Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 1064 ggr
EbbaB
0

Uppsats om Robert Pattinson

Vi jobbar med Twilight i skolan ( jättekul tycker jag :D ) och då får man välja bland lite uppgifter man ska göra. Då har jag valt att skriva en uppsats om Rob, så ni får gärna skriva massa roliga saker ni vet, eller länka till bra hemsidor om honom :D

Brownie
0

Vad roligt! :D

Det finns säkert en hel drös med info om Rob här inne :)

• Ehm du vet säkret en del om Robban redan
  •  t.ex att han nyss spelat in en film som heter Remember me
  •   det går rykten om att han inte duschar eller tvättar håret för att skrämma bort paparazzis och närgående fans.
  •  Han gillar inte skorna Uggs.
AnnieLarsson
0

Heheh jag vet mycket ehm ehm *host* äger inte alls en av hans biografier (A)

• när han var liten brukade hans syster klä ut honom som tjej och presentera sig som Claudia
  • han har blivit relegerad från skolan en gång
  • han är 1,85 m lång
  • han har 2 systrar som heter Lizzie (Elizabeth) och Victoria
  • han växte upp i Barnes, London

Kan massa mer men pallar inte skriva det här :P

LaSadie
0

det som jag vet typ, han har vart modell

EbbaB
0

Tack så mycket :D Kan säkert använda det ni har sagt ;)

Om någon annan vet något roligt så skriv gärna! :D

teamedward
0

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH. Fyfan vad avundsjuk jag blir, jag vill också jobba med Twilight i skolan! <3

EbbaB
0

#5 Hihi, hur kul so helst! :D

Det e bara o fjäska på, det funkade för mig ;)

heffaklump
0

Hela min klass skulle typ skrika NEJ!! om jag lyckades få en lektion med Twilight x(

teamedward
0

#7 Haha samma här… den enda som skulle uppskatta det riktigt är jag. Sen kanske typ två-tre som kanske inte skulle direkt spy. Men resten skulle nog hoppa från en bro eller så.

EbbaB
0

Vi har ganska många tjejer som har läst böckerna i min klass, så det var nog också lite avgörande :)

AnnieLarsson
0

Hehehe man kan ju alltid försöka :D

bustroll
0

Vet någon varför han blev relegerad från skolan? eller är det vanligt i England?

TheTwilightSagaFan
0

Guud, va roligt att jobba med Twilight i skolan! Vi gör aldrig nåt sånt kul i skolan ju .., vilken klass går du i? (: Jag kan typ massor om Twilight, så skulle nog va ganska bra på det då, & kanske skulle gilla skolan mer då? ;p

EbbaB
0

#12 Sjuan, börjar åttan till höst. ;)                                              Haha, engelskalektionerna blev  i alla fall deffenitivt mycket roligare! Glad

Jag fick faktiskt ihop en rätt bra uppsats om honom, (enligt min lärare), fick ihop en del fakta som vissa andra inte hade, så tack så mycket allihopa :)

TheTwilightSagaFan
0

Jag ska börja sjuan i höst :D Ska verkligen tjata på mina lärare! 8''D

bustroll
0

Jag kan ju bara dröma om att få jobba om Robert, ska ju börja 1an på gymnasiumet där et går övervägande killar xD

EbbaB
0

Haha, vi fick göra massor som hade med Twilight att göra, vi kollade på filmen, fick skriva en uppsats om valfri huvudperson eller om en av skådespelarena och sen så gjorde vi ett grupparbete så då skulle man skriva om Forks och en massa annat kul :D

Callibus
0

Han pratar med bebis röst när han vinner eller lyckas med något!! haha