Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1375 ggr
wilda-zero
0

Vilken var bäst?

Vilken film tycker ni är bäst?/ kommer bli?

• Twilight
  • New Moon
  • Eclipse
  • Breaking Dawn part 1
  • Breaking Dawn part 2

???????

(Då menar jag inte historien, utan hur filmerna är gjorda mm)

Sandera-
0

Hittils tycker jag Eclipse. I den scenen där Bella "klappar" Jake (som varulv) så ser man varje hårstrå i hans päls. Jag tycker hela filmen var bra gjord & hade en annan "teknik" eller vad man ska säga?

Men jag tror även att Breaking Dawn 1&2 kommer bli väldigt bra gjorda då jag tror att det är väldigt mycket där dom dom kan göra underbart bra med hjälp av Datateknik med :)

Twilight & New Moon var ju bra. Men nu var det ju om hur dom var gjorda. Alla är lika "bra" med Eclipse är bäst gjord, enligt mej :)

LaSadie
0

Jag hoppas på att Breaking Dawn part 1 blir bra om den slutar på rätt sätt Glad

teamedward
0

Hittills gillar jag Eclipse bäst, men jag tror att i slutändan kommer Breaking Dawn 1 & 2 bli riktigt bra, tror det kan bli väldigt häftiga filmer om de inte sabbar alla specialeffekter som kommer att behövas.

AnnieLarsson
0

Hihi längtar till Breaking Dawn part 1, jag tror alla vet varför (A)

Callibus
0

Eclipse!!! både som bok och film!!!!

Frogge33
0

Jag tycker både Twilight o Eclipse Glad Men Eclipse är jätte bra som bok! Längtar verkligen tills Breaking Dawn part 1, jag tror att den kommer bli riktigt braFlört

// Matilda

pebb
0

Eclipse än så länge, men vi får se när de andra kommer, antagligen kommer jag tycka att de är bättre.

TheTwilightSagaFan
0

Antagligen blir båda Breaking Dawn-filmerna bäst, för den boken är HELT KLART bäst! (:

Annars Eclipse :D

elli-kleo
0

part 1 och part 2 ?

blir den uppdelad i två delar?

är inte så insatt haha

- Medarbetare på Fälttävlan ifokus

Anema
0

#9 - Ja, det är så det är tänkt nu i alla fall! ;D

Hittills tycker jag att Eclipse är bäst, men tror att
Breaking Dawn 1 o 2 kommer vara bäst, vi får se! :)