OT: Dexter
Är det bara jag som tycker melodin i Dexter (spelas i början av varje program tror jag) liknar melodin i Twilight som spelas när Bella & Edward sitter i trädet? kan spelas i andra scener också, är inte säker. I vilket fall som helst, tycker dom är jätte lika och tänker på Twilight varje gång jag hör den, haha 
Jag tycker inte det är så likt. Tror jag då inte :P haha
Haha jag har då aldrig tänkt på det :P Tror nog jag skulle ha gjort det om jag tyckte det var likt.
För övrigt: Dexter <3

#2 - det är stört bra! 
#3 Stört kan man banne mig kalla det ;D Det är liksom en så skön kriminalare där mördaren är huvudperson, fett coolt! Sen att han bara dödar elaka människor gör ju bara saken bättre.
Helt underbar serie. Längtar tills nästa säsong! Hatade slutet i förra. Eller det var ett bra slut, men gillade inte vad som hände ;P
Men nya säsongen har precis börjat? På svensk TV iaf. Du kanske ser de amerikanska på nätet? ;D
#6 Hehe. Japp 
Okej, det gör inte jag :P Jag följer tyvärr inte serien så intensivt som jag skulle vela!
Jag kunde inte låta bli haha
Ååååh jag älskar Dexter :D Hur långt har ni sett?? :)
Asså de sista jag såg var inte kul!! lixom hemskt typ XD fast det var ändå ganska bra slut :D men jag vet inte om alla ni har sett de så jag ska int säga ngt :D