Robert som person
Jag skulle gärna vilja veta hur ni har fått för bild av Robert Pattinson. Ex tycker/tror du att han är snäll, lugn, generös, galen, vimsig, glömsk, sympatisk, eller nått annat adjektiv du tycker passar med Robert.

skabbig :D Första gången jag såg han var på Jay Leno och då såg han inte speciellt fräsch ut 

#1 haha, okej 

Haha jag tycker han verkar lite crazy faktiskt!
Typ detta klippet, 1,43 och framåt, vad gör han? ;) Haha

#3 haha xD
Jag har fått uppfattningen att han är omtänksam men ganska konstig :P och dessvärre håller jag med om att han ofta ser ganska skabbig ut, synd med tanke på att han är snygg när han är upp putsad :P
Jag tycker han verkar ha en rätt rolig humor, men annars vet jag inte, haha.
Min uppfattning är att han har underbar humor, han verkar blygsam och ha problem med sitt utseende från och till. Lite smått impulsiv .. "Konstig" som folk kan uttrycka det, men jag är så sjukt konstig själv så jag brukar oftast tycka konstiga människor är fullkomligt normala :P Lite bättre än normala.
Men jag tycker det är olustigt att uttrycka mig om folk jag inte känner, speciellt när andra PÅSTÅR saker, snarare än tror.
#7 - Håller med dig, vi har nog ganska lika uppfattning. ;)

jag tycker det är roligt att läsa vad andra ha fått för intryck :P och jag håller med #7 att svårt att säga nått om en person man har fått lära genom intevjuer (?) och utlåtanden
Jag har fått en väldigt positiv bild av honom. Han tar inte sig själv alltför seriöst, skämtar gärna och har en galen humor. Jag gillar också det faktum att trots att han är så framgångsrik så har han inte blivit sådär divig och låtit det stiga till huvudet, han håller liksom en lagom profil. Han verkar väldigt trevligt, snäll och helt enkelt som en väldigt go person.
Att killen dessutom är galet snygg gör inte saken sämre, även om det inte har mycket med personligheten att göra, hehe.

Jag tycker det är ett stort plus att Robert inte är divig eller han är en person som gör skandaller som ex Lindsay Lohan eller Paris Hilton (kanske skulle vara bättre med manliga skådespelare men kom inte på några ;) )
Word!

#12 Haha måste passa på att fråga! Vad menas när man skriver "word"?
#13 Haha, typ "Bra sagt, jag håller med!" ;D
Allt jag hört om honom har varit att han är väldigt "down to earth", väldigt rolig att umgås med, har även hört att han skämtar hela tiden och det är inget negativt :P
Det enda negativa av honom tycker jag är att han röker :(
Tror inte att han hade klarat sig så här långt i karriären om han inte hade haft en så bra personlighet :)

#15 Men va!? RÖKER HAN? :(:(:(:(
f*n Robert…
Får alltid något gentemot människor som röker. *ta det inte personligt ni som gör det!*
Haha. Men inget kan väl få mig att sluta gilla honom ;D
Han är en av de få personer som får rökning att se sexigt ut.

Han verkar skön!! Lite knasig… skit rolig…. Haha!!! härlig person… Lite lömsk… skön… vad mer kan man säga?? XD

#18 lömsk… hmm… ja det kanske han är när jag tänker på det :P
# 15-16 - Enligt hans myspace sida så röker han inte.
Wow, den där myspace-sidan verkar extremt fake o.O Finns det bevis på att det är han?!
# 20 - Vet inte.. men han skriver att det är han och inget fan till honom, och att det upp till en själv att tro honom eller ej.
Men något bevis finns det nog inte.. ;)
Mjo, men så skulle ju vem som helst kunna skriva :P
Jag har svårt att tro det är han, med tanke på hur löjligt plottrig hans sida ser ut. Drakar och HP och allt det där glittermojset.
Vem vet, jag kankse har fel!

det finns ju bilder på att han röker!… Men han kanske har slutat??! who knows, who knows?

Jag tror att han fortfarande röker, men e glad för hans egen bästa om han har slutat

väldigt många feströker, är nog sånna bilder ni sett =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#26 feströker på jobbet, tror inte de, tyvärr :/

mja who knows, senast igårkväll rökte min gode väl lite för att han var trött och ville orka med det sista på jobbet. har en annan kompis som snusar för att hålla sig vaken när hon pluggar. ingen av dom är beroende =)
kanske är det så att Rob är rökare, kanske inte =)

# 28 Rob har iaf rök i Remeber Me och jag har sett att han har rökt när han håller på att spela in Water for Elephants.
Hur vet man att man inte är beroende för en man har försökt att sluta?

#29 du vet att du är beroende när du försöker sluta…

#30 +1 på det!