Twilightsaker
Jag vet inte om det redan finns en tråd om detta, men det är kul att veta.
- Hur många twilightsaker har ni och vad är det för något?
- Var köpte ni dem?
- Hur mycket kostade det?
Jag har enbart böckerna på svenska.
- har runt 20 böcker som har med Twilight att göra, 3 Twilight-dvder, 1 New moon-dvd, runt 30 tidningar från över hela världen som har med Twilight att göra, massa planscher med mera :)
- Väldigt olika ställen men mest på amazon.com, press-stop.com och bokus.se
- Ehm Twilight-böckerna på svenska och engelska kostade runt 1700 kr men jag vet inte vad de andra grejerna kostade

Hmm, filmerna, böckerna på engelska, tradingcards, autografer och lite övriga merchendise :)
Hade såååå velat att dom släppte The official guide snart!
/Piggeline
Min scrapblogg
Jag har böckerna på svenska, massa plansher/affischer, New Moon Soundtrack, jag har New Moon och Twilight på DVD sen så har jag mitt älskade New Moon täcke (+kudde).
Böckerna köpte jag på Ica Maxi och Akademi bokhandeln, planscher har jag köpt från olika hemsidor, DVD kommer jag inte riktigt ihåg, New Moon soundtrack på CDON.com och täcket köpte jag på discshop.com.
Böckerna kostade väl inte mer än 200st har jag för mig. New Moon täcket kostade 500kr. Resten kommer jag inte ihåg.

Har ääääntligen beställt Bellas täcke/överkast också :)
/Piggeline
Min scrapblogg
Ehm, böckerna på svenska och engelska + Graphic novel, bakom kulisserna på Twilight, Twilight + New Moon movie companion, 2 plancher, 3 twilight-filmer, 2 New Moon, soundtrcken till T och N, alice halsband, bellas armband, bokmärken, almanackor, ett spel, påslakan från T och N, magneter och lite smått och gott som har följt med filmerna…
Ingen aning om vad det har kostat, vill helst inte fundera på det ;)
Jo jag har ett pussel också som dock är till salu om någon är intresserad, 1000 bitar, motiv från Twilight med gruppbilden.

okej, tack för alla svar!