Twilight iFokus

Twilight

Etikettfilmerna
Läst 1623 ggr
[chriistina]
0

Twilight Movie Night

Vem ska gå och vart? Skrattande

Jag var lat och steg upp sent, men min storebror satt och vaka sen halv sju. Men vi kom inte in och kunde boka fören åtta! Och då var såklart nästan alla slut. Men vi fick plats och kommer gå i Malmö.

LaSadie
0

Jag hade faktiskt inte tänkt att gå… men jag köpte två biljetter. En till mig och en till sambon. Får se om han är pigg på idén annars har jag en biljett till visningen i Västerås Skrattande

Endroppeihavet
0

Ja, i city sthlm var alla biljetter slut. Som tur e skulle jag inte gå i city och fick två KICKASS platser i mitten.

Undra om det kommer vara tv¨å pauser? Hoppas toakön inte är för lång..

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Jensa90
0

jag och fästmannen ska troligen gå i Täby (sthlm)
  beror mest på om han har lust, jag vill iaf. =)

Resistance is futile. 

[chriistina]
0

#2 Där kommer nog vara pauser mellan varje film? Så två pauser då.

Endroppeihavet
0

#4 Jo men det borde det ju vara :) Så vi kan köpa mer snacks.. Haha.. Dom kommer casha in den kvällen!

[chriistina]
0

#5 Fast de bjuder ju på popcorn och läsk, samt lättare förtäring, vad det nu är. Iaf här ^^ Fast massa godis lär jag behöva också :)

hurricane
0

Jag ska gå!
Hade ställt klockan på 7, men vaknade inte när den ringde :( så jag kom inte upp förens 11. Skyndade mig till datorn och som tur var fanns det fortfarande ett par platser kvar. Fick två helt Ok platser i mitten lite på kanten.. Jag ska gå på Heron City i stockholm. Det ska bli så kul.
Undrar hur trött man kommer vara när man åker hem sen. Haha.

Endroppeihavet
0

Funderar på om ska vara riktigt pjoskig och ha med sig en filt och sockor. 29 juni lär man ju inte ha på sig mycket kläder… Och sen kommer man in på biografen och det är svinkallt!

AnnieLarsson
0

Vet inte om dom kommer ha något liknande i Hässleholm men isåfall ska jag gå :p

Peppe
0

Vi fick inga biljetter för den där jäkla skitsajten SF tog inte emot vårat bankkort. åååååh Skrikandes

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

emms
0

Jag och en kompis ska gå i Växjö :D

Var ju på twilight+new moon förra året så klart jag ska gå denna gången med ;)

Vi sitter längst fram som vi brukar göra ;D Alltid när vi går på bio sitter vi längst fram ;)

#10 Det problemet hade vi med :O Min pappa kunde inte och min kompis mamma kunde inte. Den enda vi hade kvar var hennes pappa som kunde, sån tur ;)

Emma

TerriZue
0

Jag och min syster ska gå på Heron City. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Peppe
0

#11 skulle också gått i växjö… men förra året öppnade dom väl en salong till? det är vad vi hoppas på att dom ska göra nu iaf. vi gick ju också på tw.+nm när det var och då använde vi den ene pappans kort, men han glömde lämna det hemma den här gången och när han väl kom hem från jobbet var allt fullt =((

emms
0

#13 Men det är ju 17 platser kvar? :O

Emma

Jensa90
0

Vi stressade iaf inte, och gick till biografen efter att vi vart hos barnmorskan i täby, och fick oss varsin biljett. =)  andra rade tror jag det var, ganska så i mitten. =)

Resistance is futile. 

Peppe
0

#14 men det är så dåliga platser och vi är 3 st =)

emms
0

#16 Okej :( Synd.

Förra året satt jag och min kompis på helt olika rader ;) Det var inte kul alls (A)

Emma

[michaelalundgren]
0

Jag och min bästa tjejkompis ska gå :)

Hon bjuder mig på det.. Är överlycklig. Vet dock inte vart, men i Stockholm någonstans.

Endroppeihavet
0

Såg precis att det ingår popcorn, läsk och ngt annat i priset ^^

Gissar på liten popcorn, liten läsk då eller? Och ngn godispåse kanske?

Men ändå, kul ju!

emms
0

Snart är det ju! :D:D

Emma

[chriistina]
0

#19 Ska man se 3 filmer borde man får lite mer än en liten tycker jag… typ fri tillgång :P Man orkar ju ändå inte äta hur mycket som hälst.
Sen får man ju mat med, min bror fråga och de sa man garanterat blev mätt iaf ^^

LaSadie
0

Ni som vart på det innan. Är det några längre längre pauser mellan? Typ så man kan äta eller liknande….

Endroppeihavet
0

#22 Nä en kvarts paus ungefär, man hinner iaf inte iväg och äta middag.

