Byta ut Jake i Breaking Dawn?
Hörde av min kompis att dom skulle byta ut Jacob Black i Breaking Dawn, stämmer det? 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Nej det tror jag inte. De kanske skulle byta ut honom förut men han började ju träna och bygga upp muskler så han skulle få behålla rollen:) Så jag tror inte att de kommer att byta ut honom heller:)
Jag HOPPAS verkligen inte att de byter ut Jake.
Med vänlig hälsning,
Jenny

#0 Nej det stämmer inte! Han har skrivit kontrakt att vara med i Breaking Dawn precis som Kristen och Robert 
Okej, puh! 
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

Tycker han passar som Jacob. Han ser nästan ut som en varg 
# 6 Haha XD
Denna tråd kan nu stängas då jag fått den information jag behövde ;)