Jippie! Har fått nya boken!
Nu har jag köpt "The Short Second Life Of Bree Tanner". jag har börjat läsa och den är jättebra!
Hann inte köpa den idag :(
Har också köpt den :) Tyckte den var väldigt bra, men den tog slut väldigt snabbt..
Hur många sidor är den på?
Jag hann inte köpa den i dag i heller :( Men ska köpa den såfort affären öppnar här i morgon :D Sen blir det att sträckläsa den i morgon ^^
Åh, jag vill oxå ha, men jag har bestämt mig för att jag ska önska mig den i present istället, men jag fyller inte år förrän 23 juli… Känns väldigt länge just nu!!!
Ska köpa den så fort jag får möjlighet! :D
Vet någon föresten när och om den kommer ut på svenska? (:

#6 Den kommer ut på svenska. Man kan beställa boken antingen på svenska eller engelska på adlibris. Jag vet inte hur det är med affärerna.
Köpt den nu :D Men den kosta 169kr här, sviiin dyrt. Men orka inte beställa och behöva vänta, så köpte den ändå.

Hur många sidor är det? :)
Den är på bara 166 sidor :P Trodde det skulle vara mer! Kommer ju bara ta 2 tim att läsa ut den…
#6 Jag köpte den på svenska i Akademibokhandeln :)
jag ska köpa den så fort jag kommer hem från spanien :D altså den 26 juni ;o men kan inte ha den på spanska ju S:

jag har läst ut den!! den var bra men den tog slut aldelles för snabbt 
synd att den bara var på 166 sidor. 
åwh :) den boken vill jag också läsa ju! Får ta att köpa den.

Min ska vara på väg. Fick ett sms astidigt imorse där det stod att den var på väg till mig 
Fick min idag! Engelska boken, men gör inget för mej :D