att älska den ;)

Denna kommentar har tagits bort.
LaSadie
0

Reklam för filmen går nu på tv och med den rösten så blir man inte speicellt sugen. NOLL energi :P

Zakaraa
0

Även fast jag inte tycker om komedier alls så va den här helt OK att kolla på. Vissa skämt var väll inte precis min humor men den var ju inte dålig
Älskar slutet Oskyldig

Arinya
0

hahah såg den idag på bio fy va rolig den va hahahahahha :P

hade läst nån annanstans att ett Twilight fan blivit  jättearg baraför att dom gjorde en parodi hahahaaha jag är twilightfan och älskade den haha ha lite humor :P

haha till er som inte har humor och kan skratta åt de här allt jag säger är : haha life sucks, move on :P :D

spiritedaway
0

#67 jag tycker faktiskt det är jättekonstigt. Men en sån person kanske inte gillar parodier alls. För om man är ett twilightfan har man nog rätt så bra koll på det och då har man nog oftast lättare att förstå skämten. Har man noll koll på Twilight kommer man ju typ inte fatta nåt :P 

Tyvärr blev jag väldigt besviken på parodin. Men vissa delar var roliga. 
Det som var bäst har med team edward och team jacob att göra. :P

pebb
0

Hahahha, jag tyckte den var rätt kul, mycket var min typ av humor.

Yaeko
0

Jag blev väldigt besviken på den här filmen faktiskt… Den var rolig ett fåtal tillfällen. Nä, The Hillywood show gör mycket bättre parodier på Twilight!