NM: Onödigt vetande
Läste brittiska glamour på min väg från Västerås till Göteborg och där stod det att 3% mer män kollade på New Moon än Twilight.
Min sambo är en av dom, han bara skakade på huvudet åt alla skrik och fnitter som spreds sig över salongen under filmen.
Någon mer som fick med sig en manlig bekant för att se New Moon?
Annat vetande var att ålderskillnaden mellan Rob och Edward är 84 år 
Jodå min Lillebror kollar;) Han har viserligen läst alla böker och sånt oxå, han brukar aldrig läsa annars;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jag fick med mig tre killkompisar på New Moon på bio, inte på midnattsvisningen men ett par dagar senare :) Två av dom tyckte det var helt ok även om dom tyckte vampyrgrejen va lite fjantig, den tredje såg Twilight för första gången samma dag och han sa (skämtåsido) att jag stulit 4 timmar av hans liv, hehe!
//Mickan

#2 Hahaha, vad skulle han spenderat dom på? WoW?!

#3 Eller hur! Tycker inte han hade någon rätt att klaga, lär honom till och med smuggla in folkisar på bion *tss*
//Mickan
jodå sambon kom med :) Han tyckte om filmen men inte alla fnitter och skrik från biopubliken ;)
Haha mina storebröder (23, 24 år) kollade på filmen, fast det var på DVD…
Min sambo kollade på dvd:n, en stund… han tyckte den va kass, konstig människa ;)
min lillebror på 12 år kollar på filmerna :)

Min pojkvän har tittat på båda, flera gånger :) Fast han vänder sig med ryggen mot mig tills Alice kommer, jag undrar varför :P
haha euhm… jag gick med min pappa på New Moon, han blev helt tokig ;D

#14 hahahaha

Jag tog med mig Pappa när jag skulle se New Moon. Han tyckte att den var bra (tror jag) XD
När vi hade köpt New Moon på DVD så tittade mina storebröder (18 & 20) på den. den ena satt och tittade på hela filmen medan den andra gick efter halva. Det enda jag hörde efter det var hur dålig filmen var och att vampyrerna var töntiga.
Nåja, de är konstiga människor :)