LaSadie
0

Ligger en McDonalds preciiis utanför biografen här i Västerås :D Men jag tänkte eftersom det är två filmer man ska se innan Eclipse. Borde vara en liten längra paus. Hon jag ska gå med gick på Sagan om Ringen maraton för ett par år sedan och då hade de en längre paus på cirka en halvtimme mellan någon av filmerna.

emms
0

På lucia natten var den en lite längre paus har jag för mig :P

Man kan ju alltid springa över lite snabbt och smyga med lite mat till bion (A)

Emma

Belindaa
0

Åhh, skulle så gärna vilja gå på det här! Synd bara att det inte finns något i närheten av där jag bor :(

lindelind
0

Är så fruktansvärt arg på mig själv för att jag ännu inte hunnit fixa legitimation. Blir arton i år och förra året kom jag och min kompis knappt in på midnattsvisningen på biopalatset i göteborg. De krävde legitimation från alla och många fick gå därifrån besvikna. Jag och min kompis var de enda som stannade kvar tills det inte var ngn annan kvar och då var hon snäll och släppte in oss ändå. Vi hade verkligen tur!

Det står ju på SF att biopersonalen ska kontrollera om de är osäkra men de kontrollerade verkligen alla! förutom de som synligt var i åldern 25+.

Jag och mina två kompisar har fixat biljetter till Twilight Movie Night på samma biograf, de har leg men inte jag. Är rädd att jag inte ska komma in. Någon som har några idéer, tips eller ngt?

Mixie
0

#27 Har du inget pass? Eller om din mamma eller pappa kan följa med och gå i god för dig?

//Mickan

lindelind
0

Nej inget pass. Har aldrig varit utomlands så ;)

Har svårt för att tro att det skulle hjälpa om mamma hängde med. Jag har inget personbevis så hon kan inte legitimera mig ändå. Då kan jag ju likväl ha kunnat fråga ngn annan vuxen. Dessutom, kommer jag med en förälder ser det ju inte bra ut heller, åldersmässigt. Aja, det finns väl inte så mycket att göra mer än att chansa och hoppas på det bästa.

emms
0

#29 Har du ingen skolkatalog? Borde ju ändå vara ett sorts bevis? :) Och om dom inte tror dig ändå kan dom ta namnet i katalogen och söka upp dig på www.ratsit.se :)

Emma

lindelind
0

Emms: tack så jättemycket för tipset med katalogen men jag har tyvärr ingen. Jag studerar på distans genom korrespondensgymnasiet och då tar man inget klassfoto. Var ett jättebra tips annars!

Förra året (innan vi blev insläppta då) så ville de varken prata med föräldrar i telefon, brydde sig inte om CSN-kort eller något sådant. Man var tvungen att ha id-kort eller pass där det syntes tydligt att det var DU. Vi försökte nämligen med en hel del saker när vi stod där och funderade över hur vi skulle komma in. Inget av det funkade, bara det att vi var de två som var sist kvar och aldrig gav upp. För inte fan tänkte vi ge oss när vi var över femton! ;) Och det funkade ju. Jag undrar om de är lika stränga det här året…hm.

[Caaassie]
0

Jag och en kompis ska gå på heron city :)

Jensa90
0

har två biljetter till föreställningen i Täby, någon som vill ha?

Resistance is futile. 

Frida
0

Min syster fick biljetter till detta event i födelsedagspresent. Jag måste säga att jag hade väldigt mycket tur när jag köpte biljetterna. Försov mig och missade tiden då SF öppnade sin sajt igen efter underhållet. När jag vaknade två timmar senare så rusade jag upp och gjorde bokningen. Fanns rätt bra platser kvar men i en av salongerna här i Göteborg så fanns det två platser precis i "mitten mitten". Antagligen någon som börjat boka men sedan inte genomfört köpet eller så. Jag klagar i alla fall inte, så mycket bättre platser än så går inte att få (förutom de med extra benutrymme då).

Snart är det dags att gå och äta lite gott på restaurang innan det hela börjar. Ska bli så kul! Skrattande

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

louise-ariel
0

Är det alla 3 filmer som dom visar??=O

Jag trodde dom bara visa eclipse

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

Frida
0

#35 Nej det var alla tre filmerna. Men det var ju bara igår, nu kan du bara se Eclipse på bio.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

halloonsodaa
0

Jag gick igår i Uppsala:D 3:e Filmen var den bästa hittills!

[Fruktiz]
0

Jag och mina kompisar hade egen Twilight Movie Night hemma hos mig! Fast vi såg bara Twilight & New Moon då! Glad

teamedward
0

Jag var inte där och jag vill hänga mig, eftersom jag inte heller befann mig på Fan Eventet den 21. Fan, jävla Malta. Hade jag landat ett par timmar tidigare hade jag hunnit till midnattsvisningen, men nej. Såg filmen först idag, alldeles för lång tid efter alla andra.