Kristen Stewart som Bella
Varför tycker de flesta att Kristen Stewart inte alls är bra som Bella? Jag tycker att hon är helt perfekt! :D:D

Vet inte, många läste ju böckerna innan man såg filmen. Själv var det tvärtom, såg filmen innan jag läste böckerna och tänker på skådisarna när jag läser
Tycker att hon har växt in sig i rollen som Bella, var en stor skillnad att se henne växa in sig i rollen när man såg alla filmerna i rad när det var Twilight movie night.
Jag tycker också att hon passar bra, fast jag såg också filmen innan jag läste böckerna. Däremot tycker jag att hon ler för lite, Bella är ju en väldigt glad person som ler mycket, men Kristen är kanske tillsagd att bete sig så här. Tycker också att hon blir bättre hela tiden!
Fast via böckerna har jag inte fått känslan av att hon är en "väldigt glad person" :P Eller är det bara jag? Hon ler när hon ska liksom, inte mycket mer än så.
Som jag sagt i någon annan tråd tycker jag att filmerna är så pass allvarliga att det blir få lättsamma stunder hon kan le i. Men när det väl är så tycker jag hon ler så bra man kan!
Tack för alla kommentarer! :) Nu förstår jag lite mer varför alla tycker så :D Jag såg filmen innan jag läste böckerna & då tänkte jag liksom Bella som Bella, men jag vet ju inte vad jag skulle ha fått för uppfattning om Bella innan jag såg Kristen som henne. Men jag tycker inte så mycket att Bella uppfattas som en "glad person" :P
I böckerna så ler hon mycket mer och i NM när hon är över den värsta perioden efter Edward har hon och Jake väldigt roligt och skrattar mycket. Tycker Bella är lättare att tycka om i böckerna eftersom hon har mer än en sida. Problemet med filmerna är väl som alltid, tidsbrist.. Dom hinner inte få med allt. Men jag tycker ändå att Kristen gör ett bra jobb som Bella! 
Jag läser 1:an igen, för typ 7:e gången, & nu tänkte jag på om Bella uppfattas som en "glad person" & jag fick en annan uppfattning om innan. Hon ler väldigt mycket i början när Edward och hon träffas liksom, men i filmen visar hon nästan aldrig att hon är glad eller ler & så. Visst, hon spelar en bra Bella iaf, men det är lite annorlunda i böckerna:)
Tycker hon blivit bättre och bättre för varje film. ;)
Helt okej som Bella, absolut. Men jag tror säkert det finns flera som skulle kunna ta rollen lika bra!
Jag gillar Kristen som Bella, hon gör det jättebra tycker jag!