Twilight iFokus

Twilight

Etikett: allmänt
Läst 1502 ggr
Mimmulih
0

Fan-eventet i Stockholm!

Hejssan alla twi-fans! vilka av er ska åka till stockholm och se Kristen och Taylor på fan eventet?? jag tänkte att vi kunde samlas här på tråden tala om vad vi ser fram emot etc :) jag vann mina VIP biljetter idag!  Jag kommer enda hela vägen från Finland så akta er! haha nej, men det ska bli å himla kul! tillbaka till ämnet, vad ser ni fram emot? hur fick ni biljetter viste ni att MTV har en meet and greet tävling föresten! :)

[Caaassie]
0

Jag ska! :) Oj… grattis till vip!!

Om jag ska vara ärlig ser jag bara fram emot att få se kristen och taylor live, jag struntar fullständigt i banden som ska spela osv osv.

Jag och en kompis åkte till sergel biografen tiiiidigt på morgonen och fick biljetter där :)

elnawsmn
0

jag ska =)

jag och en kompis åkte från sundsvall på onsdag natt så vi var i stockholm typ halv 6 på morgonen, så vi fick biljetter från sergel biografen =)

Lindzen
0

Jag ska också dit! (jag är kompisen till elnawsmn)

Jag ser mäst fram emot att få se Kristen och Taylor (spec Taylor!) så klart, sedan vill man ju höra låtarna också så man kan sjunga med ;) DET SKA BLI SÅ KUL :D

Jag är bara rädd att jag kommer tappa bort mig! Jag har ingen aning om hur det ser ut där, så om någon ser en blond kort tjej tsm med en ännu blondare tjej som också är kort, kom fram och rädda oss! :P

Mvh Linda

Fotohemsida: www.lzfoto.weebly.com

Medarbetare på forumet www.kampfisk.se

AnnieLarsson
0

Jag ska dit och har VIP-biljetter, åkte till Malmö vid 03.00 på torsdagsnatten :)

Piggeline
0

Köade också i Malmö

så jag och mannen kommer med våra VIP :)

/Piggeline Glad Min scrapblogg

JohannaCullenEnvall
0

Min stackars mormor vet hur man kallar till sig uppmärksamhet i en kö - man är alldeles för gammal :P Hon jobbar i Malmö, så hon fixade biljetter till mig :) hon fick bara köade i 45 minuter :P

Är det någon som sitter på fjortonde raden som man skulle kunna prata med? :P

Lindzen
0

Någon som vet hur sektionerna och entreerna funkar? skulle behöva veta..

Mvh Linda

Mimmulih
0

#3 jag kommer vara exakt likadan! jag kommer ända vägen från Finland haha! :D  samma fråga som på #7 oxå, jag fattar inte alls hur man kommer in vilken dörr vilken sida och var man får köa?

AnnieLarsson
0

Jag har två biljetter till faneventet på rad 21 plats 28 och 29 om någon vill ha dom. Smsa mig på nr 0768501815 om ni vill ha biljetterna. Är i Sthlm från ikväll tills faneventet är så ni kan få biljetterna då

Mimmulih
0

någon som vill vara en hjälpande hand i stockholm och skaffa en ny vän här? är det någon som tänker börja köa kl.7 ??:)

[BellaO]
0

Har sett Taylor och Kriten på riktigtXD Hehe, lite döv nu men:P

AnnieLarsson
0

Jag fick bådas autografer, en bild med Taylor och 6 nya vänner :D

Lindzen
0

Åh gud.. jag dog, mitt hjärta dog (och mina öron) när dom klev upp på scen!! :D AAA gud, jag är så hyper nu efter att ha sett alla klipp från det, jag ångrar mig så in i h'lvete att jag inte tog med mig kameran o_o MEN det ägde sönder ändå, världens största Twilight event ever (om jag nu inte hörde helt galet), och jag satt där, bland 9000 andra :D Jag tyckte så synd om alla som svimmade… once in a lifetime lixom. Var sjukligt avis på alla som stod och fick autografer och bilder med dom x)

Mvh Linda

JohannaCullenEnvall
0

HERREGUD! Jag har inte förräns nu fattat att jag faktiskt har sett dem! Jag var lite chockad i början (Haha, jag är sån… det kan ta dagar, veckor, månader ;P) så jag gjorde inte så mycket, men nu har jag börjat flippa ur på riktigt. Personerna i min omgivning blir trött på mig, hehe ;) Och imorgon ska jag hämta en valp, så det har blivit dubbelt tjat på sistone ;)

Mimmulih
0

jag känner helt samma som er alla, men jag fick inte "träffa" kristen föhennes manager eller vad der var drog bort henne så de skulle gå just precis innan hon skulle g till mig och jag hade köat sen 9 på morgonen kommit hela vägen från finland för att få plats längst fram bara för att jag ville träffa kristen :/ men hon skrev en autograf medan ett jätte snällt Twilight fan räckte ut min "poster" så hon kunde signa den :) tack<3 vi pratade med Staffen från finland oxå, de skall försöka få någon av skådespelarna  hit till någon dera Breaking Dawn filmerna ! välkomna hit då ni istället! :)

Denna kommentar har tagits bort.