Officiellt ett par?
Har ni sett bilderna? Läst uttalandet?
Det mesta tyder på att många fangirls väntan är över; Kristen och Robert är ett par!
Skvaller pressen är ju duktiga på att ändra & vrida på allt, det är inget som säger att detta är sant. Hade nog hellre hört dom säga det än att se ett par bilder. Tycker synd om stackarna som blir jagade av papparazin (stavas?) hela tiden :/
Men är det sant så kul för dom :)
www.JennyLiljedahl.webs.com / www.Jennypetronella.blogg.se - Besök! :)
Med tanke på hur verkliga bilderna är och uttalandet från "a producer for Twilight" (citat från länken längst upp)
så känns det ju äkta nu.. I och för sig står det inget namn för vem som skulle ha sagt det där så det skulle ju kunna vara påhittat det också..
Ack ack, ja men i kan väl hoppas att det är sant? Jag tycker de verkar passa så grymt bra ihop!
Jag är glad för dem, men tycker att de kan låta dem vara nu. De har inte gjort ett officiellt uttalande, så jag kommer inte dra några slutsatser innan jag får höra/läsa det.

Jag är också glad för deras skull om de nu är ihop.
Absolut hade man ju önskat att de fick ha sitt privatliv men de är ju extremt populära nu så jag kan inte direkt gå och muttra över att alla papparazis följer efter dem, det känns oundvikligt. Och så VILL jag ju veta hur det ligger till, so I can't help myself ;)
Tror nästan att för deras egen skull, om det stämmer, att det vore bättre att gå ut med det officiellt, inte för att de kommer bli lämnade ifred ändå, men är det officiellt så behövs inte samma typ av snokbilder.. Nu blir ju varje sån här grej extra spännande och uppförstorad.
Ja absolut! Om de nu är ett par (vilket jag verkligen tror) och har varit det länge så tycker jag också de skulle ha gått ut med det redan från början. Det har liksom blivit en sån "big deal" av det och de har bara gjort det värre för sig om man säger så :P Hade de bara varit öppna om det redan från början hade folk inte tyckt att det vore så konstigt.

måste ha hamnat efter lite.. var kristen inte tsm med michael angarano?

#8 Hon var tillsammans med honom. Men enligt imdb så slutade deras förhållande i slutet av 2009

Även fast jag hoppas så kommer jag inte tro på det innan dom säger det officiellt i en presskonferens eller något sånt ;) Haha. Visst en video, men det går ju också klippa.
Minns en gång att jag såg en video på aftonbladet typ att Martin Stenmarck och Singing-Bee-Hanna (visst är/var dom tillsammans?) bara var tillsammans för att det ser bäst ut med två kändisar, för att det ska synas utåt eller något sånt där -.-'