Vad roligt för alla 
Kul för alla under 15 :D

jippie!!!!!!! Gud va glad jag är!!!!! <3 <3 <3
OMG YAYAYAYYAYAYAYAYAYYA
#5 Jag håller med… Blir ännu mer irriterande tjutande när publiken är yngre..
Jag är iaf jätte glad till 11 års gränsen, eftersom jag och mina kompisar är 13 :)
På New Moon premiären förra året så hade vi tur och satt iaf inte med någon som störde. Fast visst blev det lite skrick när Jacob tog av sig sin tröja och så, men det hör till :)
jaa:D
Tycker igentligen det skulle finnas 13 års gräns, för att slippa alla småbarn -.-
Men dom sista 2 kommer det inte spela någon roll för mej för då är jag 15(a)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Eftersom jag e 25 så hade jag gärna haft en visning med 20-års gräns, inte för alla visningar men på några eftersom jag tycker att många även av de som är upp till 15 stör.. Men men, får väl hoppas att man hamnar på en visning med moget folk oavsett ålder!! =)
#11 hahahhaa, ja det tycker jag vi kör på

YEEEEEES :D:D:D:D:D<333 är 13 så är väldigt nöjd just nu:)

#15 Visst får man tycka som man vill men det finns även gränser och hur man ska välja sina ord i vissa situationen.

jippi!!

Nej vad glad jag blev nu. :D
Är ett troget Twilight fan, haha.
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

mina vänner slog mig när jag pratade och skrek… fast jag skrek dock också orgasm när Jacob kom utan tröja..:)
I Finland kommer det bli 13 års gräns så jättebra :))
Med vänlig hälsning,
Jenny
Är själv 13, så jag är nöjd :) Och när Breaking Dawn har premiär är jag 15, så jag klarar mig :D
Nu kommer min syster bli väldigt glad!
Och till er som tycker att det är en dum idé att sätta 11 års gräns på filmen, det är inte åldern som avgör om man stör på bio eller inte, det är ens personlighet! Föresten så vågar de flesta 11åringar inte skrika i bio-salonger, tror snarare att det är de i 14-16 års åldern som gör det.
Men jag hoppas hur som helst att man kan få se på filmen i lugn och ro, hur gammal/ung publiken är!
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
#25 haha tror du har rätt me det att det är dom lite äldre(14-16) som gör det, själv skriker jag massor ibland, men inte när jag ser sånna här filmer, då vill man lyssna och kolla bara:P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus