Twilight iFokus

Twilight

Etikettskådespelarna
Läst 772 ggr
Kassy
0

Byta ut Jake i Breaking Dawn?

Hörde av min kompis att dom skulle byta ut Jacob Black i Breaking Dawn, stämmer det? Gråter

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Endroppeihavet
0

Efter lite kollande på nätet kan jag inte hitta något som skulle styrka att Jacob skulle bytas ut, hittade dock flera källor som sa att han skulle vara med.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

halloonsodaa
0

Nej det tror jag inte. De kanske skulle byta ut honom förut men han började ju träna och bygga upp muskler så han skulle få behålla rollen:) Så jag tror inte att de kommer att byta ut honom heller:)

teddykaniner
0

Jag HOPPAS verkligen inte att de byter ut Jake.

Med vänlig hälsning,
Jenny

LaSadie
0

#0 Nej det stämmer inte! Han har skrivit kontrakt att vara med i Breaking Dawn precis som Kristen och Robert Glad

Kassy
0

Okej, puh! Skrattande

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

Linus-the-bunny
0

Tycker han passar som Jacob. Han ser nästan ut som en varg Cool

Kassy
0

# 6 Haha XD

Denna tråd kan nu stängas då jag fått den information jag behövde ;)

Inlägget är låst för nya kommentarer