BD|| spoiler! vad vill du se i breaking dawn ?
Min fråga är enkel, vad ser ni mest fram emot att få se från sida i boken på skärmen? vad vill ni ha med??
Själv vill jag ha det då Bella ska vara snygg som en modell och åka för att ta reda på vad alice tipsat henne om då hon för renesmee till charlie , J jenks och allt det!

#1 Hahaha. Sexandet och blod vill jag se 
haha okejs (Y) eftersom jag vet att det inte kommer vara något så att säga "väldigt" sexande i den eftersom MR skiver scriptet till PG-13 så tycker jag för mig att bara de blir som i boken iallafall eller som i Eclipse att det typ börjar och blir"snällt" filmat sedan…. men vet inte riktigt..vi får se hur det blir helt enkelt..
Jag vill se Bellas blåmärken efter you-know-what.. Jag vill se när Edward tvingas bita i henne när hon "föder" eller vad fan det nu är som händer i en scenen. xD
Jag vill se när Bella lever sitt nya vampyrliv, hoppar och springer och allt det där. Och jag vill se hennes reaktion när Jacob har imprintat på bebisen. :P
OCH BRÖLLOPET. Med Jacob och allt det där. Snyft!
Sex. Haha, vi låter som ett gäng sexdårar, men faktum är att jag, och säkert många med mig, blev besviken när jag läste och blev totalsnuvad på de saftiga delarna. Genom tre tidigare böcker har jag, och Bella, längtat efter denna speciella händelse, och så var det inte mer än så. Jag trodde jag missat något och bläddrade tillbaka en sida för att kolla. Så, sex. Okej, jag är inte ute efter någon slags porrfilm, det ska ju vara fint och romantiskt och allt det där, men ändå, lite kan de släppa loss tycker jag så att vi får lite mer än vad vi fick i boken.
Men precis som #3 skulle jag helst vilja ha allt, hela boken, men det går ju inte. För mig är det viktigt att de fixar de speciella händelserna jävligt bra; när de berättar för Charlie (haha, kan nog bli en rolig scen), bröllopet, Isle Esme (inkl. scenen där de badar i månljuset tillsammans + sexet), Renesmee, kriget. Och att de får till Jacobs del på något bra sätt.
Sex, romantik, våld.

#6 Visst gör man det. Men instämmer, jag blev såååå besviken när inget var med och de bara vaknade upp i sängen. De kan göra det romantiskt, Den blå lagunen feeling mer 

håller med er, sex!
det skulle vara kul om dom fick med bellas reaktion som den är i boken när hon får veta att jacob har imprintat på renesmee. och när hennes och emmetts armbrytning, haha!
#5 - bröllopet måste dom ha med! det måste vara fint i filmen, med bella och edwards dans! och bellas och jacob moment också, eller vad man ska kalla det. det måste bli en riktig lipar-scen!
SEX! (a)
och alla Emmetts gliringar efter att hon blivit vampyr XD

Jag håller med övriga talare, SEX! :)
Sen ser jag fram emot att se själva förlossningen och Renesme! Jag undrar verkligen hur dom ska göra med henne.